Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

No luzu na klamce to nie mam sprzęgło wcisnę 0.5cm i moto nie jedzie można wrzucać 1 i ruszać z tak wciśniętym ale jak popuściłem na lince było to samo.Ale te sprzęgło to chyba tylko 5 i 6 bieg jak się powoli jedzie wczoraj jak jeździłem to jeszcze sprawdziłem i jechałem 6 niecałe 50/h i gazu to zaczęło się ślizgać i do 60/h było powoli i od tej prędkości dopiero złapało normalnie to dopiero poszedł.Pewnie będę musiał robić niestety sprzęgło ale myślę,że do końca sezonu wytrzyma.A co będę musiał wymienić i jaki mniej więcej koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Łańcuszek rozrządu napina napinacz łańcuszka rozrządu,niczego sam nie napinasz!

Edytowane przez Korsaz

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mierzysz długość na kilkunastu ogniwach i porównujesz do serwisówki,słychać też,czy tak jak w autach to nie wiem a wiesz czy do wymiany np po tym że napinacz jest blisko max wysunięcia

 

zależy czy masz rozkuty czy zakuty ;] głównie pokrywa głowicy i prawa kapa,jak masz rozkuty to bez kapy może się udać

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, a jak się sprawdza stan wysunięcia napinacza?

 

Musisz wykrecic napinacz , to zaledwie 3 sruby. Najpierw wykrecasz srube prowadzaca i wyjmujesz sprezyne napinacza(tam jest o-ring- nie zgub go), a nastepnie odkrecasz dwie sruby boczne na imbus i wyjmujesz napinacz. Sprawdzasz ile zabkow zostalo do calkowitego wysuniecia sie napinacza i tyle.

Jesli jest wysuniety do max to czas na wymiane lancuszka rozrzadu jesli nie zakladasz napinacz i smigasz dalej.

Przed zalozeniem pamietaj tylko o zluzowaniu mechanizmu blokujacego i calkowitym wcisnieciu tego preta z zabkami, bo on powinien wysuwac sie tylko w jedna strone.To wlasnie sprezyna ma za zadanie "wypchnac " pret tyle ile potrzeba aby lancuch byl napiety.

Montujesz napinacz dokrecajac najpierw te 2 srubki na imbus,nastepnie wkladasz sprezyne i wkrecasz srube prowadzaca.

Ot cala filozofia :-)

 

Ja zalałem orlen platinum 10w40 myślę,że lepszych nie ma co lać do tak starego moto i tak ten olej jest na pewno dużo lepszy od tych co były jak produkowali dr'ki.

A jeśli chodzi o te sprzęgło to chyba by się ślizgało na każdym biegu no nie?A na 2 czy 3 takiego czegoś nie ma.Może mam to przez to,że jadę tak wolno na tak szybkim biegu i dlatego takie odczucie zanim się rozpędzi bo to jest tak przez chwilę tak od 30/h do 50/h później dostaje lepszego powera.

A tłumik przelotowy ma jakieś negatywne skutki?

Osobiscie nie zgadzam sie z Toba i nie zalalbym tego Orlena do swojego sprzeta. Mowi sie ze w Drkach czesto padaja glowice, a glowna tego przyczyna jest wlasnie kiepskie smarowanie. Wbrew pozorom dobor odpowiedneij oliwy i pilnowanie jej stanu jest w tych motocyklach kluczowa sprawa.

Orlen platinum z tego co widze jest olejem polsyntetycznym przenaczonym do stosowania w nowoczesnych samochodach osobowych i lekkich dostawczych,benzynowych jak i diesla.

Nie jest to olej do motocykli czterosuwowych przeznaczony do pracy z mokrym sprzeglem, dlatego tutaj wybieram "przereklamowanego"- jak ktos stwierdzil Motula 5100 lub Bell Ray Thumper.

Pozdrawiam

 

No luzu na klamce to nie mam sprzęgło wcisnę 0.5cm i moto nie jedzie można wrzucać 1 i ruszać z tak wciśniętym ale jak popuściłem na lince było to samo.Ale te sprzęgło to chyba tylko 5 i 6 bieg jak się powoli jedzie wczoraj jak jeździłem to jeszcze sprawdziłem i jechałem 6 niecałe 50/h i gazu to zaczęło się ślizgać i do 60/h było powoli i od tej prędkości dopiero złapało normalnie to dopiero poszedł.Pewnie będę musiał robić niestety sprzęgło ale myślę,że do końca sezonu wytrzyma.A co będę musiał wymienić i jaki mniej więcej koszt?

Moze zacznij od wymiany linki bo jak kolega Kamsel stwierdzil powinienes miec luz na klamce, to najprostsze i najtansze.

Co do sprzegla to:

-przekladki cierne

-sprezyny sprzeglowe

-przekladki aluminiowe

Zajrzyj do Larssona z tego co pamietam mieli caly komplet EBC-Dirt Racer do Dry okolo 350 zeta.

 

Witam

 

Mam pytanie znacie jakieś sklepy z częściami oczywiście do DR 350 w okolicy Sosnowca, Dąbrowy Górniczej? Konkretnie chodzi mi o filtr oleju i uszczelkę pod pokrywę sprzęgła.

 

Znam tylko z Bedzina ale nie wiem czy to nie zadaleko ?

Martin Motocykle ul.Zwyciestwa 12

W sumie jesli chodzi o filtry ,uszczelki i inne duperele to pelno sklepow w necie ,tylko wybierac i patrzec gdzie taniej :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chodzi mi to jak wy ustawiacie, wiem jakie powinny być wartości, ale mam z tym problem że jak ustawie górną granice np ssące 0,10 i wydech 0,15 oczywiście bardzo ciasne, to mi trochę stukają, jak ustawie luźne 0,05 na ssącym i 0,10 na wydechowym to znowu mi cieżko odpala, nie umiem trafić tak aby było w sam raz. Jak Wy ustawiacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...