Skocz do zawartości

CO MYSLICIE O hONDZIE XR600R


okonionen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat:

co wy gadacie ze DT ma podobna moc do DR350

 

DT 125 ODBLOKOWANA ma 27 czy 28 koni i waży ok. 120kg z płynami więc te parametry są podobne do DR 350  

NO, ale jednak Dr to 4suw i w zupelnie inny sposob oddaje moc :( . To sa po prostu "inne" konie mechaniczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra DR 350 rwie jak poje***!

Ja w terenie nie wykorzystuje 50% jej mocy :| (dopiero zaczynam jezdzic....) a wy gadacie, ze ma za malo :(

Jest mozna powiedziec bezkonkurencyjna w swojej cenie!

Lekka, zwrotna i dysponujaca fajnym momentem obroowym!

Ja mam zwykla wersje, bodajze S albo SH...a SHC to jest wersja z reulacja wysokosci amorotyzatorow! I to wszytsko :P

Ja mam wersje przejsciowa z pol plastikowym bakiem :P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zwykla wersje, bodajze S albo SH...a SHC to jest wersja z reulacja wysokosci amorotyzatorow! I to wszytsko  

Ja miałem wersje shc o lepiej brac moim zdaniem sh bo mniej waży i mniej części jest do popsucia :-D Pozatym mi jakoś lepiej jechało sie na wersji z konwencjonalnym zawieszeniem, może dlatego że ejchałem wersją bardzo lekką i troche lepiej sie prowadzila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno są porównywalne wszystkie trzy, pochodzą z lat 80- tych i tu bedzie już kwestia sporna, każdy z tych modeli ma zalety i wady, myśle że lepiej w naszych polskich warunkach, (jeśli ktoś już się zdecyduje na 600-kę), poszukać zadbanego któregoś modelu, niż spierać który jest lepszy lub gorszy- to przykre ale niestety prawdziwe

 

Oczywiśćie to jest tylko moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi na to ze dostałem kilka pytan na temat rozruchu XR-ki pozwolilem sobie zamiescic dla tych którzy maja problemy z odpalaniem swoich motocykli wskazówki oparte na własnych doświadczeniach. Dodam ze mi pali z 1-czasami 2 kopa :)

 

 

Podstawową rzecza jest ustawienie motocykla na pewnym i twardym gruncie tak abys miał pewnosc ze kiedy bedziesz go odpalał a bedziesz to robil na motocyklu opartym wlasnie na stopce bocznej (bez obaw stopka jest tak mocna ze napewno sie nie złamie pod Twoim cieżarem :-) )motocykl sie nie przewróci

 

1.Jezeli silnik jest zimny to w pierwszej kolejnosci ustaw dzwigienke ssania przy gazniku w max. górnej pozycji,oczywiscie odkrec kranik :-) po czym delikatnie naciskaj (tak z wyczuciem) na kopniak z góry do dolu az do momentu dopóki złapiesz kompresje (poczujesz duży opór i kopniak nie bedzie chciał isc dalej na doł wrecz Ci delikatnie odbije)po czym wroc kopniak do pozycji górnej i kopnij z całych sił z góry na dół NIE DODAJĄC GAZU NA MANETCE!!!.Silnik powinien zapalic i pochodzic z 10sek. na wolnych obrotach.Jezeli nie odpali powtórz ta czynmność jeszcze raz.

 

2.kiedy motocykl odpali przestaw dzwigienke po okolo 10 sek na pozycje srodkowa na okolo 30s-do 1min. zeby silnik pochodził na wolnych obrotach i złapał temperature.

 

3. Po jakims czasie kiedy silnik nabierze juz temperatury

a Ty bedziesz gotowy do jazdy przestaw dzwigienke ssania na pozycje max dól i wióra :-)

 

Jezeli motocykl jest ciepły odpalaj go na położeniu srodkowym dzwigni ssania , po odpaleniu przestaw odrazu dzwignie w pozycje dolna (czyli pozycje do jazdy)

 

Jeżeli zapomniałem o czyms to prosze wszystkich starych wyjadaczy o poprawienie mnie :-) Dodam jeszcze ze ja nie uzywam dekompresatora ,bo jest poprostu zepsuty wiec z tym urządzeniem nie mam doswiadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm

bardzo dobra szkoło kolegi z Olsztyna, Ja dodam że jeśli Xr,XL rozgrzana nie zapali najpóźniej z drugiego kopnięcia, to znaczy że coś jest z motorkiem nie tak

 

acha A gdyby ktoś chciał wiedzieć jak odpala się xr 650 L to szybko istruje:

-Zając wygodną pozycje za sterami naszego kucyka,

-przekręcić stacyjkę,

-wcisnąć sprzegło

- nacisnąć czerwony przycisk z prawym kciukiem (tu silnik się budzi)

- "i wióra" :) gdzie oczy poniosą

:oops: -

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawową rzecza jest ustawienie motocykla na pewnym i twardym gruncie tak abys miał pewnosc ze kiedy bedziesz go odpalał a bedziesz to robil na motocyklu opartym wlasnie na stopce bocznej (bez obaw stopka jest tak mocna ze napewno sie nie złamie pod Twoim cieżarem )motocykl sie nie przewróci

 

1................................

2..................................

3. .................................

Jezeli motocykl jest ciepły odpalaj go na położeniu srodkowym dzwigni ssania ' date=' po odpaleniu przestaw odrazu dzwignie w pozycje dolna (czyli pozycje do jazdy) [/quote']

 

i dlatego właśnie nigdy nie kupie czteropaka bez rozrusznika :)

Napewno są porównywalne wszystkie trzy' date=' pochodzą z lat 80- tych i tu bedzie już kwestia sporna, każdy z tych modeli ma zalety i wady,[/quote']

 

a możecie napisać jakie są konkurencyjne sprzęty dla xr 600 z tej samej klasy? bo ja jakoś nic nie moge wymyśleć. dr 600 odpada bo to w ogóle nie te lata, dr 650 jest dużo słabsza i dużo cięższa, tt600 to chyba też inna klasa jeśli chodzi o moc.... to jest w ogóle jakiś wybór w tej klasie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam że jeśli Xr' date='XL rozgrzana nie zapali najpóźniej z drugiego kopnięcia, to znaczy że coś jest z motorkiem nie tak [/quote']

 

Racja, chyba że moto się zaleje po jakiejś glebie.

Ostatnio gdy spadła temperatura powietrza na zewnątrz (moto stoi na dworze) po długim postoju np. kilka dni, muszę pokopać go trochę zanim załapie.

Gdy silnik jest ciepły nie ma żadnego problemu z odpalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robię tak jak mi się zaleje:

1 Zakręcam kranik.

2 Wciskam ręczny dekompresator

3 Kopię kilka razy z lekko uchyloną przepustnicą

4 Puszczam dekompresator

5 Teraz kopię ponownie, motocykl zazwyczaj odpala

6 Odkręcam kranik i jadę dalej :mrgreen:

 

Czasami się zdaża że nie chce za cholerę odpalić , ale najważniejsze moim zdaniem to to aby zakręcić kranik by przestał zasysać paliwo i trochę go przedmuchać przed odpalaniem (na podciągniętym odprężniku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...