Skocz do zawartości

2T czy 4T ???


Rekomendowane odpowiedzi

A czy moglibyście mi podać jakieś dokładniejsze dane np. spalanie, moc, co jaki czas remonty, wage. wysokość, V-max, itp. I zalerzało by mi o moto z granic 98-2002r.

A może coś chłodzone cieczą bo nie wiem czy się nie będzie zabardzo grzać. Może rozwiejecie moje wątpliwości. I jak z częsciami i ich ceną.

Dzięki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale chyba chodziło Ci o KLXa, on jest wysoki, dużo wyższy od KDXa.

W 250 4t bardzo niska jest Honda XLR 250.

Problem z wysokościa to często też kwestia przyzwyczajenia, bez skrajnych przypadków.

 

Nie wiem jakiego KLXa widziałeś, ale KLX 300 to chyba najniższe enduro 4T na jakim siedziałem. Dużo niższy od KTMa i WRki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakiego KLXa widziałeś, ale KLX 300 to chyba najniższe enduro 4T na jakim siedziałem. Dużo niższy od KTMa i WRki.

KLX 300r. Strasznie dziwne bo np. na EXC nie miałem żadnych problemów z zawracaniem, a na KLXie miałem. To jest mało ważne gdyż koledze chyba chodziło o porownanie go z KDXem.

Edytowane przez Benek14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLX 300r. Strasznie dziwne bo np. na EXC nie miałem żadnych problemów z zawracaniem, a na KLXie miałem. To jest mało ważne gdyż koledze chyba chodziło o porownanie go z KDXem.

jest to bardzo ważne... bo albo siedziałeś na mega wysokim pro tuningowanym klx'ie, albo to nie był klx i o tym nie wiesz, albo exc na którym jeździłeś to nie exc skoro był niższy od klx'a.

Ja również jak kristi nie należę do osób najwyższych i siedząc na wr'ce w życiu nie dosięgałem dwiema nogami do podłoża, natomiast siedząc na klx'ie spokojnie mi to wychodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy dam rade tą xlr ( xr ) zgubić jawę 350. I co z tym grzaniem się silnika. I ewentualnie innymi szczegułami.

 

Hehe, zapewniam Cie że dasz rade zgubić jawe 350, tylko w jakim celu? To nie jest motocykl szosowy tylko enduro. A w lesie jawe "zgubisz" i na rx 50 o ile umiesz choć odrobine jeździć...

 

A ja tam ze swojej strony polecam 2t. Wszyscy tak nazekają że trzeba lać olej do mieszanki... i co z tego jak w 4t trzeba często regulować zawory, wymieniać olej, filtr oleju. Przykładowo w XLR 250 wymiana oleju z filtrem przewidziana jest co 1000 -1500km przy jeździe terenowej.

Co do regulacji regulacji zaworów to również co 1000-1500km, zwykle przy zmianie oleju. Więc czy naprawde te 4t takie tanie i bezobsługowe? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc czy naprawde te 4t takie tanie i bezobsługowe? :bigrazz:

 

 

wyczynowe 4t nie, Znam zawodnika który i tym i tym się ścigał, na 4T potrzebował miesięcznie 6-7 tys, na 2T spokojnie mieścił się w 3tysiącach :bigrazz:

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...