Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

ale walek biegow nie ma zadnej sruby on jest tylko tam wlozony i kapa prawa go trzyma i tyle tam nie ma filozofi

 

sory,nie wałek a śrubka od automatu zmiany biegów http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...6entry1114266

przeczytaj

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mam tez pytanie od siebie pisalem juz o tym ale jakos tego nie widze mam problemy ze skrzynia biegow tzn biegi wchodza bardzo ciezko i dzwignia nie odbija musze ja dac lekko w dol zeby przejsc na wyzszy bieg. ale gdy sciagne prawa kape to jest lepiej co to moze byc ? zagladalem tam i nie widze bledu . moze jest ktos kto sie orietuje ??? pozdrawiam

 

sam sobie odpowiedziałeś:

 

"gdy sciagne prawa kape to jest lepiej"

 

Założ uszczelkę i powinno być o.k.

Obejrzyj dokładnie prawą kapę od strony wewnętrznej w miejscu gdzie mogłby ją scierac wałek zmiany biegów - pewnie jest tam porysowana...

 

Zamiast uszczelki możesz oczywiscie trochę podszlifowac wspomniany wyżej wałek, ale to już druciarstwo... nie polecam....

 

Kolega przede mną dobrze podpowiadał.

 

 

 

"zamowilem tlok wosnera zobaczymy co bedzie"

mam takie tłoczysko od sierpnia zeszłego roku i jestem bardzo zadowolony. Wzrostu mocy jednak nie odczułem... co nie znaczy ze moja dyra jest słabowita :biggrin:

Za to zużycie oleju przez 3 tys. wyniosło 0,05l + 1,9l :buttrock:

Pięćdziesiąteczkę wlałem po 50 km, poziom jeszcze nie był poniżej min, ale minimalnie po remoncie spadł. Przy 1000 km wspomniane wyżej 1,9l i potem 2 000 bez dolewki, a sprawdzam poziom często (kiedyś chlała 0,3/100 - teraz nic, ale odruch wykręcania bagnetu przed każdą jazdą się wyrobił :biggrin:

 

 

Pozdro!

Edytowane przez adam1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ile obrotow ma byc ustawiona sruba skladu mieszanki

jaki ma byc luz zaworowy

jak mam cylinder o srednicy 79 i kupie tlok 78.94 to szlif nie bedzie konieczny? ( stwierdzenie mechanika )

 

 

 

troche was zamecze pytaniami ale chce z dr wycisnac cala moc ( choc nie miala jej malo )

 

Edytowane przez KWIATpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KWIATpl

wkręcasz na max i wykręcasz 2 obroty,dla wersji niemieckiej naklejka pod bakiem e-22 wykręcasz raz

 

luzy podawane kilka stron wstecz zależne od rocznika

 

cylinder wypada zmierzyć zobaczyć czy nie ma ,,jaja" i dopiero dobrać tłok,w przypadku wossnera pasowanie na 6 setnych będzie chyba za duże,z tego co wiem zalecają co 3 sety ale pewności nie mam

Edytowane przez Korsaz

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnosnie gaznika od drz w dr czy po jego zamontowaniu poprawiaja sie osiagi dr czy wrecz przeciwnie i co ze spalaniem i co dokladnie trzeba przerobic ( instrukcja dla laika ) i czy wogule oplaca sie taki zabieg, nowy gaznik od drz moge miec za 300 a komplet naprawczy gaznika do dr na allegro 170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnosnie gaznika od drz w dr czy po jego zamontowaniu poprawiaja sie osiagi dr czy wrecz przeciwnie i co ze spalaniem i co dokladnie trzeba przerobic ( instrukcja dla laika ) i czy wogule oplaca sie taki zabieg, nowy gaznik od drz moge miec za 300 a komplet naprawczy gaznika do dr na allegro 170

ja kupilem mechaniczny gaznik sportowy od ktm ten poprawia osiagi oryginalny od drz watpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kosztuja uszczelniacze do lagow dr 350 i czy tylni amortyzator jest rozbieralny

jesli chce wlozyc gaznik drz do dr to musi byc z jakiegos konkretnego rocznika motoru czy nie?

 

Edytowane przez KWIATpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze masz na allegro,od 20 do 60zł,o amorze było kilka stron temu,jest możliwość regeneracji więc w jakimś stopniu jest chyba rozbieralny

 

w drz były bodajże 2 gaźniki (wersja S i E) wersja S to soft,gaźnik bez rewelacji w wersji E masz lepszy gaźnik doda z 3+ kuce,lepsza reakcja na gaz przy dobrym wyregulowaniu i skonfigurowaniu drka trochę odżyje :P

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...