Tomski_01 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Polecam XLR 250 http://video.google.com/videoplay?docid=13...&q=wiejski+stun Kolega Enduroboj. za kierownica ja krece. i 2t kawasaki kmx 125 http://video.google.com/videoplay?docid=46...&q=kawasaki+kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Polecam XLR 250 http://video.google.com/videoplay?docid=13...&q=wiejski+stun Kolega Enduroboj. za kierownica ja krece. Ooo Moja Honda :biggrin: :biggrin: Z mojej strony, moge śmiało polecić taką XLR :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 A czy moglibyście mi podać jakieś dokładniejsze dane np. spalanie, moc, co jaki czas remonty, wage. wysokość, V-max, itp. I zalerzało by mi o moto z granic 98-2002r. A może coś chłodzone cieczą bo nie wiem czy się nie będzie zabardzo grzać. Może rozwiejecie moje wątpliwości. I jak z częsciami i ich ceną.Dzięki :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 ja się podepne pod temat mam Aprilie ETX 125 jest tam silnik rotax , jest to przycięta wersja z oponami szosowymi aprili rx , przebieg w tym motorze to 7800km , ile dajecie temu silnikowi jeszcze bez remontu ( tak na oko ) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 zdeydowanie polecam 4t ......... mniej bawienia się z robieniem mieszanki itp. ..... oczywiscie wieksza kultura pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale chyba chodziło Ci o KLXa, on jest wysoki, dużo wyższy od KDXa.W 250 4t bardzo niska jest Honda XLR 250.Problem z wysokościa to często też kwestia przyzwyczajenia, bez skrajnych przypadków. Nie wiem jakiego KLXa widziałeś, ale KLX 300 to chyba najniższe enduro 4T na jakim siedziałem. Dużo niższy od KTMa i WRki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 (edytowane) Nie wiem jakiego KLXa widziałeś, ale KLX 300 to chyba najniższe enduro 4T na jakim siedziałem. Dużo niższy od KTMa i WRki.KLX 300r. Strasznie dziwne bo np. na EXC nie miałem żadnych problemów z zawracaniem, a na KLXie miałem. To jest mało ważne gdyż koledze chyba chodziło o porownanie go z KDXem. Edytowane 22 Lutego 2007 przez Benek14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 KLX 300r. Strasznie dziwne bo np. na EXC nie miałem żadnych problemów z zawracaniem, a na KLXie miałem. To jest mało ważne gdyż koledze chyba chodziło o porownanie go z KDXem.jest to bardzo ważne... bo albo siedziałeś na mega wysokim pro tuningowanym klx'ie, albo to nie był klx i o tym nie wiesz, albo exc na którym jeździłeś to nie exc skoro był niższy od klx'a.Ja również jak kristi nie należę do osób najwyższych i siedząc na wr'ce w życiu nie dosięgałem dwiema nogami do podłoża, natomiast siedząc na klx'ie spokojnie mi to wychodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Wybieram pierwszą opcje bo inaczej tego wytłumaczyć nie potrafie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Wybieram pierwszą opcje bo inaczej tego wytłumaczyć nie potrafie.... Jak pamiętam ja to ten KlX był troszke wyzszy niz moja Baja, ale z czasem człowiek rośnie więc... Na exc nie siedziałem więc nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 A czy dam rade tą xlr ( xr ) zgubić jawę 350. I co z tym grzaniem się silnika. I ewentualnie innymi szczegułami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 A czy dam rade tą xlr ( xr ) zgubić jawę 350. I co z tym grzaniem się silnika. I ewentualnie innymi szczegułami. Hehe, zapewniam Cie że dasz rade zgubić jawe 350, tylko w jakim celu? To nie jest motocykl szosowy tylko enduro. A w lesie jawe "zgubisz" i na rx 50 o ile umiesz choć odrobine jeździć... A ja tam ze swojej strony polecam 2t. Wszyscy tak nazekają że trzeba lać olej do mieszanki... i co z tego jak w 4t trzeba często regulować zawory, wymieniać olej, filtr oleju. Przykładowo w XLR 250 wymiana oleju z filtrem przewidziana jest co 1000 -1500km przy jeździe terenowej.Co do regulacji regulacji zaworów to również co 1000-1500km, zwykle przy zmianie oleju. Więc czy naprawde te 4t takie tanie i bezobsługowe? :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 (edytowane) Więc czy naprawde te 4t takie tanie i bezobsługowe? :bigrazz: wyczynowe 4t nie, Znam zawodnika który i tym i tym się ścigał, na 4T potrzebował miesięcznie 6-7 tys, na 2T spokojnie mieścił się w 3tysiącach :bigrazz: Edytowane 22 Lutego 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 (edytowane) ja pierdziu, klon :bigrazz: Edytowane 22 Lutego 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 (edytowane) 3ci bliźniak :bigrazz: Edytowane 22 Lutego 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.