kristo82 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 rozebrałem swój gażnik i był czysty ale poziom pływaka nie był ustawiony dobrze ,ustawiłem go ale poprawiłosię tylko odpalanie,przyczyną braku wolnych i nie opadania z obrotów w moim przypadku byłoustawienie przepustnicy na najwyższym rowku.Po ustawienu na środku moto chodzi bardzo ładnie i ma niskie obroty.A gażnik miałbyć po regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 rozebrałem swój gażnik i był czysty ale poziom pływaka nie był ustawiony dobrze ,ustawiłem go ale poprawiłosię tylko odpalanie,przyczyną braku wolnych i nie opadania z obrotów w moim przypadku byłoustawienie przepustnicy na najwyższym rowku.Po ustawienu na środku moto chodzi bardzo ładnie i ma niskie obroty.A gażnik miałbyć po regulacji. A jak było z spalaniem? ja mam wrażenie że troszkę dużo pali ale moze to kwestia prędkości i przełożeń używanych do jazdy po lesie i wzniesieniach.Motor ładnie odpala na zimno i ciepło i ciagnie od niskich obrotów.Czyli jest nadzieja na to ze po przestawieniu iglicy i ustawieniu niskich obrotów silnik bedzie pracował jak należy.Dzieki za odpowiedz mam nadzieję że pomoze nie tylko mnie. Teraz kwestia tylnego amortyzatora co trzeba zdemontowac zeby go wyciągnąc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmos Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Witam Panowie, niedawno stałem sie właścicielem SUZI.Problem taki: Kupilem ja z padnietym akumulatorem.KUPILEM nowy, identyczny, wsyztskie parametry te same.Dowiedzialem sie od znajomych jak podlaczyc i powiedzieli zeby podlaczyl tak: pierwsze czarny kabelek do "+" a MASA na koncu do minusa i podpiac ja do ramy.i tak zrobilem. po paru sekundach zaczely sie ulatniac kłebu dymu!!! SZOK! wyrwalem na sile kable z akumy, bo dymu bylo na prawde duzo.piuerwsza reaakcja-spalilem instalacje! sporobowalem odpalic i motor pali bez problemu!Opowiedzialem pozniej znajomym co sie stalo a oni ze pierwsze trzeba mase podpiac i dlatego tak sie stalo(dymienie i iskry)!Inna wersja to ze moge miec zwarcie w instalacji bo nawet jesli źle bym podłaczyl kabelki to dymów takich nie powinno byc.PYTANIE. CO sie moglo stac i co mogło byc tego przyczyna i ewentualanie jak sobie z tym poradzic.Z góry wielkie dzieki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Witam Panowie, niedawno stałem sie właścicielem SUZI.Problem taki: Kupilem ja z padnietym akumulatorem.KUPILEM nowy, identyczny, wsyztskie parametry te same.Dowiedzialem sie od znajomych jak podlaczyc i powiedzieli zeby podlaczyl tak: pierwsze czarny kabelek do "+" a MASA na koncu do minusa i podpiac ja do ramy.i tak zrobilem. po paru sekundach zaczely sie ulatniac kłebu dymu!!! SZOK! wyrwalem na sile kable z akumy, bo dymu bylo na prawde duzo.piuerwsza reaakcja-spalilem instalacje! sporobowalem odpalic i motor pali bez problemu!Opowiedzialem pozniej znajomym co sie stalo a oni ze pierwsze trzeba mase podpiac i dlatego tak sie stalo(dymienie i iskry)!Inna wersja to ze moge miec zwarcie w instalacji bo nawet jesli źle bym podłaczyl kabelki to dymów takich nie powinno byc.PYTANIE. CO sie moglo stac i co mogło byc tego przyczyna i ewentualanie jak sobie z tym poradzic.Z góry wielkie dzieki:) hehe od znajomych. Normalnie czy podłąćzysz najpierw + czy - to w motocyklu jak DR nie ma to znaczenia i nie bedzie iskier. Kabel koloru czarnego to zawsze - czyli masa, bywają brązowe. A kabel czerwony to zawsze +. Z tego co piszesz to zle podpiąłeś, bo czarny kabel do + a w DR prawie napewno to masa. Jeżeli żle podepniesz kable, tzn odwrotnie to będzie się dymić, bo robisz właśnie zwarcie i kable się grzeją i palą. To prawie tak samo jak zewrzesz plus z minusem. A najlepiej to weż miernik i sprawdż przejście pomiędzy ramą, a dwoma kablami, jeżeli przejście będzie na obu kablach, tzn że masz zware, jeżeli na jednym to ten kabel jest masą. To na tyle tematu, bo ogólnie podłączenie aku jest proste jak konstrukcja cepa. :clap: Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmos Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 hehe od znajomych. Normalnie czy podłąćzysz najpierw + czy - to w motocyklu jak DR nie ma to znaczenia i nie bedzie iskier. Kabel koloru czarnego to zawsze - czyli masa, bywają brązowe. A kabel czerwony to zawsze +. Z tego co piszesz to zle podpiąłeś, bo czarny kabel do + a w DR prawie napewno to masa. Jeżeli żle podepniesz kable, tzn odwrotnie to będzie się dymić, bo robisz właśnie zwarcie i kable się grzeją i palą. To prawie tak samo jak zewrzesz plus z minusem. A najlepiej to weż miernik i sprawdż przejście pomiędzy ramą, a dwoma kablami, jeżeli przejście będzie na obu kablach, tzn że masz zware, jeżeli na jednym to ten kabel jest masą. To na tyle tematu, bo ogólnie podłączenie aku jest proste jak konstrukcja cepa. :icon_razz: Pozdrawiamurban tzn wczesniej masa czyli kabelek brązowy był podpiety do ramy a kabelek czarny do plusa. a ja wlasnie podlaczylem mase czy kabelek brązowy do ramy czyli minus a kabelek czarny jako jedyny obecny do plusa i poszly DYMY. ale fakt! sprawdze to miernikiem( ktrory pierwsze kupie:) i zobaczymy co sie bedzie dzialo. mam nadzieje ze nie zfajcze calej instalacji;/ dzieki za pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JamaL91 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Mam ten sam problem ,jak już skręcę obtoty na 1500 to potrafi czasem zgasnac.Linka jest luzna na tyle ze nie pociaga przepustnicy.Ale mam nadzieję że przeczyszczenie gaznika i ponowna regulacja zlikwiduje problem.Przeszukałem forum i nie trafiłem na post który odpowiedział by na moje pytanie.Muszę zdemontowac tylni amortyzator bo się rozciekł, i chciał bym się dowiedziec jakie narzedzia są potrzebne i co trzeba zdemontowac żeby go wydostac na zewnątrz? Czy ktoś regenerował juz taki amortyzator? jaki koszt w stosunku do trwałości?Nowy w serwisie (około 3400,00 pln) szok:) A co do tych obrotów ja mam je gdzieś skacza sobie pokazuja 10000 rpm ja mam 4000 hehe poprostu niemam czasu na to patrzeć bo po lasach niema za dużo czasu na patrzenie jak wskazówka sie wychyla. ;p;p;p;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 A co do tych obrotów ja mam je gdzieś skacza sobie pokazuja 10000 rpm ja mam 4000 hehe poprostu niemam czasu na to patrzeć bo po lasach niema za dużo czasu na patrzenie jak wskazówka sie wychyla. ;p;p;p;pNo cóż Twoja wola i sprawa, ale Suzi nie jest jakimś badziewiem które będzie chodziło jak chciało,to porządny sprzęt i można go ustawic tak żeby działał jak należy.Ja też smigam głównie po lasach i drażniło mnie to że po włączeniu sprzegła silnik robi co chce włącznie hałasem który powstaje przy takim wchodzeniu na niekontrolowane obroty.Pozatym jezeli motor sam przyspiesza po puszczeniu manetki gazu,to chyba niezbyt bezpieczne tym bardziej w lesie.Wiec kwestia regulacji to chyba nie duży problem w porównaniu z tymi które występują przy takim falowaniu obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Witam Panowie macie jakiś patent na przepalającą się żarówkę postojowa z tył w DR. Bo mi sie przepala prawie co tydzień i nie wiem czy dr tak ma? Testował ktoś z was żarówkę z LEDÓW??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Może ci się przepalać od zbyt dużych drgań gniazda żarówki w lampie. Sprawdź to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) WitamMa może ktoś namiary na kogoś kto handluje częsciami do DR-ek i będzie miał amortyzator tylni olej/gaz w stanie nadajacym sie do uzytku lub regeneracji??Mój niestety ma starty chrom na tloku i nadaje sie na zlom.Wiecie że to katastrofa bo motor stoi rozebrany a czas ucieka:(SUZUKI DR350 S 91r.Proszę o info na forum lub PW. Edytowane 13 Czerwca 2008 przez mariusz_w4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Zadzwoń do Martin-Motocykle w Będzinie na ul. Czeladzkiej. Mają sporo używanych części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Zadzwoń do Martin-Motocykle w Będzinie na ul. Czeladzkiej. Mają sporo używanych części. Właśnie u nich zostawiłem mój amortyzator do naprawy ale stwierdzili że niestety ale się nie da naprawic.Szukają dla mnie czegoś co moze spasowac bo orginału nie mają.Ale zobaczymy moze coś sie znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarryDR Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 WitamZmienial ktos u siebie fajke od swiecy?(jaki to model?)Fajka laczy sie z cewka. Czy u was ona tez jest polaczona na stale ? czy mozecie wypiac cala fajke tzn ze swiecy i z cewki?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Niewiem jak w 350 ale w mojej dr(125) jest normalnie fajka,kabel WN i wchodzi w swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M827367 POLECAM BULI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.