Ogr Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 WITAMprzymierzam sie do kupna 600cc, najlepiej SUZUKI DR ze starszych roczników no i na SM przerobioną.., ale jest jeden problem... jezdzilem ktm-em [dokladnie takim http://www.bikepics.com/pictures/138648/ ] wszystko ladnie moc ok , silnik ladnie pracuje, zero wycieków cena niska.. do ziemi sięgałem, ale jeden problem nei ma rozrusznika elektr.... jakis rozprężnik czy cos...przy rączce sprzegła jest ze latwiej sie odpala..ale dupa nie zapale tego...chłop 2 metry kopał to odpalił ale nie ja....... moze jakis sposób na to ? bo dr chyba tez nie ma rozrusznika... ? chodzi o taką tylko ze na kołach sm http://allegro.pl/show_item.php?item=63100871 a i ile to wazy ?? mam nadzieje ze niewiecej niz 150kg....bo ktm wydawał sie troche toporny....bo xt chyba tez ciężka... mowie o rocznika w granicach 88-90.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 SiemaZ tym rozrusznikiem to kwestia wprawy... Gdy padl mi akumulator w Exc 400 to odpalam z kopa i jest calkiem przyjemnie :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 16 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 hmm a dokladniej? trzeba porządnie jebnąc? całym ciałem naskoczyc czy jak ? ja waze 70kg i skoczylem na ten kopniak prawie ze....... 8O to spadl nadół zdjolem noge podniósł sie i nic wiecej...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Musisz w wyczuc tłok zeby byl w jak najwyzszym połozeniu i mocno kopnac, lecz nie tak zeby kopniak urwalo tylko lżej.;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Pomagasz sobie odprężnikiem przełamac tłok w tym miejscu gdzie jest najcięzej i kopiesz. Ja już nauczyłem sie odpalać lc4 620 a do 2 metrów sporo mi brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Z DRem jest tak: naciskasz delikatnie kopniak (nie kopiesz) aż wyczujesz opor sprężania,wciskasz dzwigienkę odprężnika i puszczasz (pozostanie wciśnięta) , następnie delikatnie jeszcze troszkę wciskasz kopniak do chwili kiedy dzwigienka odprężnika odskoczy. Teraz cofasz kopniak do górnego położenia i energicznie "kopiesz". Jeżeli jest dobrze wyregulowany to musi zapalić ;) i wcale nie trzeba do tego dużo siły - po prostu ostatnie kopnięcie musi być szybkie i zdecydowane. Wygląda skomplikowanie ale po kilku razach robisz to szybko i niemal podswiadomie :-) Oczywiście ssania używasz w miarę potrzeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 KubaDR600 ma racje. Odpalanie brzmi tylko trudno i dla niewtajemniczonych jest przerażające. Bardzo ważną rzeczą jest odpowiednie ustawienie tłoka i odprężnika (tak jak napisał Kuba) w przeciwnym razie może zdażyć się, że kopniak odbije,a jak jeszcze źle pójdzie i noga zablokuje się o kierownice to wole nie być w Twojej skórze. Zasadniczo DR nie powinna odbijać, ale różnie to bywa. Jeżeli wszystko dobrze ustawisz nie potrzeba wcale dużo siły do kopnięcia, trzeba zrobić to tylko energicznie, żeby silnik nabrał troche rozpędu ;) Nie polecam kopania na siedząco i w inny sposób niż stojąc na podnóżkach. W przeciwnym razie można się nieźle uszkodzić. Aha i jeszcze jedno, jak będziesz kupował DR posłuchaj dobrze silnika, jeżeli szumi tzn. że któryś z łańcuszków jest do wymiany (rozrządu albo przeciw-wag, ewentualnie obydwa). Rozrząd powinien pracować cicho i bez stuków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 17 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 no dzieki za wyjaśnienie, ten koleś od ktm'a robił to identycznie..tylko ze jak mam palić stojąc na podóżkach to...on ma kopniak po lewej stronie i wątpie zeby moja zmulona lewa noga miala siłe , heh bo prawa to kopnie.A jeszcze powiedzcie cos o wadze tych sprzetów co wymienilem.... ktm 150, a xt i dr ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 WitamWg danych katalogowych:DR 600- masa bez płynów: 147kg- gotowy do jazdy: 165kgXT 600- masa bez płynów: 155kg- gotowy do jazdy 168kgZaznaczam jednak że są to dane katalogowe i być moze są błęne ale ja takie znalazłem.Pozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 17 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 ale kloce.......xt wydawała sie mała na zdjeciu.... http://allegro.pl/show_item.php?item=62646979 ciekawe czy na gumie nie bedzie przeszkadzał ciężar.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 ale kloce.......xt wydawała sie mała na zdjeciu.... http://allegro.pl/show_item.php?item=62646979 ciekawe czy na gumie nie bedzie przeszkadzał ciężar.. Zależy jakie bedziesz miał przełozenia na standardowym (16/42) raczej cieżko postawić na koło. Ale po zmianie z przodu na 15 idzie na gumę z gazu bez więszych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 XT ogólnie bym nie polecał, zaraz znajdą się pewnie zwolennicy ale dla mnie to tapczan na za miękkim zawiasie.Do tego problemy z 5 biegiem i jeszcze kilka innych niedorobionych drobiazgów. DR jeżeli już to 650, 600 a szczególnie dakar wg. mnie jest niezbyt ładny a duży zbiornik nie jest zbyt poręczny w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 a ja sie podpisze pod tym co poprzednicy że jak dobrze ustawisz tłok z odprężnikiem to sie zapala tak samo łatwo jak np motorynke ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Ja nic nie muszę ustawiać mam automatyczny dekompresator, wystarczy energicznie kopnąć i musi zapalić. ale jeden problem nei ma rozrusznika elektr.... jakis rozprężnik czy cos...przy rączce sprzegła jest ze latwiej sie odpala..ale dupa nie zapale tego...chłop 2 metry kopał to odpalił ale nie ja....... moze jakis sposób na to ? bo dr chyba tez nie ma rozrusznika... ? A z kąd jesteś, Paweł (data7) mógł by cię pouczyć odpalać motocykl, On ma DR600 i zapala go bez problemów a wysoki i wypasiony nie jest :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 wlasnie dobry temat sam szykuje sie na LC4 620 z okolic 98 - 2000 waga z rozrusznikiem to 135 kilo mozliwe ze starsze 620 wazyly 150 bo koles ma taka z poczatku lat 90 i mowi ze 150 wazy ale wersje z rozrusznikem to zadkosc a kopanie mnie przeraza bo mialem z tym doczynienia :twisted: ale faktycznie troszke wprawy i musi palic jesli jest prawidlowo wyregulowany bo ja Dr nie moglem odpalic a koles za 1 razem odpalil tak jak opisujecie wyzej p.s a jak palic np po wywrotce kiedy 4T lubia sie zalewac ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.