Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu tankbaga i zastanawiam się jaki , na paski czy z magnesami .

W MTQ powierzchnia zbiornika mocno opada więc raczej nie każda torba będzie pasować.

Może ktoś już przerabiał ten temat i ma jakieś doświadczenie w pakowaniu bagaży.

Torby lub kufry boczne raczj się nie sprawdzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu tankbaga i zastanawiam się jaki , na paski czy z magnesami .

W MTQ powierzchnia zbiornika mocno opada więc raczej nie każda torba będzie pasować.

Może ktoś już przerabiał ten temat i ma jakieś doświadczenie w pakowaniu bagaży.

Torby lub kufry boczne raczj się nie sprawdzą.

 

Ja kupiłem tankbaga MotoDetail, na magnesy i paski. Nie dotyka całej powierzchni zbiornika, ale daje radę. Yamaha produkuje akcesoryjne tankbagi do MT, ale za kupe kasy ...

 

Dodatkowo kupiłem bagażnik Hepco&Becker'a. Ma drobną wadę: ładowność do 5 kg :icon_eek:

Kilka postów wyżej masz wypowiedź kolegi, który wzmocnił sobie mocowania poprzez wstrzelenie gwintowanych tulejek w miejsce palstikowych i ładuje kufer na maxa.

 

Na stronie brytyjskiej posiadaczy MT koleś pokazał na zdjęciach jak pakuje klamoty na swego MT:

 

Zdjęcie niezaładowane/zbyt duże

 

Zdjęcie niezaładowane/zbyt duże

 

Mam tylko drobną wątpliwość czy osłony wydechów nie ulegają zniszczeniu - otarciu przy takim ładowaniu bagażu. Podczas drogi zawsze dostanie się tam trochę syfu między sakwę a osłonę i będzie się ocierało ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ebay-u widziałem tez torbę specjalnie do mt-eka bo tak naprawdę to nie ma za dużego wyboru torba na zbiornik bądź kufer H&B no może jeszcze jakieś torby przez siedzenie choć widziałem na forum węgierskim zdjęcia z bocznymi kuframi ale to już był krążownik takie coś

http://www.mt01.hu/forum/viewtopic.php?f=2...fd267b1d137d4e1

 

 

i od FZ1N lampy ładują nawet to stroi

http://www.mt01.hu/forum/viewtopic.php?f=2...fd267b1d137d4e1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego

 

Dla mnie jednak najlepszym wyjściem jest torba na miejscu siedzenia pasażera. Mam ten komfort że w większości wycieczek sam dosiadam konia. Tez coś chce kupić na sezon.

 

Ale jak koleś diody powymieniał w zegarze to już masakra

Edytowane przez thobeta

Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam tylko drobną wątpliwość czy osłony wydechów nie ulegają zniszczeniu - otarciu przy takim ładowaniu bagażu. Podczas drogi zawsze dostanie się tam trochę syfu między sakwę a osłonę i będzie się ocierało ...

 

 

śmiało mogę polecić taki system sakw bocznych (obecnie mam takie moto-detail) pod warunkiem ze kupisz sobie taką matę firmy metro, dotniesz sobie na odpowiedni wymiar, przełożysz pod siedzeniem i na osłony wydechów. Taki sam zabieg polecam pod torbę na zbiornik. Koszt takiej maty to około 30 zł na Alledrogo.

Warto zakupić także folie (też allegro) bezbarwną przylepną którą można wiele razy przyklejać np pod sakwy lub w miejsce styku paska od tankbaga ze zbiornikiem lub pokrywką zbiornika

 

Co do torby na zbiornik ja mam oryginalną torbę Yamahy montowaną na paski może nie jest zbyt pakowna ale smar do łańcucha, mapa, aparat i kondomik przeciwdeszczowy zawsze się zmieszczą

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wydechy z allegro są brzydkie...to kwestia gustu ale jak dla mnie są ohydne.

 

Wolał bym pruć. Dorób sobie pierścień końcowy ozdobny np. taki jak ten z sato

Ale od biedy bez pierścienia też nie ma tragedii. Będziesz miał jak seryjny a do Tego zniknie Ci ta środkowa rurka.

 

Filmik o kolankach widziałem. Jest the best

Edytowane przez thobeta

Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pruc można ale zostaw siatke i mate w wydechu,jeżeli chcesz pozostac przy oryginalnych końcówkach to te ruki zewnętrzne muszą zostac,ewentualnie zmień ich średnice na większą tak żeby pokrywały sie z wewnetrzną średnicą tej ozdobnej nakładki.Likwidując te rurki a zostawiając oryginalne końcówki uzyskasz bardzo paskudny dżwięk odbicia :lapad: ,ja prawdopodobnie będe sprzedawał swoje wydechy które sa już przerobione i mają zajebisty dżwięk :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie... Zabrałem sie za wymiane oleju w swojej MT-01 i czytam tego Manual Service i nie rosumiem gdzie mam nalać świeży olej. Spuściłem ze silnika śruba na dole i z tego bocznego zbiornika. A wlewać trzeba tylko do bocznego czy przez ta srube nad skrzynią biegów. Bo nie rozumiem czy to jak caly silnik sie remontuje to sie tam wlewa czy przy zwykłej wymianieteż częsc do silnika i częsc do zbiornika na boku silnika?

MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlewasz do tej miski olejowej,która znajduje sie z lewej strony silnik,nie wejdzie ci wszystko na raz,jak nalejesz pod korek,zakręcasz i odpalasz moto na chwilke,wtedy zaciągnie olej do silnika,gasisz i dolewasz reszte,powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macej.... dzieki za szybką odpowiedz. A cos piszą w manualu w rozdziale o wymianie oleju o odpowietrzaniu układu smarowana śrubami przy obudowach popychaczy, robiłeś coś takiego?

MOTOCYKLE SĄ JAK WÓDKA,PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIE OD LITRA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...