vincenzo Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Czy luz zaworowy ustawie bez problemu? zwykłymi narzedziami czy jednak potrzebny jest do tego jakiś specjalistyczny klucz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 O ile śrubki regulacyjne oraz ich nakrętki są w dobrym stanie, to wystarczy oczkowa 8 i długie kombinerki-szczypczyki. Są jednak takie fajne narzędzia do regulacji znacznie uprzyjemniające pracę. Sam mam zamiar kupić. W polskich sklepach znalazłem tylko coś takiego (cholernie drogo jak za taką pierdołę): http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=11708 Amerykańce oferują coś takiego: http://www.rockymountainatvmc.com/productD...=142925&ref=mot A może wie ktoś, gdzie kupić tanio taką nasadkę kwadratową 3x3mm? Bo byłem w kilku sklepach i patrzyli na mnie jak na kosmitę :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 O ile śrubki regulacyjne oraz ich nakrętki są w dobrym stanie, to wystarczy oczkowa 8 i długie kombinerki-szczypczyki. Są jednak takie fajne narzędzia do regulacji znacznie uprzyjemniające pracę. Sam mam zamiar kupić. W polskich sklepach znalazłem tylko coś takiego (cholernie drogo jak za taką pierdołę): http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=11708 Amerykańce oferują coś takiego: http://www.rockymountainatvmc.com/productD...=142925&ref=mot A może wie ktoś, gdzie kupić tanio taką nasadkę kwadratową 3x3mm? Bo byłem w kilku sklepach i patrzyli na mnie jak na kosmitę :icon_eek: Kolego taki klucz do regulacji zaworów dorobili mi za 20 zł w firmie która się w tym specjalizuje.Musisz im tylko podać jakie mają być wymiary, mi zrobili z pręta 8mm ze stali narzędziowej i takie małe pokrętło żeby trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L0nger Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 (edytowane) http://allegro.pl/item1083045083_suzuki_dr_350_s.html Dla forumowiczow: 5900. Edytowane 17 Czerwca 2010 przez L0nger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Kolego taki klucz do regulacji zaworów dorobili mi za 20 zł w firmie która się w tym specjalizuje.Musisz im tylko podać jakie mają być wymiary, mi zrobili z pręta 8mm ze stali narzędziowej i takie małe pokrętło żeby trzymać. Tylko że ja mieszkam na ekonomicznej pustyni i nie ma u mnie takiej firmy, która by się tym zajmowała. Dziś obleciałem największe narzędziowce w mieścinie (population 17tys) i nie mieli nasadki kwadratowej 3x3mm, na zamówienie też nie. W cholernym łbie urodziło się, żeby mieć fajny klucz, a skończy się fajnym przepłaconym badziewiem z Chin... A taki klucz z pokrętłem też na pewno wygodny. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejo Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A jaki sposób na naprawę ssania ?? wyciągana dzwigienka od ssania wyrobiła się i nie zatrzymuje się w pozycji włączonej "wyciągniętej" tylko od razu wraca samoczynnie. Jakiś szybki patent na naprawę tej usterki ?? PS: tylko błagam nie piszcie to już było szukaj w temacie, bo czytam tą encyklopedie po kawałku od kilku dni i tego nie widziałem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Co powiecie o tej dr'ce jest to użytkownika mariano100 z forum suzukidr http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9caa9294672518c9.html Tu jeszcze jedna fota http://zapodaj.net/e2b9f51a8e8e.jpg.html Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1984 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A jaki sposób na naprawę ssania ?? wyciągana dzwigienka od ssania wyrobiła się i nie zatrzymuje się w pozycji włączonej "wyciągniętej" tylko od razu wraca samoczynnie. Jakiś szybki patent na naprawę tej usterki ?? PS: tylko błagam nie piszcie to już było szukaj w temacie, bo czytam tą encyklopedie po kawałku od kilku dni i tego nie widziałem :bigrazz: U mnie występuje podobny problem. Jest kilka sposobów, wyliczanka od najbardziej skutecznych: 1) zaprzęgnięcie brata, siostry, cioci, wujka, dziewczyny, żony.... kogokolwiek do przytrzymania dźwigienki :biggrin: POLECAM!!! - zawsze działa :biggrin: 2) wyciągnięcie dźwigienki i przekręcenie jej - nieraz działa 3) zregenerowanie trzpienia dźwigienki - nie próbowałem, punkty 1 i 2 rozwiązują mój problem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A jaki sposób na naprawę ssania ?? wyciągana dzwigienka od ssania wyrobiła się i nie zatrzymuje się w pozycji włączonej "wyciągniętej" tylko od razu wraca samoczynnie. Jakiś szybki patent na naprawę tej usterki ?? PS: tylko błagam nie piszcie to już było szukaj w temacie, bo czytam tą encyklopedie po kawałku od kilku dni i tego nie widziałem :bigrazz: Załóż trytytykne(opaska zaciskowa co robi trytyty jak sie ja zaciska na ta gumkę i odpowiednio mocno ściśnij u mnie to działało ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L0nger Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A jaki sposób na naprawę ssania ?? wyciągana dzwigienka od ssania wyrobiła się i nie zatrzymuje się w pozycji włączonej "wyciągniętej" tylko od razu wraca samoczynnie. Jakiś szybki patent na naprawę tej usterki ?? PS: tylko błagam nie piszcie to już było szukaj w temacie, bo czytam tą encyklopedie po kawałku od kilku dni i tego nie widziałem :bigrazz: Tez mialem ten problem, trzeba bylo zahaczac o przewod paliwowy. Denerwowalo mnie to soczyscie, wiec rozebralem gaznik i scisnalem delikatnie kobinerkami te "cos" w czym chodzi trzepien. Efekt - dzwigienka chodzi i klika jak nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejo Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 hmm, na początek, dzięki wszystkim za rady no i to tak: 1. Brata i dziewczynę, że tak powiem już "wykorzystywałem" ale powoli się im chęci kończą 2. Skoro L0nger mówisz że da rady naprawić bez dokupywania jak to zwykle bywa z małymi częściami gumki za 120 zł, to rozbiorę gaźnik jak będę miał chwile wolnego czasu PS: trytytynkę zostawię sobie na czarną godzinę, jak naprawa zawiedzie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTMGS125 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam! Sorki może pojawił się już ten temat ale nic nie znalazłem więc piszę. Mam mały problem mianowicie wymieniłem właśnie tłok w dr 350 na wiseco i poskładałem motor jak należy. Dr pali od 1 kopa i równo chodzi, ale po powolnym dodaniu gazu zaczyna przerywać a po nagłym prawie gaśnie. Moglibyście pomóc i powiedzieć co może być tego przyczyną?? Dzięki z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 standardowo gaźnik do przejrzenia Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTMGS125 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 No tak właśnie myślałem i rozkręcałem go już dwa razy... przeczyściłem itd... i dalej to samo. Moim zdaniem problem na pewno tkwi w gaźniku tylko nie wiem co to może być...?? Może to kwestia regulacji...?? Jak myślicie? Jeżeli tak to byłbym wdzięczny za podanie informacji jak to zrobić..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) sprawdź poziom paliwa(podłączasz wężyk do rurki przelewowej gaźnika,wlewasz benzynę do gaźnika,przykładasz wężyk do gaźnika i patrzysz ile jest w nim benzyny(powinno być równo z pokrywką komory pływakowej)) , i jaki kolor świecy?(kwestia mieszanki),poza tym sprawdź czy nie łapie lewego powietrza,jak filtr powietrza ps. i sprawdź stan membrany Edytowane 9 Lipca 2010 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.