Skocz do zawartości

badu

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O badu

  • Urodziny 12/21/1984

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opole

Osiągnięcia badu

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Klx mi różnie pali jak go delikatnie traktuje to 3-3,5l a ostrzej to z 4,5-5l Mój pali z 6l jeżdząc normalnie, także to 3-4l to chyba jak jeździeż po bułki do piekarni :icon_eek:
  2. Witam! Wszystkim zainteresowanym tym modelem, oraz probujacych porownywac klx do dr pragnę cos wyjaśnić! Przede wszystkim klx 300 r mozna jedynie porownywac co najwyzej do dr 350 w wersji N czyli hardkorowej, z innym zawieszeniem oraz gaznikiem, odchudzoną o pare kilo. Do tego trzeba nadmienić, że klx posiada wiele rzeczy z wyczynówki kx jak np zawieszenie regulowane przod tył czy tez rewelacyjne hamulce. Co innego klx w wersji S czy C to predzej mozna porownac do DR wersji S. Zielony pali podobnie co dr, jest siutke wyzszy, jednoosobowy oraz ma autodeko. Bardzo fajna sprawa zadna linka nie pęka :) . Nie ma stracu jezeli chodzi o awaryjnosc, wiadomo do dr czesci uzywanych jest masa i sa tansze nowe, ale to nie ultra wyczyn zeby robic kapitalki co 100 motogodzin. Takze ludzie nie lekajcie sie klx - sprzet sie rewelacyjnie jak juz poprzednik napisal to taka WR ciutke tansz i w kolorze zielonym :biggrin: . Pozdro
  3. Rzućcie na tą okiem: http://moto.allegro.pl/item298515774_suzuki_dr_350sk_92.html Były takie modele jak SK? Niby bak jest plastikowy i wzmocninie błotnika jak w N ale o SK to ja w życiu nie slyszałem, Pozdro
  4. Witam serdeczne grono to moj pierwszy post :D Moje pytanie brzmi - na jaki rozmiar klucza jest swieca w dr 350 S oraz jaka powinna byc kompresja zdrowego silnika na zimno :icon_razz:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...