frycu5 Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 WITAM WSZYSTKICH Posiadam Suzuki gsxr 750 2001 rok import francja dowiedziałem sie całkiem przypadkiem kiedy zamawiałem w autoryzowanym serwisie SUZUKI termostat poproszono mnie o podanie numeru ramy , żeby nie było pomyłki . I tu miły pan z serwisu oznajmił mi , ze moja suzi jest zblokowana . Niestety nie moze mi tego powiedzieć bo sam tego nie wie jaka moc ma ten motocykl po rozmowie powiedział ze ponoć można go odblokować odłączając jakiś przewód od centrakki wtryskowej ( komputera) miał sie dowiedzieć jak to sie robi od kogos kto to juz testował . Niestety po paru telefonach w długich odstepach czasowych miły pan cos zaczoł (ściemniać) ze nie może sie zkontaktować z tym pacjentem co to potrafi robić !!! Ciekawość zaczeła mnie brać ,więc pojechałem do innego serwisu i ta sama historia nr ramy i odpowiedz zblokowany , ale tez brak odpowiedzi na jaką moc ??? Ustaliłem tylko to ze jest to blokada elektroniczna i centralka o nr. 32920-35F10 i 32920-35F20 ( takową posiadam) są to centralki zblokowane , a centralka o nr .32920-35F00 to centralka pełna moc zaznaczam ze są to sentralki jakie były montowane w tym modelu i roczniku Czy może ma ktoś patent na ominięcie blokady i wentualnie jak ta blokada działa ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Są to informacje ściśle tajne i bardzo strzeżone przez serwisy.Nie licz na to że ktoś Ci pomoże za friko i ujawni takie patenty.Proste i logiczne bo za kilka dni ktoś zapyta jak zaprogramować nowy kluczyk do Hondy przy pomocy agrafki lub w domowym garażu podrasować skuter aby pakował 120 kmh na motorowerowej tablicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frycu5 Opublikowano 26 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 ok zgadzam sie z toba tylko chodzi mi czy jest możliwe przerobienie tej centralki lub w inny sposób po małych kosztach Pytanie moje z tąd ponieważ znajomy ma taki sam motorek tylko 2 lata młodszy( wiem ze jest troche zmian w silniku ale!!! ) pochodzenie STANY ZJEDNO. i jego nie jest blokowany bo sprawdzaliśmy w serwisie generalnie nie robił bym problemu bo jeżdzimy zazwyczaj razem i nie widziałem w zasadzie żadnej różnicy między jednym i drugim . Ale ostatnio była różnica i to znaczna przy dużej predkości i wysokich obrotach , niestety mnie objechał i to znacznie była to duża róznica wiec jak z tą mocą ile mam KM ?? niestety nie posiadam go od nowości a wiec moze ktoś już coś dłubał w centralce itp ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 jeżeli jest faktycznie fabrycznie dławiona to w serwisie powinni Ci przynajmniej powiedzieć jakie wersje (tzn. z jaką mocą ) wychodziły na rynek francuski :!: -a domyślam się , że nie było ich 15 8) tylko pewnie ze 3 ....i to być może znacząco się od siebie różniące a to Ci powinno pomóc 8) a i spróbuj poszperać jakie są przepisy we francji bo być może jest podobnie jak w DE z tańszym ubezpieczeniem jeżeli moc motocykla nie przekracza chyba 72 kW jak dobrze pamiętam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frycu5 Opublikowano 26 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 niestety w serwisie tego nie wiedzą jaka moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 a to bradzo dziwne bo mi powiedzieli dokładnie jakie wersje mojej 600-tki wychodziły na rynek niemiecki w 1997r :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frycu5 Opublikowano 26 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 ja pytałem sie w dwóch serwisach i żadnym mi nie potrafili powiedzieć a ty w którym sie dowiadywałeś??? to może i ja tam sie popytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 podaj mi na PW numer VIN Twojego motocykla to sprawdzimy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Teraz wiecie dlaczego lepiej kupowac motorki z Ameryki- tam konstytucja nie pozwala na ograniczenia mocy- jak w EU- bo to wbrew wolnosciom obywatelskim :lol: Janek.A odnosnie zdlawienia prawdopodobnie masz 72 kW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Praktyki niezwykłe. Ja od importera Yamahy po numerze ramy/silnika dowiedziałem się z jaką mocą motocykl wyjechał w fabryki. Ciekawe, dlaczego Suzuki nie może tego podać... Moja propozycja jest taka, żebyś pojechał do jakiejś tuningowni, do ludzi zajmujących się silnikami wyścigowymi czy jak - oni być może będą chętniejsi do udzielenia takiej informacji, a może nawet oddławienia.Inne, co przychodzi mi do głowy, to wizyty na zagranicznych forach konkretnego modelu. Całkiem prawdopodobne, że znajdzie się tam jakiś magik, który coś podpowie. Ludzie mogą mieć z resztą podobne zagwozdki. Szukaj, a znajdziesz...że tak powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Ja proponuje sprawdzic z takim samym modelem tylko odblokowanym, procki sterowania zaplonem i wtryskiem. A nawet przelozyc na moment i wyprobowac. Pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 I tu miły pan z serwisu oznajmił mi , ze moja suzi jest zblokowana chodziło mu pewnie o to z jaką mocą zjechał z taśmy... Ja od importera Yamahy po numerze ramy/silnika dowiedziałem się z jaką mocą motocykl wyjechał w fabryki to tak jak mi ale nie mówią co jest zdławione :? może jest podobnie jak w DE z tańszym ubezpieczeniem jeżeli moc motocykla nie przekracza chyba 72 kW jak dobrze pamiętam.... nie chodzi tu o tansze ubezpieczenie tylko o czas posiadania prawa jazdy ,jeżeli motocyklista nie ma ich dłużej niż 3 lata moto jest dławione do 72kWpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.