wueska Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 pisali też po odpowiednim dostrojeniu ;) Stożek to porażka !! Zachecam do lektury "silniki 2T" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 przecież przy zakładaniu filtra nie obcinamy żadnego krućca, nie skracamy łącznika gaźnika z cylindrem itp. długość kanału pozostaje niezmienna ale zmienia się długość od gaźnika to filtra powietrza a to też ma wpływ na długość kanału ssącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 ale zmienia się długość od gaźnika to filtra powietrza a to też ma wpływ na długość kanału ssącego jak ktoś tą długość zmieni to co innego, ale jeżeli ten filtr zamontujemy dokładnie w miejsce starego to przecież nic się nie zmieni ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 no własnie co sie stanie w przypadku opisanym przez Ciowiec-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 nic sie niestanie Filtr dalej nie będize dostrojony ;) Teoretycznie filtr stożkowy powinien mieć dłuższy kanał bo ma mniesze opory przepływu powietrza:P Chyba dobrze rozumuje:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Witam. Mam cz 350 i założyłem stożek bezpośrednio na gaźnik. Wywaliłem całą puszkę z oryginalnym filtrem i dorobiłem w jej miejscu obudowę do elektryki i akumulatora. Moto wygląda lepiej (wg. mnie i paru innych którzy widzieli) a co do pracy silnika to przesunął się maksymalny moment obrotowy w niższy zakres obrotów, (wyraźnie odczuwalne) i dźwięk jest lepszy(jak dla mnie, a to przecież mój motocykl). Poza tym wypolerowałem kanały w cylindrach . Przerobiłem ją trochę w stylu cafe racer. Jest mała szyba, kierownica od jakiegoś anglika typu cafe racer. Dla nie wtajemniczonych to trzecia fotka u góry forum to cafe racer.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy dwutaktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkamil4 Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Ja ominełem sprawe brudzących sie stożkowych filtrów i syfienia gaźnika w sposób prosty..... Stożek wcisnełem w stary filtr i go przy okazji chroni przed błotkiem :mrgreen: PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Stożek wcisnełem w stary filtr i go przy okazji chroni przed błotkiem Proste i dobre rozwiązanie. Tylko opisz jeszcze jak się zachowuje silnik po tej przeróbce............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 dobry filtr kosztuje 60zł :) wolał bym wydac to na wache ;) niżna takie beznadziejne przerubki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nostradamus Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 a w sprawie tych filtrów. Jak Ci się dusi na wysokich obrotach to musisz podnieść poziom paliwa w gaźniku( w Simsonach podnosi się o około 2mm) i podnieść iglicę i będzie działać. Też miałem taki problem. Jak zastosowałem te wskazówki to zaczęło wreszcie dobrze działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 musisz podnieść poziom paliwa w gaźniku( w Simsonach podnosi się o około 2mm) i podnieść iglicę i będzie działać a wygląd świecy, zużycie paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 3) z tym polerwoaniem kanalow to bylbym bardzo ostrozny a juz na pewno nie powiekszalbym ich... 4) polerowanie walu nie wiem czy cos daje... wedlug mnie nie ale moge sie mylic.. Polerka kanałów to jeden z podstawowych zabiegów, jesli chodzi o rasowanie, czy tez raczej usprawnianie dwusuwów. Przy okazji też i powiększanie, ale nie " od sasa do lasa".Polerowanie wału daje łatwiejszy przepływ mieszanki przez komorę korbową; przy okazji nalezy to samo zrobić z sama komorą.Zdecydowanym na przeróbki polecam, jak koledzy wyżej, artykuły Tomasza Sałka ze Świata Motocykli.A co do idei stożkowego filtra w dwusuwie, to zdecydowanie mówimy NIE. Daje mniejsze opory przepływu, pewnie dlatego że nie jest tak gęsty, jak filtr powiedzmy papierowy . Czyli będzie moto ssało syf straszliwy, i za parę tysięcy kilosków po prostu trzeba będzie robic remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 pewnie dlatego że nie jest tak gęsty no właśnie pewnie. A poza tym są przecież dostępne tuningowe filtry papierowe :banghead: ;) ;) :P W moim simsonie kr51/1 jest filtr powietrza zrobiony z siateczki metalowej, czyli podobnie jak w niektórych filtrach tuningowych, i po prawie 35 000 km nie stwierdziłem żadnych nadmiernych śladów zużyciaCzyli będzie moto ssało syf straszliwy nie zgadzam się. dobry filtr = dobre oczyszczanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Dobry filtr, to piankowy filtr, i najlepiej nasączany olejem. Spytaj kogokolwiek z zawodników, czy to torowych ścigantów, czy offroadowców, co myślą na temat stożka za 30 zł. Na temat stożka w ogóle.Jeszcze raz stwierdzę, że żadnej "kupy stożkowej" nie należy zakładać - usprawnienie moto to nie założenie błyskotki, ale dobrze ustawiony zapłon, zgrany cylinder z karterami czy gaźnikiem, dobre łożyska na wale. Pozdrawiam, i niech moc będzie .... w moto :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.