PROC Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 a czy stan łancucha i napinacza rozrządu da sie ocenic po zdjeciu dekla od glowicy?Mechanik oceni jego stan' date=' tylko żeby w ZLu zdjąć dekiel głowicy trzeba częściowo spuścić płyn chłodniczy i odkręcić węże prowadzące płyn do chłodnicy. W sumie wątpię żeby właściciel się na to zgodził. - 1 faza od momentu zapalenia do wylaczenia ssania- gdy moto po lekkim dodaniu gazu nie dlawi sieJeśli chodzi o ssanie to w ZLu trzeba na nie bardzo uważać. Działa ono bardzo nieprecyzyjnie i po otwarciu całego ssania motocykl może się wkręcić na ponad 4tyś obrotów, co na zimnym silniku zaraz po odpaleniu jest torturą. Wielu użytkowników ZLa narzeka na ssanie.W ciepłe dni ssanie wystarczy minimalnie otworzyć i przy odrobinie wprawy można odpalać na ssaniu tak żeby silnik nie przekroczył 2 tyś obr.W normalny ciepły dzień ZL nabiera szybko odpowiedniej temperatury pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 ZL- moze i nabiera odpowiednia temp., lecz olej ktory ma sie wszedzie rozplywac - to juz inna sprawa.Podany sposob na rozgrzewanie Kawasaki dot:GPZ 600ZL 600, 900, 1000KLR 250,KLR600-650 Generalnie wszystkich modeli Kawasaki z podobnych lat produkcji: poczatek 80- lat 90-tych.Zreszta ten sposob rozgrzewania silnikow polecam wszystkim motocyklistom-wplywa to dodatnio na trwalosc silnika. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wiktorski Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Chopper z rzędowym silnikiem? To jak chłoporobotnik lub boa grzechotnik :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 To nie chopper, to drag. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wiktorski Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 To nie chopper, to drag. Adam M.Czuję się zatem pouczony. I już wiem, że nie podobają mi się dragi. Bo nie robią du du du du.... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 I już wiem, że nie podobają mi się dragi. Bo nie robią du du du du.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Czuję się zatem pouczony. I już wiem, że nie podobają mi się dragi. Bo nie robią du du du du.... nie robią du du du ale zależy czego się spodziewasz po tym Eliminatorku, nie wygląda napewno tak jak może jeździć 8) a może i to bardzo szybko, nawet taka 250(którą dosiadam czasem) ma dość żwawy silniczek :-D tylko ze to wysokoobrotówka a nie du du du du ;) Renifer---> Zl to bardzo dobry bajk tylko trzeba go pokochać... pozdro [ Dopisane: 06-12-2005, 16:25 ]Proc wie co mówi więc posłuchaj go :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Zl to bardzo dobry bajk tylko trzeba go pokochać... jestem do niego przywiązany do tego stopnia, że ma już gwarantowane dożywocie w moim garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skandal89 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (edytowane) Witam wszystkich ;)Odkopuje temat bo nie widzę sensu zakładania nowego na temat ZL 600. Otóż chcemy kupić z ojcem jakiś fajny motorek, starszy. Do tej pory szukaliśmy Hond Shadow i Magna, ale wczoraj trafiliśmy na gościa który pokazał nam ZL 600, piękny czarny, ja się wręcz zakochałem. Moto ma pewne wady, głównie wizualne, ale to nic bo chcemy taki przy którym trzeba pogrzebać, silnik działa równo i "na ucho" ładnie, motorek ma urwaną dźwignię od ssania, trochę zapyziałych chromów, ale tylko na małych elementach, przerwane siedzisko, ale za to nie ma rdzy i jeździ pięknie. Jak myślicie z tym ssaniem może być problem? Ostatni post w tym temacie jest z 2005 roku, coś się zmieniło od tamtego czasu z częściami, ich dostępnością i ceną? Czy opisywane wtedy motorki dalej sprawują się dobrze? Pozdrawiam. Edytowane 23 Lipca 2013 przez Skandal89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawiduch12 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 jakiej firmy polecilibyście do ZL? wiem, że temat stary ;D ale może ktoś siedzi tu jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 jakiej firmy polecilibyście do ZL? wiem, że temat stary ;D ale może ktoś siedzi tu jeszczeAle co mamy polecić? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skujgad Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Witam wszystkich, Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Eliminatora'88. Kupiłem motocykl dwa lata temu, a dziś zmagam się z dylematem czy go naprawiać czy nie. (choć go uwielbiam....jak działa)Okazało się, że silnik nie ma kompresji. Większość (właściwie wszyscy) odradzają mi babranie i naprawianie.Macie jakieś doświadczenia? Niby silnik jak z GPZ ale ma wał więc przełożyć się nie da.Czy wszystkie części są dostępne na rynku? Tutejsi mechanicy kręcą nosem i twierdzą, że się nie opłaca. Pomocy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawiduch12 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 opony hahah przepraszam nie napisalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skujgad Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Czołem, postanowiłem jednak go rozgrzebać i okazało się, że nie jest tak źle. Wymienią uszczelki, zrobią głowice, zmienią cylindry i będzie znowu jeździł. Pytanie moje jest natomiast takie: kto realnie posiada zl 600 sprzed lat 90? Przydałoby się trochę kontaktów z posiadaczami tego motocykla dla wymiany doświadczeń. Pzdr.Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.