JACA Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Jesli znasz dobrze angielski to polecam ta stronke!! Masa przydatnych informacji http://www.4strokes.com/tech/honda/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Cytat:co wy gadacie ze DT ma podobna moc do DR350 DT 125 ODBLOKOWANA ma 27 czy 28 koni i waży ok. 120kg z płynami więc te parametry są podobne do DR 350 NO, ale jednak Dr to 4suw i w zupelnie inny sposob oddaje moc :( . To sa po prostu "inne" konie mechaniczne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Dobra DR 350 rwie jak poje***!Ja w terenie nie wykorzystuje 50% jej mocy :| (dopiero zaczynam jezdzic....) a wy gadacie, ze ma za malo :(Jest mozna powiedziec bezkonkurencyjna w swojej cenie!Lekka, zwrotna i dysponujaca fajnym momentem obroowym!Ja mam zwykla wersje, bodajze S albo SH...a SHC to jest wersja z reulacja wysokosci amorotyzatorow! I to wszytsko :PJa mam wersje przejsciowa z pol plastikowym bakiem :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 XR'y jezdza w wyscigu baja 1000 , to cos musi znaczyc 8) CO prawda nowe roczniki, ale zawsze to ten sam model :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Ja mam zwykla wersje, bodajze S albo SH...a SHC to jest wersja z reulacja wysokosci amorotyzatorow! I to wszytsko Ja miałem wersje shc o lepiej brac moim zdaniem sh bo mniej waży i mniej części jest do popsucia :-D Pozatym mi jakoś lepiej jechało sie na wersji z konwencjonalnym zawieszeniem, może dlatego że ejchałem wersją bardzo lekką i troche lepiej sie prowadzila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Przy okazji tematu chciałem się zapytać co myślicie o TTR600, i KLX650. Wydają się być konkurencją dla XR, ale czy tak jest :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Napewno są porównywalne wszystkie trzy, pochodzą z lat 80- tych i tu bedzie już kwestia sporna, każdy z tych modeli ma zalety i wady, myśle że lepiej w naszych polskich warunkach, (jeśli ktoś już się zdecyduje na 600-kę), poszukać zadbanego któregoś modelu, niż spierać który jest lepszy lub gorszy- to przykre ale niestety prawdziwe Oczywiśćie to jest tylko moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtomek Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 No Marcinku znasz moje zdanie na temat XR ona jest poprostu śliczna a honda doda ci skrzydeł :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonionen Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Z uwagi na to ze dostałem kilka pytan na temat rozruchu XR-ki pozwolilem sobie zamiescic dla tych którzy maja problemy z odpalaniem swoich motocykli wskazówki oparte na własnych doświadczeniach. Dodam ze mi pali z 1-czasami 2 kopa :) Podstawową rzecza jest ustawienie motocykla na pewnym i twardym gruncie tak abys miał pewnosc ze kiedy bedziesz go odpalał a bedziesz to robil na motocyklu opartym wlasnie na stopce bocznej (bez obaw stopka jest tak mocna ze napewno sie nie złamie pod Twoim cieżarem :-) )motocykl sie nie przewróci 1.Jezeli silnik jest zimny to w pierwszej kolejnosci ustaw dzwigienke ssania przy gazniku w max. górnej pozycji,oczywiscie odkrec kranik :-) po czym delikatnie naciskaj (tak z wyczuciem) na kopniak z góry do dolu az do momentu dopóki złapiesz kompresje (poczujesz duży opór i kopniak nie bedzie chciał isc dalej na doł wrecz Ci delikatnie odbije)po czym wroc kopniak do pozycji górnej i kopnij z całych sił z góry na dół NIE DODAJĄC GAZU NA MANETCE!!!.Silnik powinien zapalic i pochodzic z 10sek. na wolnych obrotach.Jezeli nie odpali powtórz ta czynmność jeszcze raz. 2.kiedy motocykl odpali przestaw dzwigienke po okolo 10 sek na pozycje srodkowa na okolo 30s-do 1min. zeby silnik pochodził na wolnych obrotach i złapał temperature. 3. Po jakims czasie kiedy silnik nabierze juz temperaturya Ty bedziesz gotowy do jazdy przestaw dzwigienke ssania na pozycje max dól i wióra :-) Jezeli motocykl jest ciepły odpalaj go na położeniu srodkowym dzwigni ssania , po odpaleniu przestaw odrazu dzwignie w pozycje dolna (czyli pozycje do jazdy) Jeżeli zapomniałem o czyms to prosze wszystkich starych wyjadaczy o poprawienie mnie :-) Dodam jeszcze ze ja nie uzywam dekompresatora ,bo jest poprostu zepsuty wiec z tym urządzeniem nie mam doswiadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Hmm bardzo dobra szkoło kolegi z Olsztyna, Ja dodam że jeśli Xr,XL rozgrzana nie zapali najpóźniej z drugiego kopnięcia, to znaczy że coś jest z motorkiem nie tak acha A gdyby ktoś chciał wiedzieć jak odpala się xr 650 L to szybko istruje:-Zając wygodną pozycje za sterami naszego kucyka, -przekręcić stacyjkę, -wcisnąć sprzegło - nacisnąć czerwony przycisk z prawym kciukiem (tu silnik się budzi)- "i wióra" :) gdzie oczy poniosą :oops: - Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Podstawową rzecza jest ustawienie motocykla na pewnym i twardym gruncie tak abys miał pewnosc ze kiedy bedziesz go odpalał a bedziesz to robil na motocyklu opartym wlasnie na stopce bocznej (bez obaw stopka jest tak mocna ze napewno sie nie złamie pod Twoim cieżarem )motocykl sie nie przewróci 1................................2..................................3. .................................Jezeli motocykl jest ciepły odpalaj go na położeniu srodkowym dzwigni ssania ' date=' po odpaleniu przestaw odrazu dzwignie w pozycje dolna (czyli pozycje do jazdy) [/quote'] i dlatego właśnie nigdy nie kupie czteropaka bez rozrusznika :)Napewno są porównywalne wszystkie trzy' date=' pochodzą z lat 80- tych i tu bedzie już kwestia sporna, każdy z tych modeli ma zalety i wady,[/quote'] a możecie napisać jakie są konkurencyjne sprzęty dla xr 600 z tej samej klasy? bo ja jakoś nic nie moge wymyśleć. dr 600 odpada bo to w ogóle nie te lata, dr 650 jest dużo słabsza i dużo cięższa, tt600 to chyba też inna klasa jeśli chodzi o moc.... to jest w ogóle jakiś wybór w tej klasie? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Ja dodam że jeśli Xr' date='XL rozgrzana nie zapali najpóźniej z drugiego kopnięcia, to znaczy że coś jest z motorkiem nie tak [/quote'] Racja, chyba że moto się zaleje po jakiejś glebie.Ostatnio gdy spadła temperatura powietrza na zewnątrz (moto stoi na dworze) po długim postoju np. kilka dni, muszę pokopać go trochę zanim załapie.Gdy silnik jest ciepły nie ma żadnego problemu z odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonionen Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 KML słuszna sugestia po glebie motocykl sie zalewa na amen .Juz nie raz wychodziłem z siebie żeby go odpalic po przewróceniu i doszedłem do wniosku ze nic ,tylko trzeba z 15 min odczekac,w innym razie można sie zajechac..... :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Ja robię tak jak mi się zaleje:1 Zakręcam kranik.2 Wciskam ręczny dekompresator3 Kopię kilka razy z lekko uchyloną przepustnicą4 Puszczam dekompresator5 Teraz kopię ponownie, motocykl zazwyczaj odpala6 Odkręcam kranik i jadę dalej :mrgreen: Czasami się zdaża że nie chce za cholerę odpalić , ale najważniejsze moim zdaniem to to aby zakręcić kranik by przestał zasysać paliwo i trochę go przedmuchać przed odpalaniem (na podciągniętym odprężniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtomek Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 a ja mam takie jedno pytanko czy xr 650 jest wyzsza od xr 400 ?czy one są takie same na wielkość (chodzi mi o wysokosć siedzenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.