Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie tak

Ja ją oglądałem z kolesiem co ma DR 350 i posiada umiejętności używania odprężnika. Zrobił na niej jazdę próbną i twierdzil ze ciag ma :biggrin:

Napisz cos więcej? Byłeś tam z jakimś mechanikiem?

 

 

I w/g twojego kolesia silnik był w dobrym stanie, nie dymił i nie łomotał. Ciąg to nie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles nie jest mechanikiem i nie ma o tym pojecia, tak jak i ja. Widac ze kopci i slychac ze stukaja zawory, wydumalismy ze byc moze po regulacji zaworów, gaźnika ew. uszczelniaczy bedzie OK. Nie bralismy pod uwagę wymiany tłoka ze wzgledu na ciag i opory na kopniaku - tylko tyle on mógł stwierdzic porównująć do swojej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była jeszcze jedna 350 na bazarze, taka z elektrycznym rozrusznikiem z 95 roku, słuchałeś jak pracował w niej silnik. Masz proste porównanie jeden silnik w dobrym stanie, cichutki i nie dymiący a z drugiej do poważnej naprawy.

Przeczytaj ten temat cały to będziesz miał pojęcie jakiej dr-y szukać co by nie wtopić kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak

Ja ją oglądałem z kolesiem co ma DR 350 i posiada umiejętności używania odprężnika. Zrobił na niej jazdę próbną i twierdzil ze ciag ma ;)

Napisz cos więcej? Byłeś tam z jakimś mechanikiem?

 

NIe nie bylem jeszcze musze to przemyśleć ale z tego co pisze kolega Znafca chyba nie ma sensu sie w to ładować zreszta Drka za ta cene zarejestrowana w polsce gdyby byla dobra sprzedała by się migiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w Dr ale zapewne musisz wyjać oske od tylnego kola zdjać koło i już ;) później jakiś tam bolec i klocki się wysypia ale niech spec od dr się wypowie ;)

 

Wlasnie nie chce sciagac calego kola bo tak to za duzo roboty :crossy: Juz sobie poradzilem. Wystarczylo odkrecic dwie srubki imbusowe bo na takich sie klocki tylko trzymaja :cool: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM!!

Jak sie wymienia klocki hamulcowe z tylu w DRce?? Najbardziej chodzi mi o to jak je wyjac bo nie wiem jak odczepic caly ten mechanizm od tarczy :/ Z gory thx za pomoc. POZDRO

 

To wszystko jest takie proste. Jeżeli odkręciłeś te dwa bolce prowadzące klocki to przesuń zacisk na maksa do środka koła, wyjmij wewnętrzny klocek, następnie zacisk, w drugą stronę, wyjmij zewnętrzny klocek. Dodam, że jeżeli ustawisz sobie koło w pewnej pozycji, będzie łatwiej wyciągać się klocek wewnętrzny. Może jest to troche masło maślane, ale lekko sie w DR klocków nie wymienia, troche wprawy i idzie to zrobić w dwie minuty:P.

 

EDIT:

Sorki soku, nie doczytałem Twojego ostatniego posta, no logiczne było, że trzeba te imbusowe śruby odkręcić, pełnią one funkcje prowadzenia klocka.

 

Pozdro

urban

Edytowane przez urban
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to normalne, że na oponach kostkach przy prędkości około 80 km/h występuje shimmi?

jak dotąd śmigałem raczej na ulicznych sprzętach i takie zachowanie moto powodowało zaświecanie się u mnie w głowie czerwonego światełka i napisu GLEBA.

 

jakie prędkości uzyskujecie na swoich DR'ach i jak zachowują się wtedy wasze sprzęty?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to normalne, że na oponach kostkach przy prędkości około 80 km/h występuje shimmi?

jak dotąd śmigałem raczej na ulicznych sprzętach i takie zachowanie moto powodowało zaświecanie się u mnie w głowie czerwonego światełka i napisu GLEBA.

 

jakie prędkości uzyskujecie na swoich DR'ach i jak zachowują się wtedy wasze sprzęty?

 

pzdr

 

Mam swieze kostki przod i tyl (tyl juz troche zdarty) i u mnie sie jezdzi normalnie przy takich predkosciach jesli chodzi o asfalt. Co do terenu to wiadomo ze trzeba trzymac mocniej kiere bo od dolkow moze delikatnie odskakiwac na boki. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to normalne, że na oponach kostkach przy prędkości około 80 km/h występuje shimmi?

jak dotąd śmigałem raczej na ulicznych sprzętach i takie zachowanie moto powodowało zaświecanie się u mnie w głowie czerwonego światełka i napisu GLEBA.

 

jakie prędkości uzyskujecie na swoich DR'ach i jak zachowują się wtedy wasze sprzęty?

 

pzdr

Na asfalcie czy polnych?? Jak na polnych to wez cisnienie zmniejsz,bo jak masz 2atm to tak wlasnie bedzie ,ale jak bedzie kolo 1 atm to inna jazda. Na asfalcie to przy licznikowych ponad 140 zaczyna byc nie ciekawie u mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

powiedzcie, bo już się pogubiłem. Śruba składu mieszanki w gaźniku podciśnieniowym reguluje paliwo czy powietrze? Wykręcając tę śrubę więcej czego, mniej czego?

Najlepiej silnik chodzi, ma najwyższe obroty i najlepiej odpala, gdy ów śruba jest wkręcona do końca. Gdy zaczynam wykręcać, słabnie i padaczy. Ale najlepiej chodzi na wkręconej do końca śrubie?! Chyba dziwne w tym gaźniku?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...