Znafca Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Pewnie takJa ją oglądałem z kolesiem co ma DR 350 i posiada umiejętności używania odprężnika. Zrobił na niej jazdę próbną i twierdzil ze ciag ma :biggrin: Napisz cos więcej? Byłeś tam z jakimś mechanikiem? I w/g twojego kolesia silnik był w dobrym stanie, nie dymił i nie łomotał. Ciąg to nie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Koles nie jest mechanikiem i nie ma o tym pojecia, tak jak i ja. Widac ze kopci i slychac ze stukaja zawory, wydumalismy ze byc moze po regulacji zaworów, gaźnika ew. uszczelniaczy bedzie OK. Nie bralismy pod uwagę wymiany tłoka ze wzgledu na ciag i opory na kopniaku - tylko tyle on mógł stwierdzic porównująć do swojej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Była jeszcze jedna 350 na bazarze, taka z elektrycznym rozrusznikiem z 95 roku, słuchałeś jak pracował w niej silnik. Masz proste porównanie jeden silnik w dobrym stanie, cichutki i nie dymiący a z drugiej do poważnej naprawy.Przeczytaj ten temat cały to będziesz miał pojęcie jakiej dr-y szukać co by nie wtopić kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 WITAM!!Jak sie wymienia klocki hamulcowe z tylu w DRce?? Najbardziej chodzi mi o to jak je wyjac bo nie wiem jak odczepic caly ten mechanizm od tarczy :/ Z gory thx za pomoc. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Nie wiem jak w Dr ale zapewne musisz wyjać oske od tylnego kola zdjać koło i już :( później jakiś tam bolec i klocki się wysypia ale niech spec od dr się wypowie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol271990 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Pewnie takJa ją oglądałem z kolesiem co ma DR 350 i posiada umiejętności używania odprężnika. Zrobił na niej jazdę próbną i twierdzil ze ciag ma ;) Napisz cos więcej? Byłeś tam z jakimś mechanikiem? NIe nie bylem jeszcze musze to przemyśleć ale z tego co pisze kolega Znafca chyba nie ma sensu sie w to ładować zreszta Drka za ta cene zarejestrowana w polsce gdyby byla dobra sprzedała by się migiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Nie wiem jak w Dr ale zapewne musisz wyjać oske od tylnego kola zdjać koło i już ;) później jakiś tam bolec i klocki się wysypia ale niech spec od dr się wypowie ;) Wlasnie nie chce sciagac calego kola bo tak to za duzo roboty :crossy: Juz sobie poradzilem. Wystarczylo odkrecic dwie srubki imbusowe bo na takich sie klocki tylko trzymaja :cool: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 (edytowane) WITAM!!Jak sie wymienia klocki hamulcowe z tylu w DRce?? Najbardziej chodzi mi o to jak je wyjac bo nie wiem jak odczepic caly ten mechanizm od tarczy :/ Z gory thx za pomoc. POZDRO To wszystko jest takie proste. Jeżeli odkręciłeś te dwa bolce prowadzące klocki to przesuń zacisk na maksa do środka koła, wyjmij wewnętrzny klocek, następnie zacisk, w drugą stronę, wyjmij zewnętrzny klocek. Dodam, że jeżeli ustawisz sobie koło w pewnej pozycji, będzie łatwiej wyciągać się klocek wewnętrzny. Może jest to troche masło maślane, ale lekko sie w DR klocków nie wymienia, troche wprawy i idzie to zrobić w dwie minuty:P. EDIT:Sorki soku, nie doczytałem Twojego ostatniego posta, no logiczne było, że trzeba te imbusowe śruby odkręcić, pełnią one funkcje prowadzenia klocka. Pozdrourban Edytowane 10 Lipca 2007 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Hehe wlasnie te imbusy mnie dobijaly bo w DTce mi sie jakos inaczej te klocki trzymaly :icon_twisted: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ile musi miec obrotów sruba od mieszanki w gazniku TM 33 ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lit Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 czy to normalne, że na oponach kostkach przy prędkości około 80 km/h występuje shimmi?jak dotąd śmigałem raczej na ulicznych sprzętach i takie zachowanie moto powodowało zaświecanie się u mnie w głowie czerwonego światełka i napisu GLEBA. jakie prędkości uzyskujecie na swoich DR'ach i jak zachowują się wtedy wasze sprzęty? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 czy to normalne, że na oponach kostkach przy prędkości około 80 km/h występuje shimmi?jak dotąd śmigałem raczej na ulicznych sprzętach i takie zachowanie moto powodowało zaświecanie się u mnie w głowie czerwonego światełka i napisu GLEBA. jakie prędkości uzyskujecie na swoich DR'ach i jak zachowują się wtedy wasze sprzęty? pzdr Mam swieze kostki przod i tyl (tyl juz troche zdarty) i u mnie sie jezdzi normalnie przy takich predkosciach jesli chodzi o asfalt. Co do terenu to wiadomo ze trzeba trzymac mocniej kiere bo od dolkow moze delikatnie odskakiwac na boki. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 czy to normalne, że na oponach kostkach przy prędkości około 80 km/h występuje shimmi?jak dotąd śmigałem raczej na ulicznych sprzętach i takie zachowanie moto powodowało zaświecanie się u mnie w głowie czerwonego światełka i napisu GLEBA. jakie prędkości uzyskujecie na swoich DR'ach i jak zachowują się wtedy wasze sprzęty? pzdrNa asfalcie czy polnych?? Jak na polnych to wez cisnienie zmniejsz,bo jak masz 2atm to tak wlasnie bedzie ,ale jak bedzie kolo 1 atm to inna jazda. Na asfalcie to przy licznikowych ponad 140 zaczyna byc nie ciekawie u mnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lit Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ok jakie ciśnienia w oponach sugerujecie...jutro pojadę i sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Cześć,powiedzcie, bo już się pogubiłem. Śruba składu mieszanki w gaźniku podciśnieniowym reguluje paliwo czy powietrze? Wykręcając tę śrubę więcej czego, mniej czego?Najlepiej silnik chodzi, ma najwyższe obroty i najlepiej odpala, gdy ów śruba jest wkręcona do końca. Gdy zaczynam wykręcać, słabnie i padaczy. Ale najlepiej chodzi na wkręconej do końca śrubie?! Chyba dziwne w tym gaźniku?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.