Skocz do zawartości

Osłony na ręce.


wats
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale to nie ma czy dt' date=' czy ktm czy honda, mozesz jechac na prostej ,najechac na korzen/kamien - poniesie Cie i na drzewo...(oczywiscie tego nie zycze) , to nie ma zaasady jaki motor.[/quote']

 

Nie chodzi mi oto. Źle zrozumieliście mnie. Chodzi oto że detka nie osiąga takich prędkości i takich przyspieszeń tak jak np ktm honda czy takie tam bo tamte motorki są silniejsze. Więc i siła udezenia jest mniejsza. A pozatym jeżdze powoli bo dopiero raczkuje w tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale nie wazne czy dt jedziesz 50 czy ktm' date='honda przeciez 50 km/h to to samo a dt jest ciezsza przez cos jest wieksza sila uderzenia[/quote']

 

O tym nie pomyślałem :oops: . Myślałem tylko o większych prędkościach. Teraz troche mi trudniej wybrać. Bo chyba wzmacniane są silniejsze i tak szybko sie nie rozwalą, Ale zato chyba plastikowe bezpiecznijsze :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kasa nie wchodzi w gre tak?? pomiędzy zwykłymi a wzmacnianymi różnica 100zł.

 

Na handbary mam 140 zeta wiec czy kupie wzmacniane czy zwykle i mi zostanie to zabardzo ruznicy niema . Wydaje mi sie że lepiej kupić coś pozonnego i wylozyc troche wiecej kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raz wyrznelem w dzewo kiera i złamałem klame ......... Najgozej było wracać do domu. Jakieś 25 km przez las na 1 biegu wzucilem jakos 3 i sie jechało.

3 strony tematu a nikt nie powiedział koledze, że w moto spokojnie można przebijac biegi bez sprzęgła :!: i skrzyni nic sie nie dzieje ( a jak ruszasz z 3 biegu to bardzo cierpi silnik, szczególnie w 2T) a juz na pewno nic sie nie stanie jak przejedziesz 25 km bez używania sprzegła (było troche o tym tematów na forum). czesc osób używa sprzęgła tylko przy wbijaniu 1 biegu ( i waleniu pionów :mrgreen: )

wystarczy tylko przy wrzucaniu wyzszego biegu zamknąc na chwile przepustnice i starac sie żeby zapiecie biegu było jak najmniej wyczuwalne.

natomiast dużo bardziej trzeba uważac przy redukowaniu biegów na niższe ....

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takim sposobem dojechałem ostatnim razem do domu (25 km od domu w lesie byłem ) :roll: Wiem że możmna tak robić ale jakoś wydaje mi sie że nie zazdrowe dla skrzyni to jest. Jak ktoś chce może tak wbijac biegi ale ja wole wcisnać wcześniej sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kłucic sie nie bede bo pisało o tym już dużo osób o wiele bardziej obeznanych w tym temacie. jak cos to opcja "szukaj"

natomiast jesli złamiesz klame sprzegła, to ruszając z predkosci powiedzmy 10 km/h (oczywiscie po odpaleniu na pych i wrzuceniu biegu bez sprzegła) z trzeciego czy czwartego biegu masz jakis 1 tys obrotów co jest mordercze dla silnika 2T. wiec nawet jesli sie nie umie wrzucac biegów bez sprzegła to lepiej zrobic to niż katowac silnik na niskich obrotach. a skrzyni naprawde nic zlego sie nie stanie

 

i koniec na temat wrzucania biegów bez sprzegła :!:

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k

natomiast jesli złamiesz klame sprzegła' date=' to ruszając z predkosci powiedzmy 10 km/h (oczywiscie po odpaleniu na pych i wrzuceniu biegu bez sprzegła) z trzeciego czy czwartego biegu masz jakis 1 tys obrotów co jest mordercze dla silnika 2T.

[/quote']

To ja sie nieznam wiec nie bede sie kłucił. Ale czemu silnik dostaje po dupie przy niskich obrotach ? O tym jeszcze nie słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czemu silnik dostaje po dupie przy niskich obrotach ?
Przyłączam się do tego pytania. Pierwsze słysze...

A z tym stawianiem sprzętu na koło ze sprzęgła to jak jest? Wg mnie to bardzo wtedy napęd, skrzynia i silnik dostaje w dupe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tym stawianiem sprzętu na koło ze sprzęgła to jak jest? Wg mnie to bardzo wtedy napęd' date=' skrzynia i silnik dostaje w dupe.[/quote']

Ale co w związku z tym? No faktycznie, te elementy są obciążone ale tak samo jest kiedy jadąc na dwóch kołach sypniesz z garści. Nikt nie obiecywał że motor będzie pracował bez obciążeń.

Mówisz że skrzynia dostanie po dupie. Ona regularnie dostaje. Tak samo silnik (choć nie bardzo wiem co miałeś na myśli mówiąc silnik), dla niego nie ma znaczenia pozycja motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...