DOMINIK200HP Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Jakie mogą być objawy podpartych zaworów?? Czy inaczej niż mierząc kompresje czy luz zaworowy da się sprawdzić, czy któryś z zaworów nie jest podparty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Jakie mogą być objawy podpartych zaworów?? Czy inaczej niż mierząc kompresje czy luz zaworowy da się sprawdzić' date=' czy któryś z zaworów nie jest podparty?[/quote']u mnie FZR nie odpalala na zimno. Na cieplo bez problemu, na zimno za cholere. No i kompresja rzedu 0,5 atm... A co, nowy nabytek juz szwankuje? ;) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Nie szwankuje;) W kazdym razie i tak dla swietego spokoju bede musial zrobic regulacje luzow zaworowych, zeby przyoadkiem nie zaszwankowal:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Często jest to prychanie w dolot (jak są podparte zawory dolotowe). Ale najlepiej się nie zastanawiać, tylko pojechać do warsztatu i zrobić co trzeba :-), szkoda jest nadpalić zawory - może się skończyć to ich wymianą. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Przy wyzszych obrotach szarpanie, przerywanie, strzały w dolot/wydech.U mnie tak sie to objawiało. Na zimno i przy mniejszym obciążeniu nic nie wskazywało na zbyt małe luzy. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyrmaz Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 u mnie jest cos takiego: na zimno musze pchac i pchac i pchac i po okolo 500 metrach jak dobrze pcham to zaczyna lapac przy manetce odkręconej na maxa oczyiscie! bo inaczej nie zalapie.po tych 500-700 metrach prchania na jedynce z zaplonem silnik popyrkuje i jak juz chce odpalic to wciskając sprzeglo wpada w obroty normalne i doopiero chodzi. ale musi sie rozgrzac zeby palil na dotyk. Ostatnio wracalem z Boleslawca-ciąlem równo i pod poznaniem juz zacząl mi jakby chodzic na 3 lub nawet 2 cylindy (na ile to nie wiem ale tak to slychac bylo) i zgasl.popchalem i znowu odpalil i znowu chodzil normalnie. a jeszcze tydzien temu chodzil normalnie. jest to kawa zxr 750 H. martwie sie bo moze to byc oznaka tego ze trzeba zrobic remont (zawory... ?) KASA! KASA! :D POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 nie no to raczej nie sa zawory nie zachowuje sie w ten sposb silnik z nieszczelnymi klaponami.... to silnik ci mowi ze potrzebuje remontu :lol: na powaznie to sprawdziles swiecei uklad zaplonowy, zadnych przebic, wirujacych pradow etc....??:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyrmaz Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Swice mam nowe NGK, uklad zaplonowy nie wiem za bardzo gdzie sie znajduje i jak sprawdzic ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 u mnie jest cos takiego: na zimno musze pchac i pchac i pchac i po okolo 500 metrach No to masz niezłą kondycje, że możesz sprzęta upchać taki kawalek (może powinnienneś zastanowić sie nad zgłoszeniem się do kadry olimpijskiej?) ;) ... ja wysiadam po 30m... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.