mr.zielony Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 sorry Paweł chodziło mi o te kilka postów nad tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Jak kształtują się u Was ceny podstawowych czynności przy przeglądach okresowych, mam na myśli:- regulację zaworów- czyszczenie i regulację gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 (edytowane) haaasamemu to sie robiszczelinomiez i doprzodu a gaznik ma swoje odpowiednie parametry servisowe jak i ustawienir zaworów Edytowane 12 Stycznia 2008 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 SiemaJa też regenerowałem wałek, jedną z dźwigienek i to dwa razy. Za pierwszym razem po regeneracji zrobiłem jakieś 100 km i moto znowu stukało, słabo paliło na zimno i na ciepło . Po rozebraniu okazało się że dźwigienka i wałek są znowu wytarte! Postanowiłem ponownie to zregenerować. Po złożeniu motocykla okazało się że dźwigienka jest źle zregenerowana ponieważ jest poza zasięgiem pracy dekompresatora. Po tym wszystkim kupiłem nową dźwigienkę za 250 zł i zrobiłem na niej ponad 1200 km bez problemu ! Dodam tylko że na NOWYCH oryginalnych dźwigniach moto odpala jak i pracuje idealnie co na zregenerowanych nie jest możliwe. Pzdr Pojęcie regeneracja jest względne. Zależy kto gdzie i jak to robi. Wiele osób jeździ na wałku od świątka i jakoś nie narzeka. Więc twój przypadek jest naprawdę ciekawy. Właśnie przed chwilą skończyłem składać moto. Odpalił bez problemu (na regenerowanych dźwigienkach), i chodzi poprostu pięknie. Takiego dźwięku nie mial nigdy. Wydech zaczał pracować głośniej:D Silnik ciszej, słychać tylko taki fajny gwizd lub coś w tym stylu. Tylko co zauważyłem że cięzko się mu wkręcić na obroty, przydławia się, czy może trzeba gaźnik wyregulować?? Miał ktoś taki problem. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Pojęcie regeneracja jest względne. Zależy kto gdzie i jak to robi. Wiele osób jeździ na wałku od świątka i jakoś nie narzeka. Więc twój przypadek jest naprawdę ciekawy. Właśnie przed chwilą skończyłem składać moto. Odpalił bez problemu (na regenerowanych dźwigienkach), i chodzi poprostu pięknie. Takiego dźwięku nie mial nigdy. Wydech zaczał pracować głośniej:D Silnik ciszej, słychać tylko taki fajny gwizd lub coś w tym stylu. Tylko co zauważyłem że cięzko się mu wkręcić na obroty, przydławia się, czy może trzeba gaźnik wyregulować?? Miał ktoś taki problem. Pozdrourban Po regeneracji pewnie sie silnik lepiej ulozyl i potrzebuje innego skladu mieszanki. Po regulacji gaznika problem powinien zniknac :) Rozumiem, ze nie strzela, tylko go zamula?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 (edytowane) Jak kształtują się u Was ceny podstawowych czynności przy przeglądach okresowych, mam na myśli:- regulację zaworów- czyszczenie i regulację gaźnikaostatnio się dowiadywałem i 120 zł za gaźnik i zaworki Edytowane 12 Stycznia 2008 przez brunogrande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) WiatmChciałem zapytać czy stosowaliście przy składaniu wałka rozrządu moly pastę <pastę miedzianą> bo ostatnio czytałem w serwisówce zeby przesmarowac wałek i krzywki przed złozeniem ??? No i czy sruby od zebatek rozrzadu składacie na kleju zeby sie nie rozkreciły??? No i jeszcze mam do was tekie pytanko stosował z was ktos cos takiego jak ceramizer ? podobno zmniejsza tarcie czyl moze by glowica dluzej pociagla itd mam zamiar zalac cos takiego do dr jak myslicie? poczytajcie sobie na ceramizer.pl . Czym uszczelniacie pokrywe zaworową i sprzegła silikony czy jakies inne cuda, bo wiem ze do pokrywy jest uszczelka ale tez ja zakładac na sylikonie czy bez??? Edytowane 13 Stycznia 2008 przez marekkkk3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 WiatmChciałem zapytać czy stosowaliście przy składaniu wałka rozrządu moly pastę <pastę miedzianą> bo ostatnio czytałem w serwisówce zeby przesmarowac wałek i krzywki przed złozeniem ??? No i czy sruby od zebatek rozrzadu składacie na kleju zeby sie nie rozkreciły??? No i jeszcze mam do was tekie pytanko stosował z was ktos cos takiego jak ceramizer ? podobno zmniejsza tarcie czyl moze by glowica dluzej pociagla itd mam zamiar zalac cos takiego do dr jak myslicie? poczytajcie sobie na ceramizer.pl Ja nie stosowałem żadnych past, tylko troszkę oleju. A śruby na walku skręciłem bez kleju, bo jest blaszka zabezp. a na dole dałem naklej. A co do ceramizera, w żadne te cuda nie wierzę, bo nawet jak tego dolejesz to przy słabym smarowaniu głowica tak i tak padnie. Więc jak masz smarowanie to będzie wszystko cacy. Dziś pojeździłem na moto po regneracji rozrządu i jestem mile zaskoczony, moc wzrosła niemiłosiernie i taka mi się podoba. Jest naprawdę duża różnica, i co najlepsze zrobiłem 100km i jakoś jeszcze nic nie puka w silnika, jak to pukało autorowi posta ze ścigacz.pl. Jestem zadowolony, jak zaraz po kupnie, bo mam znowu inne moto. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 (edytowane) a ja powracam na forum z pytaniem :) nie wiem skad i z jakiej racji... moto zaczelo mi coraz gorzej odpalac. czasami nawet po uzyciu dekompresatora kopie nozka jak simsona.. ale to inna sprawa. Kiedys palil od kopa, gora drugiego i od razu byl na odpowiednich obrotach. Teraz odpala ciezko i po odpaleniu musi troche possac zeby zaskoczyl na odpowiednie obroty. Przy czym, gdy gazuje stojac w miejscu na niskich obrotach moto sie ksztusi, tak jakby sie zalewal i po chwili przepalal paliwo. Dzieje sie tak tez podczas jazdy, gdy systematycznie (ale dosc mocno) dodaje gazu moto w pewnym momencie sie dusi a po chwili jest strzal z wydechu... gaznik wyczyszczony (jak nowiuski :D ) i filtr powietrza wykapany... wiec co?prosze o podpowiedz.pozdrowko Edytowane 14 Stycznia 2008 przez Scooby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 zawory Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 czescwlasnie odkercilem u siebie swiece i zobaczylem ze jest ona cala szara, czy to znaczy ze zle wyregulowany jest gaznik czy zawory? jak sie reguluje gaznik czy poziom paliwa w gazniku tez cos ma do tego ze ciezko pali i jest siwa swieca??? Mam tlumik przelotowy czy regulacje powinny byc standardowe czy jakie inne? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 (edytowane) wlasnie odkercilem u siebie swiece i zobaczylem ze jest ona cala szara, czy to znaczy ze zle wyregulowany jest gaznik czy zawory? regulacja gaznika - za uboga mieszanka, po zmianie tlumika konieczna jest regulacja gaznika Edytowane 14 Stycznia 2008 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badu Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Witam serdeczne grono to moj pierwszy post :D Moje pytanie brzmi - na jaki rozmiar klucza jest swieca w dr 350 S oraz jaka powinna byc kompresja zdrowego silnika na zimno :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 klucz 18 a co do ciśnienia to pewnie koło 10 bar Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 (edytowane) WitamChciałem sie dowiedzieć czy kupował ktoś z was simmeringi do wałka dekompresatora i wałka od sprzegła i kick startera, dotanie sie je pojedynczo w suzuki ?? Objedzilem wszystkie sklepy z simmeringami i nie maja takich bo te sa jakies nietypowe (10x17x6, 10x17x5, 20x27x6) Gdzie mozna cos takiego dostac?? Edytowane 16 Stycznia 2008 przez marekkkk3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.