Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Jedynie co mi przychodzi do głowy to Motul Fork Oil Expert 15W (medium) lub 20W (heavy) cena 27zł litr, ja kiedyś do DT lałem 10W i było dobrze, olej ogólnie chyba najlepszy. Jak zalejesz którymś z tych typów to napisz co i jak, bo mnie też czeka wymiana i tez nie wiem jaki zalać, aby nie był za twardy.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie co mi przychodzi do głowy to Motul Fork Oil Expert 15W (medium) lub 20W (heavy) cena 27zł litr, ja kiedyś do DT lałem 10W i było dobrze, olej ogólnie chyba najlepszy. Jak zalejesz którymś z tych typów to napisz co i jak, bo mnie też czeka wymiana i tez nie wiem jaki zalać, aby nie był za twardy.

 

Pozdrawiam

urban

Urban,ja wlalem taki jak serwisowka mowi i jest ok

 

 

Wpadaj jutro do pily na poligon na 15-ta. Moto do bus czy przyczepe i pochulamy troche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś wymieniał olej w lagach w wersji shc,jeśli tak to mam pare zapytań.

w shc zamiast standardowej regulacji napięcia sprężyn na górze lag są tam przykręcone dwa przewody biegna ce od interesu regulującego spod siedzenia,co jest w tych przewodach czy olej? czy trzeba go potem uzupełnić lub odpowietrzyć żeby działało napięcie sprężyn i tym samym wysokość przodu???

czy ktoś ma jakieś dane jak ten system działa(jakaś serwisówka albo instrukcja) to znaczy czy ten np. olej czy płyn hydrauliczny doprowadzany przewodami do lag jest tłoczony za pomocą sprężonego gazu w elemencie od którego się rozchodzą przewody właśnie na przednie i tylne zawieszenie czy jakoś inaczej to się dzieje??

 

pytam bo zamiaruje wlać gęściejszy olej ale może właśnie nie ma potrzeby bo wystarczy np uzypełnić płyn w przewodach do regulacji nap. wstępnego i się usztywni lub np. pokręcić jedną z wielu śrubek które znajdują się na interesie rozsyłającym te przewody???

 

jeszcze jedno jak zachowują się wasze shc po przekręceniu pokrętła z L na H czy przód i tył jednakowo się podnosi i utwardza czy tył mocniej się usztywnia przód mniej????

 

u mnie na przodzie zmiana twardości jest mało wyczuwalna,

 

co pare dni będę ponawiał ten post na wypadek jak by zajrzał kiedyś ktoś kto zjadł zęby na shc to się nie denerwujcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przymierzam sie powoli do zakupu jakiegos sm i znalazlem cos takiego

 

http://moto.allegro.pl/item258179450_suzuk...permoto_sm.html

 

 

14 lat to troche duzo-boje sie troche o stan techniczny bo wyglada na zadbane ale kto wie co mu w duszy gra

 

Odpowiadaja mi za to dwa komplety kol no i cena-6500 zl -zawsze mozna cos urwac

 

Powiedzcie mi:

 

-czy warto?

-na co zwrocic uwage przy zakupie (jakies szczegolne wady , oznaki itp)?

-ile takie dr spali ?

-ile takie pelne dr wazy??

-jaka to ma moc :??

 

Pozdro i z gory dziekuje za pomoc :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki budzet >>> hmmm kasa dla mnie nie gra roli !!!! ale no bez przesady oczywiecie; motor w sumie mam stary !!! tak mysle do 1000 zl

 

 

A ja myślę , że najrozsądniej zrobisz kupując używany wydech na niemieckim Ebayu . Będzie tanio - koło 300 pln i będzie dobrze.

 

Nie kupuj Gianelli bo jest ciężki i cichy, proponuje zakupić popularnego Arrowa ze stali nierdzewnej. Ma dwa stopnie głośności ( z tutką i bez niej) , jest lekki , odporny na masakrowanie , popularny i chyba wyjdzie najtaniej.

 

Nowy wydech to chyba marnowanie kasy, która lepiej wlać do baku.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przymierzam sie powoli do zakupu jakiegos sm i znalazlem cos takiego

 

http://moto.allegro.pl/item258179450_suzuk...permoto_sm.html

14 lat to troche duzo-boje sie troche o stan techniczny bo wyglada na zadbane ale kto wie co mu w duszy gra

 

Odpowiadaja mi za to dwa komplety kol no i cena-6500 zl -zawsze mozna cos urwac

 

Powiedzcie mi:

 

-czy warto?

-na co zwrocic uwage przy zakupie (jakies szczegolne wady , oznaki itp)?

-ile takie dr spali ?

-ile takie pelne dr wazy??

-jaka to ma moc :??

 

Pozdro i z gory dziekuje za pomoc :crossy:

 

To moje moto :wink: i cena to licytacja wiec idzie w gore nie w dol wiec dalej to nie ma co pisac :crossy: I enduraka sie nie kupuje na wiek ,a na stan - zreszta kazde moto.

Co do mocy to dzis endurzylem z EXC 125 '98 rok - moje odczucia i wlasciela EXC byly takie ,ze DR lepiej szla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegow Endurakowcow!

Jako ze niedlugo prawdopodobnie bede jezdzil DR 350-1999, mam pare pytan, czy zdaje egzamin zdemontowanie tylnego stelaza z tzw blotnikochlapaczem z oswietleniem tablicy i zamontowanie tablicy tak jak ma Seba 350?(Chodzi czy plastiki sie nie polamia od zamocowania tablicy i skakania...)

Kolejne pytanie widzial ja kiedys na Motobazarze koncowke Supertrapp do enduro- warto na nia polowac- bo goscie z nia jezdza na Moto bajzel 5-6 lat..

Jaki zestaw zebatek najlepiej uzywac w terenie- przewidziana typowa jazda to jezdzenie po transzejach i ewentualnie szusowanie po szutrach pelnych zakretow...

No i chcialbym dodatkowo miec "kopajke" ile zebatek potrzeba w srodku i czy juz jest duzy wieniec na sprzegle?

Wiem ze trzeba przegladac temat, ale moze ktos od razu ma odpowiedz??

Pozdr. Janek Klekotek 748 S+ niedlugo DR 350

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za pomoc

 

Seba Twoja dr'ka wyglada zachwycajaco - tylko ze ja jej nie kupie bo mi jeszcze zostalo troche do prawka i musze sprzedac owczesny sprzet - klient sie napewno znajdzie, a mi pozostaje tylko zalowac ale mam kilka pytan:

 

- ile takie dr pali ??

-ile wazy ?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za pomoc

 

Seba Twoja dr'ka wyglada zachwycajaco - tylko ze ja jej nie kupie bo mi jeszcze zostalo troche do prawka i musze sprzedac owczesny sprzet - klient sie napewno znajdzie, a mi pozostaje tylko zalowac ale mam kilka pytan:

 

- ile takie dr pali ??

-ile wazy ?

 

Pozdro

 

Ad.1. Mi pali koło 6 7 litrów ostrej jazdy torowo-terenowej.

Ad.2. Sucha chyba 130kg w wersji S, wersja SE chyba 137, a wersja N 113kg. Nie jestem pewien tych dwóch ostatnich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1. Mi pali koło 6 7 litrów ostrej jazdy torowo-terenowej.

Ad.2. Sucha chyba 130kg w wersji S, wersja SE chyba 137, a wersja N 113kg. Nie jestem pewien tych dwóch ostatnich.

 

Mi od 4-7 jak pisal kolega wyzej ,ale to juz ostra jazda

a waga no coz lepiej sie skupic na S'ce bo jest ich najwiecej - poprzednia moja S zatankowana itd wazyla ok 130 - obecnej nie wazylem jeszcze.

 

Co do sprzedazy to wlasnie chwile temu sie dowiedzialem,ze kumpel sprzedal swoja DR-z ktora ja chcialem wiec teraz to juz w ogole mi nie zalezy :icon_razz:

 

 

Witam Kolegow Endurakowcow!

Jako ze niedlugo prawdopodobnie bede jezdzil DR 350-1999, mam pare pytan, czy zdaje egzamin zdemontowanie tylnego stelaza z tzw blotnikochlapaczem z oswietleniem tablicy i zamontowanie tablicy tak jak ma Seba 350?(Chodzi czy plastiki sie nie polamia od zamocowania tablicy i skakania...)

Kolejne pytanie widzial ja kiedys na Motobazarze koncowke Supertrapp do enduro- warto na nia polowac- bo goscie z nia jezdza na Moto bajzel 5-6 lat..

Jaki zestaw zebatek najlepiej uzywac w terenie- przewidziana typowa jazda to jezdzenie po transzejach i ewentualnie szusowanie po szutrach pelnych zakretow...

No i chcialbym dodatkowo miec "kopajke" ile zebatek potrzeba w srodku i czy juz jest duzy wieniec na sprzegle?

Wiem ze trzeba przegladac temat, ale moze ktos od razu ma odpowiedz??

Pozdr. Janek Klekotek 748 S+ niedlugo DR 350

 

Przeniesienie tablicy na gore zdaje egzamin,ale ja te rurki pod spodem mam przykrecone. Co do wydechu to jak masz serie a ten trapp jest dedykowany do dr 350 to wez bo w 99 seria to duza i ciezka locha .

Ja zebatkki do terenu mam 14 i 15 a na tyl 48 - wg mnie ok.

Co do kopajki to nie mam pojecia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów,

 

przymierzam się właśnie do zakupu pierwszego moto i jestem właściwie zdecydowany na Suzuki DR 350 SE. Czy możecie powiedzieć mi co myślicie o tej dr'ce: http://allegro.pl/item261457137_suzuki_dr_...an_okazja_.html ?

 

Nie mam pewności, lecz to nie wydaje się być żadne SHC a SE a poza tym sprzedający tak ją reklamuje:

"... Suzuki DR 350 z roku 1999. Jest to egzemplarz z elektrycznym rozrusznikiem. Motocykl używany jest w warunkach miejskich, ma szosowo-terenowe opony Bridgestone (takie jak w oryginale). Nie jest zniszczony, ma jedynie kilka małych rysek. Wszystkie przeglądy i regulacje wykonuję regularnie, zgodnie z zaleceniami producenta. Nie występują w nim żadne luzy ani stuki, silnik pracuje bez zarzutu..."

 

Poprawcie mnie jeżeli się mylę co do wyboru, lecz DR'ka ma mi służyć wyłącznie w terenie - znaczy las, bagna, okazjonalne rajdy enduro, cały sezon, zimą na zamarźniętym jeziorze. Muszę ją rejestrować bo do lasu dojechać muszę asfaltem... Gdybym zakupił to moto z allegro to bym chciał założyć możliwie najagresywniejsze opony. Czytałem gdzieś, że z tyłu można wsadzić nawet 140/80-18, czy to prawda?

 

Więc co możecie mi podpowiedzieć, doradzić?

 

Pozdrawiam serdecznie,

Arv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem wydanie prawie 9000zł na DR`ke to nie jest najlepszy pomysł...mało tego! To jest zły pomysł ;]. A po drugi enduro to nie scigacz gdzie im większy kapec z tyłu tym lepiej. 120/80-18 i będzie git :icon_twisted:

 

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Seba za szybka odpowiedz- odnosnie kopajki sam sobie odpowiedzialem- jest na allegro dol silnika- wg. mnie troche drogo sobie gosc

zyczy- tym bardziej ze najszybciej w Dr-ach siada raczej gora silnika niz pancerny dol, elementy do kopania kosztuja ok. 150 $(po znizce dla mnie), faktycznie cos 200 $, ale sie mi nie spieszy i mam czas, poszukam moze Motobazar? Albo firma z Lodzi handlujaca czesciami do Enduro?

Jesli chodzi o zestaw uzebienia dla Dr faktycznie 13/48 moze byc dosc niewlasciwe przelozenie i moto bedzie isc na max 90-100 km/h , lepiej nie przesadzac, tym barzdiej ze nie ma chlodzenia ciecza...

Stelaz u mnie pod siedzeniem pomalowany , brakuje mi klosza tylnej lampy no i kierunkow z tylu- ale zaloze jakies chinskie, na podkladkach z miekkiej gumy , no i nie moge sie doczekac przejazdzki- podejrzewam ze bede myslal o kolejnych modyfikacjach- przod wydaje mi sie za miekki- dorzuce moze jakas dodatkowa sprezyne i zageszcze olej( aby tlumienie bylo mocniejsze), ale przejazdzka wsio wykaze.

Jesli chodzi o zestaw opon do przejazdzek- to 140 na tyle nie jest wlasciwym rozmiarem dla takiego chucherka jak 350-tka, bardzie trzeba pomyslec- jesli duzo jazdy po kopnym piachu wystarczy 120 o mniejszym profilu, ale z rzadko rozstawionymi "zebami" , na twardsze nawierzchnie kamienisto + utwardzony piach proponuje wysokaprofilowana 110 na tyle- by kolo nie klinowalo sie miedzy kamieniami i korzeniami ...narazie tyle- u mnie jutro dalszy ciag "walki " z Dr 350-Pozdr. Janek Klekotek Desmodromiczny 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów,

 

przymierzam się właśnie do zakupu pierwszego moto i jestem właściwie zdecydowany na Suzuki DR 350 SE. Czy możecie powiedzieć mi co myślicie o tej dr'ce: http://allegro.pl/item261457137_suzuki_dr_...an_okazja_.html ?

 

Nie mam pewności, lecz to nie wydaje się być żadne SHC a SE a poza tym sprzedający tak ją reklamuje:

"... Suzuki DR 350 z roku 1999. Jest to egzemplarz z elektrycznym rozrusznikiem. Motocykl używany jest w warunkach miejskich, ma szosowo-terenowe opony Bridgestone (takie jak w oryginale). Nie jest zniszczony, ma jedynie kilka małych rysek. Wszystkie przeglądy i regulacje wykonuję regularnie, zgodnie z zaleceniami producenta. Nie występują w nim żadne luzy ani stuki, silnik pracuje bez zarzutu..."

 

Poprawcie mnie jeżeli się mylę co do wyboru, lecz DR'ka ma mi służyć wyłącznie w terenie - znaczy las, bagna, okazjonalne rajdy enduro, cały sezon, zimą na zamarźniętym jeziorze. Muszę ją rejestrować bo do lasu dojechać muszę asfaltem... Gdybym zakupił to moto z allegro to bym chciał założyć możliwie najagresywniejsze opony. Czytałem gdzieś, że z tyłu można wsadzić nawet 140/80-18, czy to prawda?

 

Więc co możecie mi podpowiedzieć, doradzić?

 

Pozdrawiam serdecznie,

Arv.

ładna sztuka,jesli jest tak jak pisze w ogloszeniu to jeszcze pare latek pojezdzi bez ingerencji mechanika,tylko dbac o wymiany oleju i poziom,regolacje zaworow i smigac.

Chociaz uwazam ,ze kupujac DR 350 nie trzeba kirowac sie rocznikiem bo sa takie same,ale wiadomo,ze raczej nowsza mniej przeszla jak ta starsza co sie przeklada na mniejsze klopoty dla urzytkownika :icon_twisted:

Opona 120 to jest max jesli chcesz jezdzic w terenie,a najlepiej 110.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...