Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Ja jeżdze po cięższym terenie. Wąwozy, zjazdy podjazdy i błota. Za kilka dni będa u mnie MP enduro i bede 350 po trasie smigał wtedy bede mógł napisać już konkretna opinie. Wszykich oczywiście serdecznie zapraszam na zawody które odbęda się 1-2.10.05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może jakie są różnice pomiędzy wersjami SHC i SH, oraz czy up-side down w tych wersjach daje im dużą przewagę nad wersjami S i SE które mają zwykłe teleskopy, a poza tym tak ogólenie jak sprawuje się to moto w terenie i czy będzie to dobry następca DT 125 R do śmigania po bezdrożach, nie wiem czy te 27 km to nie troche za mało?

Dr 350 S ma 30 kucy, hardkorowy brat DR 350 (produkowany na stany i kanade) 33, róznią sie gaźnikami i tłumikami. W S'ce jest bardziej restrykcyjny. W S'ce gażnik BST , w wersji hard TM oczywiście z płaską przepustnicą. Ogólnie motocykl bardzo elastyczny i o bardzo duzym momencie obrotowym jak na 349 cm3. SHC i SH wersje z upside i W C regulowane siedzenie w granicach kilku centymetrów. Motocykl w teranie spisuje sie bardzo dobrze. Można hardowo pojeżdzic nawet tyle ze trzeba sie wyposazyc w dobre opony, bo fabrycznie zakładane są szosowo turystyczne. Akurat ja mam pirelki uniwersalne więc w cięższy teren sie nie zapuszczam bo czuje sie jak na lodzie i łatwo o glebę. Do dt 125 nie ma co porównywać. Moto ciągnie od samego dołu , nie straszne mu są podjazdy ze względu na duzy momnet w stosunku do masy. Co do zawieszenia z tyłu fabrycznie amortyzator SHOWA w kazym modelu, bardzo komfortowy, moim zdnaim troszke za mięki do hardcoru (napięcie wstępne sprężyny mam na max). Silnik rewelacyjny mimo chlodzenia powietrzno -olejowego.Nie do zagotowania. Łatewa obsługa serwisowa, jesli chodzi o filtry oleju i powietrza, nastawa luzu zaworowego itd. Tanie części zamienne. Ogólnie same plusy. Spalanie na poziomie 4 litra na 100.Bardzo ładnie prżyśpiesza.Zaden katamaran nie ma z nim szans na światłach, no chyba ze ferrari obok stoi :P

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Wie ktoś może jakie są różnice pomiędzy wersjami SHC i SH, oraz czy up-side down w tych wersjach daje im dużą przewagę nad wersjami S i SE które mają zwykłe teleskopy, a poza tym tak ogólenie jak sprawuje się to moto w terenie i czy będzie to dobry następca DT 125 R do śmigania po bezdrożach, nie wiem czy te 27 km to nie troche za mało?

 

Dr 350 S ma 30 kucy, hardkorowy brat DR 350 (produkowany na stany i kanade) 33, róznią sie gaźnikami i tłumikami. W S'ce jest bardziej restrykcyjny. W S'ce gażnik BST , w wersji hard TM oczywiście z płaską przepustnicą. Ogólnie motocykl bardzo elastyczny i o bardzo duzym momencie obrotowym jak na 349 cm3. SHC i SH wersje z upside i W C regulowane siedzenie w granicach kilku centymetrów. Motocykl w teranie spisuje sie bardzo dobrze. Można hardowo pojeżdzic nawet tyle ze trzeba sie wyposazyc w dobre opony, bo fabrycznie zakładane są szosowo turystyczne. Akurat ja mam pirelki uniwersalne więc w cięższy teren sie nie zapuszczam bo czuje sie jak na lodzie i łatwo o glebę. Do dt 125 nie ma co porównywać. Moto ciągnie od samego dołu , nie straszne mu są podjazdy ze względu na duzy momnet w stosunku do masy. Co do zawieszenia z tyłu fabrycznie amortyzator SHOWA w kazym modelu, bardzo komfortowy, moim zdnaim troszke za mięki do hardcoru (napięcie wstępne sprężyny mam na max). Silnik rewelacyjny mimo chlodzenia powietrzno -olejowego.Nie do zagotowania. Łatewa obsługa serwisowa, jesli chodzi o filtry oleju i powietrza, nastawa luzu zaworowego itd. Tanie części zamienne. Ogólnie same plusy. Spalanie na poziomie 4 litra na 100.Bardzo ładnie prżyśpiesza.Zaden katamaran nie ma z nim szans na światłach, no chyba ze ferrari obok stoi  

Pozdrawiam

No no Tomus tak sie pochlebnie o tej furze wypowiedziales ze zaczalem brac Dr'ke pod uwage jako moto na osiemnastke :P

. Ty masz wersje z upside down z przodu?? Jesli tak to co powiesz o przednim zawieszeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no Tomus tak sie pochlebnie o tej furze wypowiedziales ze zaczalem brac Dr'ke pod uwage jako moto na osiemnastke  

. Ty masz wersje z upside down z przodu?? Jesli tak to co powiesz o przednim zawieszeniu?

Juz Ci mówię Masterek. J mam wersje bez upside DR 350 SP dokładnie. Dziś dla sprawdzenia pojechałem na odcinek drogi który jest caly z kamieni. Na DT nie dało sie praktycznie tamtędy jechać bo trzęsło tak jakby miała sie fura rozlecięć. Należało jechać bokiem tam gdzie był piasek ubity ,wtedy jakoś sie jechało. Dziś na dr 'ce sadziłem środeczkiem po szmulach i motocykl ładnie wybierał, poopa nie bolała :P, tylko musów kołach brakowało

A tobie masterek radze jeszcze pomęczyc kdx'a bo do dr'y trza miec trochę krzepy. No chyba że już podrosłeś ;)

O upside wypowie sie kolega strzałek jak dokładnie obada lagi. Coś mi sie obiło o uszy ze upside MARZOCHCI robił do dr z tego roku?Strzałek?

Pozdrawiam

 

[ Dopisane: Wtorek Wrzesień 20, 2005 6:06 pm ]

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

No no Tomus tak sie pochlebnie o tej furze wypowiedziales ze zaczalem brac Dr'ke pod uwage jako moto na osiemnastke  

. Ty masz wersje z upside down z przodu?? Jesli tak to co powiesz o przednim zawieszeniu?

 

Juz Ci mówię Masterek. J mam wersje bez upside DR 350 SP dokładnie. Dziś dla sprawdzenia pojechałem na odcinek drogi który jest caly z kamieni. Na DT nie dało sie praktycznie tamtędy jechać bo trzęsło tak jakby miała sie fura rozlecięć. Należało jechać bokiem tam gdzie był piasek ubity ,wtedy jakoś sie jechało. Dziś na dr 'ce sadziłem środeczkiem po szmulach i motocykl ładnie wybierał, poopa nie bolała , tylko musów kołach brakowało  

A tobie masterek radze jeszcze pomęczyc kdx'a bo do dr'y trza miec trochę krzepy. No chyba że już podrosłeś  

O upside wypowie sie kolega strzałek jak dokładnie obada lagi. Coś mi sie obiło o uszy ze upside MARZOCHCI robił do dr z tego roku?Strzałek?  

Pozdrawiam

:P Sliczna DR'a nie ma co!! KDX bedzie meczony ile wlezie conajmniej do 18, a nd osiemnastke to jeszcze pomysle . Mysle ze z taka DR350 to raczej sobie poradze ( poradze nie znaczy wykorzystam w pelni moc) bo w sumie 30-33km to nie tak duzo. Wiem, wiem jeszcze moment sie liczy i 4t inaczej oddaje moc. Jednak wydaje mi sie ze z WR250f bym sobie poradzil (nie czekajac do osiemnastki hehe) natomiast z EXC400 to hmmm.... by mnie zmiotlo ;)

Dziś dla sprawdzenia pojechałem na odcinek drogi który jest caly z kamieni. Na DT nie dało sie praktycznie tamtędy jechać bo trzęsło tak jakby miała sie fura rozlecięć. Należało jechać bokiem tam gdzie był piasek ubity ,wtedy jakoś sie jechało. Dziś na dr 'ce sadziłem środeczkiem po szmulach i motocykl ładnie wybierał, poopa nie bolała , tylko musów kołach brakowało

Hehehehe identyczne odczucia mialem po przesiadce z DT125r na KDX125 i wtedy zrozumialem ze przedewszystkim liczy sie zawieszenie i prowadzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi sie obiło o uszy ze upside MARZOCHCI robił do dr z tego roku?

no ja slyszalem ze SHOWA,

 

ponizej zamieszczam fotke DR350SHC bodajze albo SH,

dla mnie to WZOR :P (sorry ze taka duza fota, ale to z bikepics.com)

 

suzuki-dr350-94-bikepics-089899.jpg

 

 

 

a jeszcze nizej fotka ukazujaca do czego sprzet sie nadaje ;)

 

suzuki-dr350-94-bikepics-089894.jpg

 

 

i jak tego sprzetu nie kochac? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o silnik to pytaj Strzalka albo thors'a

 

mi 30KM~~ wystarczy,

 

tylko jeszcze kase uzbierac.... ponad 8 paczek to duzo..

ale widzialem wersje SP za 6~~paczek (zl) na ebay.de

 

ale z drugiej stony to jak kupowac to juz SHC jak dla mnie, maaaaaarzenia :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jeszcze kase uzbierac.... ponad 8 paczek to duzo..  

ale widzialem wersje SP za 6~~paczek (zl) na ebay.de

to ja Chcem duuużo mniej :P a sprzedaje bo już mam termin operacji ustalony. Taką DR jak Pokazał Wazzabi można zrobić za 350zł - bo tyle kosztuje komplet takich naklejek. Co do zawiasów to porównywałem ostanio do KMXa i DR wypada o niebo wyżej nie chodzi tylko o wybieranie ale i o sztywność. Koledzy wypowedaja sie że z wr by soebie poradzili ale...

DR jest śmiesznie tania w utrzymaniu a do WR jeden zawór to koszt 500zł, kumplowi wczoraj łancuszek pękł i wyliczyli go na prawie 4 tyś za same częsći.

Silnikowo Dla mnie to rewelacja pod względem elastyczności ( porownując np dt lub kmx) mocowo wyatarcza w zupełności :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jeszcze kase uzbierac.... ponad 8 paczek to duzo..

ale widzialem wersje SP za 6~~paczek (zl) na ebay.de

ale z drugiej stony to jak kupowac to juz SHC jak dla mnie' date=' maaaaaarzenia [/quote']

Ja widziałem na niemieckich ogłoszeniach wresje z up-sidedown już od 1200 euro, a za 1500 to już były bardzo eleganckie sprzęty i właśnie na coś takiego sie czaje na przyszły sezon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widziałem na niemieckich ogłoszeniach wresje z up-sidedown już od 1200 euro, a za 1500 to już były bardzo eleganckie sprzęty i właśnie na coś takiego sie czaje na przyszły sezon...

 

no ja wlasnie widzialem za 1200 euro bez upsow ale, zarabiscie wygladala, super zadbana, maszyna marzenie....

 

sprzedam swoja DR, to jeszcze raz tyle ponad musze dolozyc ;/

ale spoko, marzenia trzeba spelniac, pojade gdzies w wakacje na 2 miechy i wroce z kasza na DR350SHC, i nie ma bata, trzeba byc optymista :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podobnie jak enduroguy zaczynam brac pod uwage dr 350 jako moto na 18 urodziny, motocykl ma służyć jako:

 

- środek do dostarczania duuzej radości z życia

- środek transportu po lesie

- środek do okresowego wyjazdu tor motocross - zadnego hardcore

- środek transportu po wsi / mieście

 

Czy motocykl jest w stanie spełnić te kryteria? Sądze że trzeci myślnik raczej nie przejdzie.

 

Następne moje pytanie to koszty eksplatacji.

- Ile to pali?

- Jak wytrzymuje gleby? Wiem że nie da się na to jednoznacznie odpowiedzieć, bo każda gleba jest inna, ale czy np. przy lekkim położeniu moto połamie mi sie pompka hamulcowa i klamka, stłucze lampa czy tylko wygnie się klamka.

- Jakie sa koszty remontów i czy te moto wogle wymaga okresowych remontów silnika.

 

Czy dla kogoś takiego jak ja kto nie umie w zasadzie w terenie jeździć i niema zbytnio kasy na wache która znika w przerażającym tempie w 2T, olej do 2T, remonty takie moto było by dobre do nauki jazdy w terenie i na torze motocross?

 

Czy jest jakas alternatywa dla dr w tym przedziale cenowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szukajac info na temat DR 350 znalazlem ten oto spis modeli wypuszczonych przez firme Suzuki.

Nie ma tu zadnego modelu oznaczonego 'SH'.

Najwyzej (najlepiej) plasuje sie model SE a jego produkcja zaczela sie niby w 96r. Tylko znalazlem sporo ogloszen sprzedarzy modelu SE z np. 95r... hmmm

Jakies sugestie/przemyslenia ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...