Skocz do zawartości

_michal_mistrz_

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _michal_mistrz_

  • Urodziny 06/30/1989

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DR 350 S
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

157 wyświetleń profilu

Osiągnięcia _michal_mistrz_

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Aha, rozumiem więc raczej nie będę już dolewał oleju do paliwa, a co do oleju w silniku to jak sprawdzić czy jest idealnie więcej...?? przykładowo te 2,8L...?
  2. Witam, panowie wiąże się z takim problemem: mianowicie Śmigam sobie na mojej DR'ce już od dłuższego czasu na przysłowiowym "kole"... i zawsze zastanawiało mnie jak ze smarowaniem silnika w takim położeniu? Jeżdżę 1- 1,5km - dystanse więc silnik jest długi czas całkowicie w innej pozycji, boję się żeby nie zatrzeć go w ten sposób... Jak myślicie jest o co się martwić czy raczej nie.. Co polecacie..? ,wlewam zawsze troszkę więcej oleju niż powinno być, i delikatnie dolewam oleju do silników dwusówowych do paliwa.. czy to wystarczy..? proszę pomocy..
  3. Strzały z tłumnika następują po nagłym zdjęciu manetki z maksymalnych obrotów...!!!strzał następuje praktycznie po każdym takim zdjeciu!!
  4. Witam mam takie pytanie do panów którzy się orientują w gaźniku dr 350.. mianowicie =, ostatnio w mojej DR przy wkręceniu jej na max. obroty pojawia się problem albo za szybkim odcinaniem paliwa albo dostaniem za mało paliwa... ? czerwona kreska na liczniku zaczyna się od 8,5 tys.. obrotów... a mi efekt odcinania pojawia się już po 7 tys. obrotów.. w wyniku czego spadło mi rozpędzenie jej do maxaz 135km/h do 115km/h,,,/ jak jadę ją na maxa jest tak że przerywa mi i szarpie ją... Pomocy !!! :rolleyes: Nie wiecie od czego to może być i jak to naprawić..? Co do zaworów to były ustawiane 2 tyg. temu... i myśle że ładnie pracują ponieważ po zdjęciu gazu następuje strzał z wydechu.. po mojemu to może trzeba iglice jakoś przestawić ale nie ma pojęcia czy to coś da..wogule... Doradźcie coś...!!??!? Pozdrawiam
  5. dzięki panowie i właśnie o to mi chodziło...!!! :bigrazz:
  6. No właśnie widzicie panowie są różne wersje, ale dzięki za info.... Jeśli by ktoś wiedział tak na 100% jak to trzeba robić to bardzo proszę o rozwinięcie tego tematu..!!! pozdrawaim
  7. Nowa świeca była kupiona jakieś 2-3 tyg. temu..... A co do regulacji poziomu paliwa w gaźniku i składzie mieszanki to nie pomyślałem,, bo nie mam pojęcia jak to dobrze i szybko zrobić.. może ktoś coś poleci co i jak trzeba zrobić.???//!! Filtr powietrza raczej jest czysty też był przedmuchiwany...
  8. Witam wszystkich, panowie jest takie pytanko,bo brat nie umie sobie już z tym radzić: nie wiem co się dzieje z jego dr 250 ale na ciepłym silniku za żadne skarby świata nie chcę mu palić z kopniaka, trzeba pchać i też nie zawsze łatwo odpali... Co to zaworów to są dobrze wyregulowane, i niedawno i nic dalej tak samo... Pomocy ,,czy wiecie może co może być nie tak...???
  9. Witam, mam pytanko do panów którzy się lepiej orientują w sprawach oleju do dr'a 350.. 91'r... mianowicie jak się powinno sprawdzać olej w tym motorku, bo wiem że wchodzi do niego 1700ml... ale co do sprawdzenia to nie wiem, raz na bagnecie pokazuje mi fulla aż ponad kreske full - a raz brak... na zimnym silniku jak postoi całą noc to nie ma nawet deczka oleju na bagnecie... jak go odpale i troche pochodzi, postawie go prosto i odczekam jakąś godzinkę to jest full... pomocy jak to kontrolować, żeby nie nalać za dużo ani za mało... i wogule czy powinno się sprawdzając olej wkręcać bagnet do końca gwintu czy nie...???? proszę o odpowiedzi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...