Skocz do zawartości

Triumph Rocket III - wrażenia z jazdy.


vpower
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałem się pochwalić - jeździłem Rocketem. :D

Wrażenia z jazdy - masakra, obłęd, super, odlot, orgazm - niepotrzebne skreślić. ;) Dzięki uprzejmości firmy Inter Cars w Częstochowie i paru znajomym osobom ganiałem tą bestią przez prawie pół godzinki - no może chwilkę krócej. I co - ano bestia okazała się barankiem - naprawdę przyjemny motocykl w prowadzeniu - nie czuć masy, w zakręty wchodzi spoko (jak na cruisera), prowadzi się pewnie i stabilnie. A silnik - czuć przechyły przy przegazowaniu (trzy cylindry), mruczy też spoko, wyglada jeszcze lepiej. Co do osiągów - brak słów poprostu - obojętnie który bieg a to odjeżdża tak samo. Fakt ze potrzebuje troche obrotów (to nie V) ale 160 kucyków i moment 200 robią swoje. Wyprzedzanie to dosłownie magia jest - odkręcasz gaz i wszystko znika. 200 km/h to jest jak człowiekowi za bardzo ręka na manetce ujedzie ;) . Chyba czas zacząć oszczędzać - jak będe na emeryturze to sobie kupie. ;)

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Fakt ze potrzebuje troche obrotów (to nie V) ale 160 kucyków i moment 200 robią swoje

 

No nie wiem jakich obrotow skoro maksymalny moment obrotowy dostepny jest przy 2500 obr/min. Przy predkosci 120 km/h na godzine masz dokladnie 2200 obr/min czyli de facto jestes w najlepszym zakresie obrotow.

Nalezy dodac jeszcze spalanie - moj spalal ok. 6 l na 100km przy przelotowej 120km/h. Co do winkielkow to kladzie sie lepiej niz jakikolwiek inny cruiser ktorym jezdzilem. Ale moja opinia jest mocno subiektywna ;-)

 

A skoro juz mowa o Rockecie to pojawil sie nowy wariant: Rocket III Classic - nowe malowanie, inna kanapa. Poza tym zmieniono we wszystkich Rocketach silnik na czarny.

http://www.triumph.co.uk/uk/3991.aspx

 

druga nowosc to Scrambler inspirowany filmem Steve'a McQueena Wielka Ucieczka http://www.triumph.co.uk/uk/3990.aspx

 

 

Jezeli chodzi o cene - IMHO lepiej wydac na Rocketa niz na V-Roda. Jezdzi lepiej, lepiej brzmi, lepiej hamuje w kazdym calu lepsze moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 11 miesięcy temu...

A moze bysmy tak odswiezyli temacik.Wlasnie w tym roku przesiedlem sie z V-ki na Rocketa 3 i fanie by bylo wymienic sie z kims opiniami na temat .Poczatkowo nie moglem sie przyzwyczaic do tej ciszy po odpaleniu moto,jakby nie patrzyl 2,3(poprzednio mialem 1,3 z uwolnionymi wydechami),ale to co potrafi ten sprzecior,zrekompensowalo wszystko! Interesuje mnie glownie praca przekladni,skrzyni,etc...(w zime popracuje z tlumikami i tak wogole),ale poki co slysze kazdy trybik.A moze tak ma byc????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moment obrotowy dostepny jest przy 2500 obr/min

A jeszcze lepiej jest w Touringu... bo od 2025RPM :icon_eek:

Ponoć do delikatnego rozpędzania wystarczy wrzucać kolejne biegi, bez gazowania... :buttrock:

 

Jestem tylko ciekaw, czy w sprincie pobiłby F6C?

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze lepiej jest w Touringu... bo od 2025RPM :icon_eek:

Ponoć do delikatnego rozpędzania wystarczy wrzucać kolejne biegi, bez gazowania... :buttrock:

 

Jestem tylko ciekaw, czy w sprincie pobiłby F6C?

Honda Valkyrie to naprawde kozacki sprzet.Nawet powaznie zastanawialem sie nabyc takowy.ale bedac szczerym nie przeskoczy Triumpha,chociazby porownaj Nm.A co do gazowania, to prawda ze trzeba z tym delikatnie, zwlaszcza w grupie oczywiscie :icon_biggrin: Biegi przezucasz jak chcesz sie troche pobawic,bo w sumie przekroczysz 50-60km/h,zapniesz 5-ke i dzida.(Trasa oczywiscie)Sa oczywiscie przypadki,a takowy mialem ostatnio na odcinku Jelenia Gora-Szklarska Poreba,gdzie zaczelismy sie macac z V-max-em i Banditem 1200.Wtedy,a i owszem,musialem zaprzegnac wszystkie kobyly...i daly rade :biggrin: Pozdro :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nalezy dodac jeszcze spalanie - moj spalal ok. 6 l na 100km przy przelotowej 120km/h.

 

Podczas mojej jazdy po miescie spalil przy delikatnym odkrecaniu tylko 9,5 l ale o tym wlasciciele raczej nie mowia :icon_mrgreen:

 

Co do winkielkow to kladzie sie lepiej niz jakikolwiek inny cruiser ktorym jezdzilem. Ale moja opinia jest mocno subiektywna ;-)

 

Przejedz sie V-Rodem :icon_mrgreen:

 

Jezeli chodzi o cene - IMHO lepiej wydac na Rocketa niz na V-Roda. Jezdzi lepiej, lepiej brzmi, lepiej hamuje w kazdym calu lepsze moto

 

Nie powiedzialbym V-Rod o wiele lepiej trzmya cene co do jazdy i odcuc to mozna by podyskutowac. Owszem Rocketa prowadzi sie b. fajnie ale to troche inna klasa / bajka. Co do brzmienia to tez mozna by podyskutowac. O ile pierwsze modele V-Roda mialy hamulce gorsze od Rocket'a to przed bodajze dwoma laty kiedy wszedl Night Train zmienilo sie to radykalnie. HD stosuje w tych modelach Brembo ktore spokojnie osisgaja w kombinacji z seryjnie zakladanymi na niego gumami wartosci pco 10,5 G ( srednia ).

 

Osobiscie jezeli mialbym wybierac to wybralbym V-Roda mimo, ze Rocket ( jak kazdy Triumph ) bardzo przypadl mi do gustu.

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba night rod bo night train to hd z rodziny softail

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba night rod bo night train to hd z rodziny softail

 

Calkiem, mozliwe, :biggrin: tyle tego paskudztwa wypuszczaja, ze rozeznac sie powoli nie idzie :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do tematu

Boa - nie przepisuj potyńskiego, to tez mogę sobie przeczytać :icon_razz:

 

ze dwa lata temu bodajże miałem okazję przejechać się rocketem, wrażenia pozytywne, nie miał drugiego biegu ale to i tak nie przeszkadzało mu się rozpędzać jak lokomotywa

jednak prześwit jest tragiczny, podłogi szybko przycierają o nawierzchnię

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...