pepe Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Niedawno jeden czarny stał u Jaskłowskiego. A co do hamulców to faktycznie są tylko "wystarczające" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ever Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 odswiezam temat z pytaniem glownie do pepe przejezdziles juz pare tys na m800 - powiedz jak sprawuje Ci sie skrzynia biegow? Zapinaniu poszczegolnych biegow towarzyszy klik (zwlaszcza z 1 na 2)? czy skrzynia jest ogolnie glosniejsza czy cichsza? zdaza Ci sie wyskakiwanie biegow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mivhal Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 od niedawna jestem posiadaczem M800 i u mnie trochę słychać jak się zmienia ale to zależy od obrotów :notworthy: najlepiej lekko ruszyć z 1 i od razu 2 wrzucać. Jeździcie na wszystkich biegach czy jakiś omijacie?? Jaka jest różnica między wersją europejską a amerykańską ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 skrzynie w nowych intruzach sa niestety dosyc toporne i glosnie, ale to juz taki ich urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Witam. Ja ujeżdżam M800 od około miesiąca. Zrobiłem nim ponad 1,5 tys km i moje spostrzeżenia są takie, że faktycznie skrzynia jest dość głośna (tzn. przełączanie biegów odbywa się raczej dość głośno), ale za to precyzyjna - nie ma problemu z wbiciem jakiegokolwiek biegu - nic nie wyskakuje itp. (a nie we wszystkich sprzętach jest tak dobrze :icon_rolleyes: ) Da się jednak ciszej przełączać biegi (zwłaszcza w górę) gdy zrobisz to zdecydowanie i szybko. Ładnie wchodzą i jakby ciszej. Ja mam inny nazwijmy to "problem" - chodzi o to, że często nie mogę trafić po zmianie biegu na wyższy we właściwe odkręcenie gazu i często zdarza się, że jest szarpnięcie po zmianie (raz za mało odkręcę i od razu jest efekt hamujący, a raz za dużo i jest szarpnięcie do przodu).Ale to chyba dlatego, że to mój pierwszy cruiser, pierwszy V2 i pierwszy kardan - to pewnie dlatego :flesje: Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiery Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ja mam inny nazwijmy to "problem" - chodzi o to, że często nie mogę trafić po zmianie biegu na wyższy we właściwe odkręcenie gazu i często zdarza się, że jest szarpnięcie po zmianie (raz za mało odkręcę i od razu jest efekt hamujący, a raz za dużo i jest szarpnięcie do przodu).Ale to chyba dlatego, że to mój pierwszy cruiser, pierwszy V2 i pierwszy kardan - to pewnie dlatego :wink: Kwestia praktyki. Da się zmienić bieg cicho i tak płynnie, że głowa pasażerki nie drgnie :biggrin: Ja po roku jazdy do tego etapu jeszcze nie doszedłem, ale od czasu do czasu uda mi się :lalag: Polecam:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...l=przegaz%F3wka Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ja mam inny nazwijmy to "problem" - chodzi o to, że często nie mogę trafić po zmianie biegu na wyższy we właściwe odkręcenie gazu IMHO za długo wysprzęglasz. przygotuj nogę do zmiany biegu, zmieniaj nie wciskając klamki do końca, szybko i zdecydowanie (ale nie "kopnięciem", znaczy z wyczuciem). jest też odpowiedni temat bodajże Tomka Kulika na forumjsz ps. z przegazówką wymienioną w poście wyżej ten problem nie ma nic wspólnego Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiery Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Z przegazówką nie ma, natomiast w linkowanym artykule Tomek Kulik szczegółowo opisuje również jak prawidłowo zmieniać biegi w górę :) Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba1976 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ja od miesiąca mniej więcej poganiam po wawie Volusią VL800 - technicznie zdaje się, że jest to dokładnie to samo a różnice sa jedynie w image'u :) Przeciskanie się przez korki jest może trochę trudniejsze niż w przypadku mojego byłego skuterka 50ccm ale nie jest źle. Temat szarpania przy zmanie biegów moim zdaniem jest tylko kwestia wyczucia - mi zdarza się praktycznie tylko podczas zmiany w dół. Silnik V2 ma po prostu dość mocny efekt hamowania przy odpuszczeniu gazu i w przypadku gdy wskoczysz na zbyt niski bieg w stosunku do aktualnej prędkości (czyli będziesz miał de facto za mało odkręconą manetkę), może dość mocno przyhamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goramo Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) IMHO za długo wysprzęglasz. przygotuj nogę do zmiany biegu, zmieniaj nie wciskając klamki do końca, szybko i zdecydowanie (ale nie "kopnięciem", znaczy z wyczuciem). jest też odpowiedni temat bodajże Tomka Kulika na forumjsz ps. z przegazówką wymienioną w poście wyżej ten problem nie ma nic wspólnego Tak też mi się wydaje, że jak zmieniam biegi szybciej to wszystko idzie płynnie :smile: A tak z innej beczki - zawsze chciałem mieć choppera/cruisera właśnie ze względu na te serducho spod znaku V2 ;) Do tej pory jeździłem różnistymi sprzętami (głównie dość już leciwymi) ale żaden z nich nie "chodził dołem" tak pięknie... :smile: Dzisiaj na przykład, dojechałem do skrzyżowania, zredukowałem jak mi się wydawało do 2-ki i skręcam sobie spokojnie. Powoli dodaje gazu, na zegarze jakieś 20 km/h, silniczek pracuje równo, nic nie szarpie. Słychać przyjemne basowe "bulgotanie" z wydechów. Wjechałem w osiedlową uliczkę, więc jadę sobie dalej spokojnie 30-40 km/h. Następne skrzyżowanie, hamuję trochę silnikiem, skręcam, odkręcam gaz i spokojnie nabieram prędkości.Dopiero po dłuższej chwili zorientowałem się, że cały czas od pierwszego skrzyżowania jechałem na 3-ce :crossy: Natomiast sprzętem mojego kumpla (CBF600) to się nie da spokojnie zejść na 2-ce do 30 km/h żeby nie czuć było stukania i szarpania - motór dopomina się redukcji na 1-kę.... A tutaj : zwalniasz, dodajesz gazu i odjeżdżasz - bez problemu... :wink: A to przecież "tylko" 69Nm... Aż slina cieknie jak pomyślę sobie o VZR1800 :notworthy: :icon_mrgreen: Edytowane 15 Września 2008 przez goramo Cytuj SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek665 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 (edytowane) Ja od początku sezonu zrobiłem prawie 11tyś. km i też mi szarpie czasami one tak mają. Edytowane 5 Października 2008 przez Kamilek665 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justusz Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 korzystałem z nowego M-800 jeden sezon. generalnie jestem zadowolony i śmiem twierdzić ze stuki i tz szarpanie to tylko kwestia wprawy...po paru miesiącach praktycznie nie odczuwam takich dolegliwości...a narazie czeka w garażu do marca kiedy da sie ponownie wyruszyć w trase.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mivhal Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Według mnie to skrzynia lubi agresywną jazdę. Nie lubi jak obchodzi się z nią jak z dzieckiem wszystko musi być zdecydowane i wykonane w odpowiednim momencie. Ja dla lansu na 5 biegu jeździłem ok 50 km/h i jak jakieś fajne dupy szły to dodawałem gazu :biggrin: Każda się obejrzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiGi Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Jeździcie na wszystkich biegach czy jakiś omijacie?? Ja w swojej Suzi zazwyczaj omijam położenie "N", bo jakoś słabo na nim moto przyspiesza :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 ja omijam 5 i wrzucam od razu 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.