seba9121 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 No luzu na klamce to nie mam sprzęgło wcisnę 0.5cm i moto nie jedzie można wrzucać 1 i ruszać z tak wciśniętym ale jak popuściłem na lince było to samo.Ale te sprzęgło to chyba tylko 5 i 6 bieg jak się powoli jedzie wczoraj jak jeździłem to jeszcze sprawdziłem i jechałem 6 niecałe 50/h i gazu to zaczęło się ślizgać i do 60/h było powoli i od tej prędkości dopiero złapało normalnie to dopiero poszedł.Pewnie będę musiał robić niestety sprzęgło ale myślę,że do końca sezonu wytrzyma.A co będę musiał wymienić i jaki mniej więcej koszt? Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam! Jak napiąć łańcuszek rozrządu? Macie może jakieś zdjęcia czy coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Łańcuszek rozrządu napina napinacz łańcuszka rozrządu,niczego sam nie napinasz! Edytowane 4 Sierpnia 2010 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A skąd się wie, że łańcuch jest do wymiany? Dzwoni tak jak w samochodach? I jeszcze jedno - jak się wymienia łańcuch rozrządu? Co trzeba wyjąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 mierzysz długość na kilkunastu ogniwach i porównujesz do serwisówki,słychać też,czy tak jak w autach to nie wiem a wiesz czy do wymiany np po tym że napinacz jest blisko max wysunięcia zależy czy masz rozkuty czy zakuty ;] głównie pokrywa głowicy i prawa kapa,jak masz rozkuty to bez kapy może się udać Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Rozumiem, a jak się sprawdza stan wysunięcia napinacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Poszukuje suzuki dr 350 godnej polecenia jeśli macie jakieś na sprzedasz to piszcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Rozumiem, a jak się sprawdza stan wysunięcia napinacza? Musisz wykrecic napinacz , to zaledwie 3 sruby. Najpierw wykrecasz srube prowadzaca i wyjmujesz sprezyne napinacza(tam jest o-ring- nie zgub go), a nastepnie odkrecasz dwie sruby boczne na imbus i wyjmujesz napinacz. Sprawdzasz ile zabkow zostalo do calkowitego wysuniecia sie napinacza i tyle. Jesli jest wysuniety do max to czas na wymiane lancuszka rozrzadu jesli nie zakladasz napinacz i smigasz dalej. Przed zalozeniem pamietaj tylko o zluzowaniu mechanizmu blokujacego i calkowitym wcisnieciu tego preta z zabkami, bo on powinien wysuwac sie tylko w jedna strone.To wlasnie sprezyna ma za zadanie "wypchnac " pret tyle ile potrzeba aby lancuch byl napiety. Montujesz napinacz dokrecajac najpierw te 2 srubki na imbus,nastepnie wkladasz sprezyne i wkrecasz srube prowadzaca. Ot cala filozofia :-) Ja zalałem orlen platinum 10w40 myślę,że lepszych nie ma co lać do tak starego moto i tak ten olej jest na pewno dużo lepszy od tych co były jak produkowali dr'ki. A jeśli chodzi o te sprzęgło to chyba by się ślizgało na każdym biegu no nie?A na 2 czy 3 takiego czegoś nie ma.Może mam to przez to,że jadę tak wolno na tak szybkim biegu i dlatego takie odczucie zanim się rozpędzi bo to jest tak przez chwilę tak od 30/h do 50/h później dostaje lepszego powera. A tłumik przelotowy ma jakieś negatywne skutki? Osobiscie nie zgadzam sie z Toba i nie zalalbym tego Orlena do swojego sprzeta. Mowi sie ze w Drkach czesto padaja glowice, a glowna tego przyczyna jest wlasnie kiepskie smarowanie. Wbrew pozorom dobor odpowiedneij oliwy i pilnowanie jej stanu jest w tych motocyklach kluczowa sprawa. Orlen platinum z tego co widze jest olejem polsyntetycznym przenaczonym do stosowania w nowoczesnych samochodach osobowych i lekkich dostawczych,benzynowych jak i diesla. Nie jest to olej do motocykli czterosuwowych przeznaczony do pracy z mokrym sprzeglem, dlatego tutaj wybieram "przereklamowanego"- jak ktos stwierdzil Motula 5100 lub Bell Ray Thumper. Pozdrawiam No luzu na klamce to nie mam sprzęgło wcisnę 0.5cm i moto nie jedzie można wrzucać 1 i ruszać z tak wciśniętym ale jak popuściłem na lince było to samo.Ale te sprzęgło to chyba tylko 5 i 6 bieg jak się powoli jedzie wczoraj jak jeździłem to jeszcze sprawdziłem i jechałem 6 niecałe 50/h i gazu to zaczęło się ślizgać i do 60/h było powoli i od tej prędkości dopiero złapało normalnie to dopiero poszedł.Pewnie będę musiał robić niestety sprzęgło ale myślę,że do końca sezonu wytrzyma.A co będę musiał wymienić i jaki mniej więcej koszt? Moze zacznij od wymiany linki bo jak kolega Kamsel stwierdzil powinienes miec luz na klamce, to najprostsze i najtansze. Co do sprzegla to: -przekladki cierne -sprezyny sprzeglowe -przekladki aluminiowe Zajrzyj do Larssona z tego co pamietam mieli caly komplet EBC-Dirt Racer do Dry okolo 350 zeta. Witam Mam pytanie znacie jakieś sklepy z częściami oczywiście do DR 350 w okolicy Sosnowca, Dąbrowy Górniczej? Konkretnie chodzi mi o filtr oleju i uszczelkę pod pokrywę sprzęgła. Znam tylko z Bedzina ale nie wiem czy to nie zadaleko ? Martin Motocykle ul.Zwyciestwa 12 W sumie jesli chodzi o filtry ,uszczelki i inne duperele to pelno sklepow w necie ,tylko wybierac i patrzec gdzie taniej :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 To jest ten olej. http://moto.allegro.pl/item1185504940_olej...o_4t_10w40.html Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repitos Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Z detali rodza sie nieporozumienia , kolega nie napisal Orlen Platinum MOTO 4t, a to zmienia postac rzeczy :-) Mimo wszystko stawiam na Motula 5100. Jak ktos powiedzial jeden woli piwo ,drugi zyto. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Jak się ustawia wysokość pływaka w gaźniku? Serwisówka mówi o poziomie pływaka 14,6 mm, w jakich punktach się to mierzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Na jakie wartości ustawiacie luzy zaworowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zależnie od roku: S 0,05-0,10 W 0,08-0,13 do mod. M (ok. do 1991r) S 0,05-0,10 W 0,10-0,15 do mod P ( ok. do 1993r) S 0,05-0,10 W 0,17-0,22 młodsze (mod. R/SR/SER) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Chodzi mi to jak wy ustawiacie, wiem jakie powinny być wartości, ale mam z tym problem że jak ustawie górną granice np ssące 0,10 i wydech 0,15 oczywiście bardzo ciasne, to mi trochę stukają, jak ustawie luźne 0,05 na ssącym i 0,10 na wydechowym to znowu mi cieżko odpala, nie umiem trafić tak aby było w sam raz. Jak Wy ustawiacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Ja ustawiam ssący 0,08 wydech 0,12 i trochę słychać zawory ale wiem że są dobrze ustawione wiec na słuch nie sprawdza się luzu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.