seba9121 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Pamiętam jak leciałem asfaltem równym gazem to przy chyba 5,5tyś miałem 90km/h. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ja mam teraz 12:42 albo 43. Ale chce założyć 13 i 47 albo 49 właśnie się zastanawiam, bo jeżdżę dużo po szutrach, ale często też las, błoto, podjazdy, techniczne odcinki itd. jak myślicie? nie chciał bym silnika na szutrach obciążać. Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 No ja jeżdzę podobnie. Ja w piątek zakładam zestaw 13-48 więc zobaczymy jaka będzie zmiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 (edytowane) Dzięki A o co chodzi z tym 4.00? Na jakich przełożeniach jeździcie? Przyszła pora na zmianę napędu i zastanawiam się co wziąśc. Teraz mam 14/41 i chciałbym żeby zyskała na mocy. Chcę kupić takie przełożenie jak ma wersja N czyli 14/47 ale czy będzie jakaś zmiana? Czy od razu 13/48? czesc 4.00 to rozmiar chwytaka ,zreszta kliknij w link tam masz wszystko opisane : http://www.sklep.motox.pl/chwytaki-c-61_19...2690e891fd9ce12 Co do przelozenia to wszystko zalezy co chcesz dokladnie osiagnac, napewno obejdzie sie to kosztem predkosci moto no i biegi sie "skroca". Gdy zmienilem z standardowego14/43 jaki byl w mojej DR na 13/48 to na prostych szutrach podswiadomie szukalem 6 biegu :-). Pamietaj ze 1 zab z przodu to jakies 2/3 zabki z tylu.Mysle ze odczujesz znaczna roznice. Zwroc uwage jaki masz rozstaw srub mocowania tylnej zebatki bo sa dwa rodzaje :146mm lub 156mm Pozdrawiam Edytowane 25 Listopada 2010 przez repitos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Mam nietypowy problem. Macie może jakieś metody wyjęcia łożyska z wahacza? Dokładnie chodzi o to łożysko które jest mocowane przez ośkę do ramy. Proszę o szybką odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 (edytowane) Co myślicie o tej DR-ce ? http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-350-z-199...1341789390.html Może już ktoś ją oglądał, na zdjeciu wygląda ładnie, ale jak zwykle trzeba by się pofatygować osobiście. Tylko coś za świeżo ta rama wygląda. Edytowane 28 Listopada 2010 przez Berbim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 (edytowane) Mam nietypowy problem. Macie może jakieś metody wyjęcia łożyska z wahacza? Dokładnie chodzi o to łożysko które jest mocowane przez ośkę do ramy. Proszę o szybką odpowiedź. Ja w Rm'ce wyciskałem na imadle, bo na prasę nie zmieścisz. Musisz dobrać odpowiednią tulejke i sciskasz. Jak jest zapieczone to nie żałuj wd-40. Co myślicie o tej DR-ce ? http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-350-z-199...1341789390.html Może już ktoś ją oglądał, na zdjeciu wygląda ładnie, ale jak zwykle trzeba by się pofatygować osobiście. Tylko coś za świeżo ta rama wygląda. Wygląda naprawde fajnie. Rama nie musi być malowana. Moja Dr też ma taki lakier na ramie. Ja bym oglądał bo może być okazja. Może się też okazać, że na zewnątrz ładnie a w silniku głowica zatarta... Edytowane 28 Listopada 2010 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Mam pytanie. Czy w dr 350 z 1991 jest wycięta poprzeczka w ramie, która jest nad poprzeczką do której mocuje się prolink'a. Do niej jest przykręcany silnik. Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Nie, a dlaczego mialaby byc wycieta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Ponieważ jak oglądałem dr to była lekko wygięta. Zdziwiło mnie to bo, jest w takim miejscu, że trudno by było ją skrzywić i jeszcze jest do niej przykręcony silnik, więc powinno jeszcze coś innego pokrzywić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Ponieważ jak oglądałem dr to była lekko wygięta. Zdziwiło mnie to bo, jest w takim miejscu, że trudno by było ją skrzywić i jeszcze jest do niej przykręcony silnik, więc powinno jeszcze coś innego pokrzywić. wiec masz na mysli wycieta czy wygieta bo nie rozumie Twojego pytania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 wiec masz na mysli wycieta czy wygieta bo nie rozumie Twojego pytania? Wygięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 ma być wygięta Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Może ma ktoś na sprzedanie tanio osłony na lagi niebieskie? :buttrock: Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 (edytowane) Witam, nie wiecie jak wyjąć tą gumę od pompy hamulcowej zaznaczoną za zdjęciu? Musze dać pompę do pospawania i boję się, że przy spawaniu uszkodzą mi właśnie tą gumę. Edytowane 24 Grudnia 2010 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.