Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

rozebrałem swój gażnik i był czysty ale poziom pływaka nie był ustawiony dobrze ,ustawiłem go ale poprawiłosię tylko odpalanie,przyczyną braku wolnych i nie opadania z obrotów w moim przypadku byłoustawienie przepustnicy na najwyższym rowku.Po ustawienu na środku moto chodzi bardzo ładnie i ma niskie obroty.A gażnik miałbyć po regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebrałem swój gażnik i był czysty ale poziom pływaka nie był ustawiony dobrze ,ustawiłem go ale poprawiłosię tylko odpalanie,przyczyną braku wolnych i nie opadania z obrotów w moim przypadku byłoustawienie przepustnicy na najwyższym rowku.Po ustawienu na środku moto chodzi bardzo ładnie i ma niskie obroty.A gażnik miałbyć po regulacji.

 

A jak było z spalaniem? ja mam wrażenie że troszkę dużo pali ale moze to kwestia prędkości i przełożeń używanych do jazdy po lesie i wzniesieniach.

Motor ładnie odpala na zimno i ciepło i ciagnie od niskich obrotów.

Czyli jest nadzieja na to ze po przestawieniu iglicy i ustawieniu niskich obrotów silnik bedzie pracował jak należy.

Dzieki za odpowiedz mam nadzieję że pomoze nie tylko mnie.

 

Teraz kwestia tylnego amortyzatora co trzeba zdemontowac zeby go wyciągnąc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie, niedawno stałem sie właścicielem SUZI.

Problem taki:

 

Kupilem ja z padnietym akumulatorem.KUPILEM nowy, identyczny, wsyztskie parametry te same.

Dowiedzialem sie od znajomych jak podlaczyc i powiedzieli zeby podlaczyl tak: pierwsze czarny kabelek do "+" a MASA na koncu do minusa i podpiac ja do ramy.i tak zrobilem. po paru sekundach zaczely sie ulatniac kłebu dymu!!! SZOK! wyrwalem na sile kable z akumy, bo dymu bylo na prawde duzo.

piuerwsza reaakcja-spalilem instalacje! sporobowalem odpalic i motor pali bez problemu!

Opowiedzialem pozniej znajomym co sie stalo a oni ze pierwsze trzeba mase podpiac i dlatego tak sie stalo(dymienie i iskry)!Inna wersja to ze moge miec zwarcie w instalacji bo nawet jesli źle bym podłaczyl kabelki to dymów takich nie powinno byc.

PYTANIE. CO sie moglo stac i co mogło byc tego przyczyna i ewentualanie jak sobie z tym poradzic.

Z góry wielkie dzieki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie, niedawno stałem sie właścicielem SUZI.

Problem taki:

 

Kupilem ja z padnietym akumulatorem.KUPILEM nowy, identyczny, wsyztskie parametry te same.

Dowiedzialem sie od znajomych jak podlaczyc i powiedzieli zeby podlaczyl tak: pierwsze czarny kabelek do "+" a MASA na koncu do minusa i podpiac ja do ramy.i tak zrobilem. po paru sekundach zaczely sie ulatniac kłebu dymu!!! SZOK! wyrwalem na sile kable z akumy, bo dymu bylo na prawde duzo.

piuerwsza reaakcja-spalilem instalacje! sporobowalem odpalic i motor pali bez problemu!

Opowiedzialem pozniej znajomym co sie stalo a oni ze pierwsze trzeba mase podpiac i dlatego tak sie stalo(dymienie i iskry)!Inna wersja to ze moge miec zwarcie w instalacji bo nawet jesli źle bym podłaczyl kabelki to dymów takich nie powinno byc.

PYTANIE. CO sie moglo stac i co mogło byc tego przyczyna i ewentualanie jak sobie z tym poradzic.

Z góry wielkie dzieki:)

 

hehe od znajomych. Normalnie czy podłąćzysz najpierw + czy - to w motocyklu jak DR nie ma to znaczenia i nie bedzie iskier. Kabel koloru czarnego to zawsze - czyli masa, bywają brązowe. A kabel czerwony to zawsze +. Z tego co piszesz to zle podpiąłeś, bo czarny kabel do + a w DR prawie napewno to masa. Jeżeli żle podepniesz kable, tzn odwrotnie to będzie się dymić, bo robisz właśnie zwarcie i kable się grzeją i palą. To prawie tak samo jak zewrzesz plus z minusem. A najlepiej to weż miernik i sprawdż przejście pomiędzy ramą, a dwoma kablami, jeżeli przejście będzie na obu kablach, tzn że masz zware, jeżeli na jednym to ten kabel jest masą. To na tyle tematu, bo ogólnie podłączenie aku jest proste jak konstrukcja cepa. :clap:

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe od znajomych. Normalnie czy podłąćzysz najpierw + czy - to w motocyklu jak DR nie ma to znaczenia i nie bedzie iskier. Kabel koloru czarnego to zawsze - czyli masa, bywają brązowe. A kabel czerwony to zawsze +. Z tego co piszesz to zle podpiąłeś, bo czarny kabel do + a w DR prawie napewno to masa. Jeżeli żle podepniesz kable, tzn odwrotnie to będzie się dymić, bo robisz właśnie zwarcie i kable się grzeją i palą. To prawie tak samo jak zewrzesz plus z minusem. A najlepiej to weż miernik i sprawdż przejście pomiędzy ramą, a dwoma kablami, jeżeli przejście będzie na obu kablach, tzn że masz zware, jeżeli na jednym to ten kabel jest masą. To na tyle tematu, bo ogólnie podłączenie aku jest proste jak konstrukcja cepa. :icon_razz:

 

Pozdrawiam

urban

 

tzn wczesniej masa czyli kabelek brązowy był podpiety do ramy a kabelek czarny do plusa. a ja wlasnie podlaczylem mase czy kabelek brązowy do ramy czyli minus a kabelek czarny jako jedyny obecny do plusa i poszly DYMY. ale fakt! sprawdze to miernikiem( ktrory pierwsze kupie:) i zobaczymy co sie bedzie dzialo. mam nadzieje ze nie zfajcze calej instalacji;/ dzieki za pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem ,jak już skręcę obtoty na 1500 to potrafi czasem zgasnac.Linka jest luzna na tyle ze nie pociaga przepustnicy.Ale mam nadzieję że przeczyszczenie gaznika i ponowna regulacja zlikwiduje problem.

Przeszukałem forum i nie trafiłem na post który odpowiedział by na moje pytanie.

Muszę zdemontowac tylni amortyzator bo się rozciekł, i chciał bym się dowiedziec jakie narzedzia są potrzebne i co trzeba zdemontowac żeby go wydostac na zewnątrz?

 

Czy ktoś regenerował juz taki amortyzator?

jaki koszt w stosunku do trwałości?

Nowy w serwisie (około 3400,00 pln) szok:)

 

A co do tych obrotów ja mam je gdzieś skacza sobie pokazuja 10000 rpm ja mam 4000 hehe poprostu niemam czasu na to patrzeć bo po lasach niema za dużo czasu na patrzenie jak wskazówka sie wychyla. ;p;p;p;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tych obrotów ja mam je gdzieś skacza sobie pokazuja 10000 rpm ja mam 4000 hehe poprostu niemam czasu na to patrzeć bo po lasach niema za dużo czasu na patrzenie jak wskazówka sie wychyla. ;p;p;p;p

No cóż Twoja wola i sprawa, ale Suzi nie jest jakimś badziewiem które będzie chodziło jak chciało,to porządny sprzęt i można go ustawic tak żeby działał jak należy.

Ja też smigam głównie po lasach i drażniło mnie to że po włączeniu sprzegła silnik robi co chce włącznie hałasem który powstaje przy takim wchodzeniu na niekontrolowane obroty.Pozatym jezeli motor sam przyspiesza po puszczeniu manetki gazu,to chyba niezbyt bezpieczne tym bardziej w lesie.

Wiec kwestia regulacji to chyba nie duży problem w porównaniu z tymi które występują przy takim falowaniu obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ma może ktoś namiary na kogoś kto handluje częsciami do DR-ek i będzie miał amortyzator tylni olej/gaz w stanie nadajacym sie do uzytku lub regeneracji??

Mój niestety ma starty chrom na tloku i nadaje sie na zlom.

Wiecie że to katastrofa bo motor stoi rozebrany a czas ucieka:(

SUZUKI DR350 S 91r.

Proszę o info na forum lub PW.

Edytowane przez mariusz_w4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do Martin-Motocykle w Będzinie na ul. Czeladzkiej. Mają sporo używanych części.

 

Właśnie u nich zostawiłem mój amortyzator do naprawy ale stwierdzili że niestety ale się nie da naprawic.Szukają dla mnie czegoś co moze spasowac bo orginału nie mają.

Ale zobaczymy moze coś sie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...