maciej MT01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Właśnie tu mam podejrzenia bo zaóważyłem,że jak po przełączeniu pompa dobija dłużej to zawsze odpala a zdaje mi sie,że jak nie odpala to pompa rusza aby przez króciutką chwilke,wiesz może który przekażnik jest od pompy? Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ale w momencie włączenia rozrusznika ona sie automatycznie i tak włącza. Nie powinno to być przyczyną. Ja zrobiłem przed chwilą test... Przełącznik na kierownicy wyłączony. Włączam stacyjkę. Słychać tylko jak kontroluje przepustnice itp. Pompa nie włącza sie, zegar testuje. Po kilku sekundach włączam przełącznik na kierownicy, w dalszym ciągu pompa sie nie odzywa. Motocykl zapala bez problemu. Pompa załącza się z automatu jak tylko dotkniemy rozrusznika. Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekmt-01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Właśnie tu mam podejrzenia bo zaóważyłem,że jak po przełączeniu pompa dobija dłużej to zawsze odpala a zdaje mi sie,że jak nie odpala to pompa rusza aby przez króciutką chwilkeNo to teraz masz trochę grzebania, przekaźnik pompy trzeba przeglądnąć czy za wczesnie nie odpuszcza i czy trzyma wystarczajaco długo żeby pompa mogła nabić. a moze sama pompa coś szwankuje moze coś ją blokuje i nie daje rady wytworzyć cisnienia w odpowiednim czasie. Własnie studiuje schemat z manuala i nie moge znaleźć czujnika cisnienia paliwa bo skąd układ wie ze juz pompa nabiła... Cytuj MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Podejrzewam,że mogło coś zaśniedziec,będe musiał kupic jakiś dobry preparat do styków i troche sie pobawic :notworthy: A profilaktycznie jak nie będzie drogi to zamówie przekażnik pompy paliwa :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekmt-01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Podejrzewam,że mogło coś zaśniedziec,będe musiał kupic jakiś dobry preparat do styków i troche sie pobawic :notworthy: A profilaktycznie jak nie będzie drogi to zamówie przekażnik pompy paliwa :biggrin:Maciej szkoda kasy odrazu na nowy przekaźnik, to jest taki zespolony z diodami i drugim przekaźnikiem do odpalania moto więc będzie kosztował. Najlepiej schemat instalacji przed oczy do tego mała zaróweczka na 12V z dwoma kabelkami i bedzie wiadomo czy przekaźnik podaje wtedy kiedy trzeba.A kolega thobeta dobrze zaobserwował że pompa nie wlancza sie za kazdym razem przy odpaleniu... bo jak jest cisnienie paliwa w układzie to pompa nie pracuje bo nie musi włącza sie tylko wtedy jak przed odpaleniem nie ma cisnienia w układzie. Cytuj MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Jak jeszcze raz mi nie odpali to biore sie za grzebanie i o wszystkim poinformuje na forum,bo ostatni tydzień było wszystko ok a zrobiłem tylko tak jak pan Piotr mi doradził czyli odpaliłem pare razy z czerwonego kluczuka,może zbieg okoliczności a może jest już dobrze.Choc pamiętam,że raz jak odpalałem to była chwila zawachania a potem odezwał sie przekażnik dośc głośno(taki dżwięk jakby klema na aku była lużna)a potem zapalił,więc przekażnik lub jego styki bym podejrzewał,no ale narazie jestem spokojny bo sprzęcik jezdzi :buttrock: Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Ona włącza sie w/g schematu czasowego. Zawsze tyle samo sekund. Zauważcie że jeśli ją przerwiecie wyłącznikiem na kierownicy i po kilku chwilach włączycie ona włączy sie dokładanie na czas jaki pozostał jej do zakończenia Tego procesu. Pisząc łopatologicznie np. proces trwa 5sekund jak wyłączymy ją guzikiem na kierownicy na 2 sekundy i po sekundzie włączymy znowu to załączy się ponownie tylko na 2sek. Wszystko w obrębie tego samego włączenia stacyjki Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 To może poprostu to jest TTTM czyli Ten Typ Tak Ma i czasem strzeli focha i nie odpali :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0minik Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Moja ciuchcia też tak działa jak napisał Maciej. Rozebrałem wszystko każdy przekaźnik, wszystkie styki przeczyszczone a ona nadal nie chce palić od drugiego razu. Zaspokaja ją jedynie reset w postaci wyłączenia stacyjki i włączenia jeszcze raz i wtedy od pierwszego działa!!! TTTM jest określeniem całkowicie trafnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Moja ciuchcia też tak działa jak napisał Maciej. Rozebrałem wszystko każdy przekaźnik, wszystkie styki przeczyszczone a ona nadal nie chce palić od drugiego razu. Zaspokaja ją jedynie reset w postaci wyłączenia stacyjki i włączenia jeszcze raz i wtedy od pierwszego działa!!! TTTM jest określeniem całkowicie trafnym Trochę zmieniając temat: ja wyłączam motocykl - każdy - kluczykiem. Ten czerwony guzik to jest AWARYJNE wyłączanie motocykla. Parę lat temu był wątek na Forum na ten temat i ja raczej skłaniam się do zdania, że podobnie jak w aucie od "sterowania" zapłonem jest kluczyk, a nie ten wyłącznik. Padały też wtedy jakieś komentarze, że używanie czerwonego guziora może powodować jakieś uszkodzenia w instalacji. Nie pamiętam teraz szczegółów, ale na podstawie tamtego wątku wyrobiłem sobie taki nawyk :icon_rolleyes: LECICIE MOŻE DO CZĘSTOCHOWY? JA BĘDĘ :rolleyes: Ja się wybieram na 90%. Startujemy - w kilka osób - z Kamieńca Wrocławskiego, więc moglibyśmy się spotkać np. w Jelczu-Laskowicach (masz jakieś 25 km) i potem przez Oławę i Opole do "świętego miasta" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam. Czujnik temperatury jest przymocowany na tyle przedniej lampy. Jest to taka czarna kostka do której dochodzą kable, sprawdzić trzeba czy jest dobry styk na połączeniu przewodów na wtyczce czujnika. Następnie wejść w tryb diagnostyczny do komputera i pod numerem 5 wyświetlana będzie temperatura powietrza własnie z tego czujnika. jeżeli wyświetla poprawna temperature to znaczy ze czujnik dziala tylko gubi styk gdzieś na złączce lub przetartym kablu. W trybie diagnostycznym pod numerem 62 wykasować wszystkie błędy i zobaczyć czy znowu zacznie pojawiać się kod bład 22.Spotkałem sie z podobnym przypadkiem braku styku na złączu i co jakiś czas pokazywało błąd. rozebrałem lampe i znalazłem ten czujnik - wielkie dzięki :buttrock: okazało się że ta kostka jest uszkodzona (widoczne pęknięcie). Jutro zapytam w serwisie czy mają coś takiego. A tak z innej beczki to dzisiaj bawiłem się troszke i wyszło mi coś takiego http://yamaha-mt01.iscool.pl/forum/ co Wy na to? Moge założyć takie forum i udostępnić - chętnie zmodyfikuje to wedle Waszego uznania :) Oczywiście to jest tylko szkic tego co można zrobić bo zarwałem tylko wieczór ale jeśli posiedziałbym dłużej to efekt mógłby być lepszy. Można też pomyśleć nad wykupem domeny np. mt-01.pl czy coś takiego ale za taką nazwe trzeba zapłacić. Sam tego nie ogarnę więc jeśli chcielibyście stworzyć stronę "naszego forum" to każda pomoc będzie przydatna :flesje: Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez wojtengi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Moim zdaniem pomysł z forum jest świetny,jestem za!!!! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dziś miałem okazję po raz pierwszy przerabiać tytanowe kominy od waszego sprzęta.Wywaliłem katalizatory ,zastosowałem przeloty 48mm i wytłumienia.Zastosowałem 2 zwężki, mam nadzieje że nie będzie za głośny. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Moim zdaniem pomysł z forum jest świetny,jestem za!!!! :notworthy: Jestem też za jednak mam wątpliwości co do jego aktywności. Mało MTkowców jest w Polsce Dziś miałem okazję po raz pierwszy przerabiać tytanowe kominy od waszego sprzęta.Wywaliłem katalizatory ,zastosowałem przeloty 48mm i wytłumienia.Zastosowałem 2 zwężki, mam nadzieje że nie będzie za głośny. Może będziesz miał jakiś film z dźwiękiem to wsadzaj Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Oczywiście ale kominy idą na Śląsk. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.