marekkkk3 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Polecam tłok wisseco HC, mam taki w swoim moto i jest wyraźnie bardziej zrywny :cool: Tylko jego cena to okolo 500zł więc to już zależy od zasobności portfela i jak długo chcesz tym jeździć Pozdrawiam Marko KUPIĘ KOŁA SM do DR W ROZSĄDNEJ CIENIE !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tudruk Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam Wszystkich. jestem od dwóch tygodni posiadaczem dr z '96 i to jest moj pierwszy motór ale niestety mam mały problem. kupując moj sprzęt było slychać stukanie na górze. pomyślałem że to zawory do regulacji. dzis się za to zabrałem. Zawory ustawiłem ale nadal puka. Powiedzcie mi czy to możliwe aby automatyczny dekompresor (odśrodkowy na wałku rozrządu) nie odskakiwał a co za tym idzie nie chował tego cypelka który unosi zawór. Sprawdzałem chodzi lekko o nic nie haczy. nie wiem jaka jest przyczyna bo nadal stuka, zastanawiam sie czy to wina dekompresora bo jeśli tak to będę rozważal demontaż tego ustrojstwa. Moje pyt. Czy ktoś już tak mial i jeśli tak to jak sobie z tym poradził. w razie co to moj nr gg 3073485 pozdro. Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Polecam tłok wisseco HC, mam taki w swoim moto i jest wyraźnie bardziej zrywny :cool: Tylko jego cena to okolo 500zł więc to już zależy od zasobności portfela i jak długo chcesz tym jeździć Pozdrawiam Marko KUPIĘ KOŁA SM do DR W ROZSĄDNEJ CIENIE !!! No niestety chodziło by mi o coś bardziej tańszego, niemam 500zł na sam tłok. Dlatego pytałem o normalny tłok, chciał bym DRą pośmigać jeszcze ze 3 sezony conajmiej(do szkończenia szkoły). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Witam Wszystkich. jestem od dwóch tygodni posiadaczem dr z '96 i to jest moj pierwszy motór ale niestety mam mały problem. kupując moj sprzęt było slychać stukanie na górze. pomyślałem że to zawory do regulacji. dzis się za to zabrałem. Zawory ustawiłem ale nadal puka. Powiedzcie mi czy to możliwe aby automatyczny dekompresor (odśrodkowy na wałku rozrządu) nie odskakiwał a co za tym idzie nie chował tego cypelka który unosi zawór. Sprawdzałem chodzi lekko o nic nie haczy. nie wiem jaka jest przyczyna bo nadal stuka, zastanawiam sie czy to wina dekompresora bo jeśli tak to będę rozważal demontaż tego ustrojstwa. Moje pyt. Czy ktoś już tak mial i jeśli tak to jak sobie z tym poradził. w razie co to moj nr gg 3073485 pozdro. Rafał Na twoim miejscu zajrzał bym na panewki wałka rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tudruk Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Na twoim miejscu zajrzał bym na panewki wałka rozrządu. panewki chyba są ok! długo to analizowałem i podejrzenie padło na odprężnik automatyczny ale nie wiem jak była by przyczyna aby sie nie zamykał bo działa gładko jak w rękach się wałek obraca to odprężnik się chowa. jutro rozbiore to jeszcze raz i dokladnie przyjrze się panewkom (mam nadzieje że to dobra odmiana tego wyrazu). hehe choć troche szkoda bo pogoda ma być!! pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tudruk Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) Na twoim miejscu zajrzał bym na panewki wałka rozrządu. panweka jest ok. jedna z dźwigni zaworowych jest walnięta. Ufff dobrz że to tylko to. Wkrótce moj sprzęt będzie zdrów jak ryba;-) Edytowane 22 Października 2009 przez Tudruk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Witam... Już umieściłem ogłoszenie w odpowiednim miejscu, ale dodam i tu... z żalem chcę się rozstać z moją Dr-ką z 1999 roku, niestety brakuje czasu na jazdę na 2 motocykle i może ktoś z wielbicieli DR-ów się skusi...Motocykl jeżdżony rekreacyjnie i asekuracyjnie, nie jestem katorżnikiem- 30 lat motocyklowego stażu zobowiązuje do szacunku do każdego motocykla... Cena może i jest wysoka, ale technicznie motocykl jest bez zarzutu- nigdy mnie nie zawiódł... Motocykl zarejestrowany, z elektrycznym rozrusznikiem, ma handbary ze wzmocnieniem, dla zdecydowanych mogę dodać nową oponę tył, chociaż jeszcze i ta starczy na sezon...Info szczegółowe na maila: [email protected], lub priva... Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 czy jest możliwość zamontowania kick startera do silnika z elektrycznym rozrusznikiem w DR350? w DRZ jest to wykonalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Witam, mam do was panowie pytanie, ponieważ moja DRa zaczeła już puszczać chmurki niebieskiego dymu, a olej ze zwiękrzoną liczbą km ubywa, postanowiłem zimą wrzucić jej nowy tłok, ale tu moje pytanie brzmi, czy taki tłok wystarczy? czy to poprostu zwykła chińska podróba ? Link do tłoka http://moto.allegro.pl/item756691782_tlok_...i_japonski.html Ja mam zrobiony na oryginale i silniczek smiga bez zarzutu,wiec jesli masz duzo kasy to można kupić coś wzmocnionego ale na firmowych częsciach też pojezdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Mam następne pytanko. Czy wydech od np CRF, KXF itd dało by się przerobić pod DR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Mam następne pytanko. Czy wydech od np CRF, KXF itd dało by się przerobić pod DR? Jeżeli liczysz się z przeróbkami ,mocowań ,kolana i ewentualnie z redukcją wymiarów rury wylotowej to napewno się da,tylko czy warto??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_mistrz_ Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Witam, panowie wiąże się z takim problemem: mianowicie Śmigam sobie na mojej DR'ce już od dłuższego czasu na przysłowiowym "kole"... i zawsze zastanawiało mnie jak ze smarowaniem silnika w takim położeniu? Jeżdżę 1- 1,5km - dystanse więc silnik jest długi czas całkowicie w innej pozycji, boję się żeby nie zatrzeć go w ten sposób... Jak myślicie jest o co się martwić czy raczej nie.. Co polecacie..? ,wlewam zawsze troszkę więcej oleju niż powinno być, i delikatnie dolewam oleju do silników dwusówowych do paliwa.. czy to wystarczy..? proszę pomocy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Witam, panowie wiąże się z takim problemem: mianowicie Śmigam sobie na mojej DR'ce już od dłuższego czasu na przysłowiowym "kole"... i zawsze zastanawiało mnie jak ze smarowaniem silnika w takim położeniu? Jeżdżę 1- 1,5km - dystanse więc silnik jest długi czas całkowicie w innej pozycji, boję się żeby nie zatrzeć go w ten sposób... Jak myślicie jest o co się martwić czy raczej nie.. Co polecacie..? ,wlewam zawsze troszkę więcej oleju niż powinno być, i delikatnie dolewam oleju do silników dwusówowych do paliwa.. czy to wystarczy..? proszę pomocy.. Gdzieś na forum był taki temat ale nie przywiązałem do niego uwagi.Z mojego rozeznania jeśli lejesz w granicach 2,5- 2,8 l oleju to nie powinno go braknąć w pompie oleju i skrzyni biegów,w tym silniku jest sucha miska olejowa a cały nadmiar oleju gromadzony jest w ramie i spływa w poblize pompy wiec cisnienie nie powinno spadać.Ale to tylko moja opinia a znając życie "każdy" moze sie mylic;))).Co do dolewania oleju 2T do paliwa to się nie wypowiem czy to dobrze czy zle,tyle że napwno mieszanka nie spala sie tak jak powinna ze względu na konstrukcję komory spalania i ustawienie zapłonu.Silnik pewnie jest odrobinę słabszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_mistrz_ Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Aha, rozumiem więc raczej nie będę już dolewał oleju do paliwa, a co do oleju w silniku to jak sprawdzić czy jest idealnie więcej...?? przykładowo te 2,8L...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Jeżeli w dr jest odpowiedni stan oleju to smarowanie ma nawet jak by była przewrócona do góry nogami a raczej kołami. :D Edytowane 28 Października 2009 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.