jannikiel Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 No ciekawe jak tam zdjecia?? Tak wogole to mam pomysla- jak ze "zwyklej" 900 SS zrobic MH replica 8O . Troche tylko kasy trzeba, np sama owieweczka wokol lampy przedniej 2500$, a gdzie jeszcze reszta!!Pozdr. Czekam na zdjecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 fotki,fotki,fotki.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Chyba sie szybko nie odezwie- ma prawdopodobnie problem z komputerem i sterowaniem wtrysku w MH - komp kosztuje ok. 1450$.Pisal do mnie na priva- , cos tam doradzilem, ale wiecie jak to jest z diagnoza na odleglosc. Mam nadzieje ze sobie ze sprzetem poradzi i najwazniejsze nie zrazi do niego!! Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 No, odezwac sie moze przeciez...Kupil juz uszkodzony czy ktos Go na 'mine' wsadzil? Mam moj oryginalny komputer od 998 Biposto'02- moge uzyczyc ale chyba i tak nie ma sposobu zeby go wykorzystac.Smutna sprawa. Napisz co i jak i pozdrow nieszczesnika :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 30 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 WitamAno mam "ubaw" i to niezly . Co do wsadzenia na mine to raczej watpie ,sprzet kupilem od faceta z prywatnej kolekcjii [ garaz wielkosci supermarketu ,motocykli ok 15 sztuk same starocie prawie nie uzywane ,MH byl najtanszy ,pozatym czlowiek ma ponad 20 samochodow tez same klasyki Ferrari ,Aston Martin jak z pierwszych Bondow ,wszystko wypucowane z tabliczkami jak w muzeum i stoi .Koles strzelil w kalendarz ,i syn robi wysprzedaz ]Tak jak pisalem przebieg 60km ,ja zrobilem ok 200 km [ach ta wygodna pozycja] i zaczelly sie jaja ,tzn czasami nie pali na 1 cylinder ,i jak na zlosc jak docieram do serwisu wszystko jest ok .Jedna teoria jak pisal Jankiel to komputer koszt ok 230 $ jednak nigdzie nie ma ,bede musial sciagnac prywatnie z Itali .Druga teoria to paliwo ,ze niby dlugo stal nie jezdzony i ma jakies syfy w sobie [nie bardzo w to wierze ] ,cewki sa ok ,zaplon tez ,wiec czekam na komputerSprzedawac nie mysle , mialem juz ponad 10 motocykli i na tym naprawde mi sie morda smieje .Co do fotek jak tylko odbiore sprzeta z serwisu to napewno wysle ,narazie mam w garazu tylko stojak ,koszulke i certyfikat wlasnosci [wszystko to bylo zalaczane do kazdego MH ]Jak odbiore sprzeta to sie odezweTomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Kurka wodna! Ryzy chyba ma racje- to bedzie paliwo pewnie. Moja duka, gdy odpalam ja po calej zimie- to nie chodzi za bardzo, nie ma jakos mocy itp. Fakt-nie spotkalem sie z tym, ze nie pali na garnek...Nie mam pojecia.Zycze szczescia, slij foty, pisz jak sie jezdzi i czy juz bola Cie nadgarstki ;-] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Co do samego motocykla. Znajomy była pasjonatem ducati i duzo mi mowil o tym modelu. Silnik w poruwnaniu do ss 900 lekko zmodyfikowany, motocykl robiony jak pisaliście jako limitowana edycja na czesc zawodnika Mike'a Hailwooda (tak sie pisało to nazwisko??)Moc nie jest imponująca ale kiedy byłem wożony ducati ss 900 było bardzo miło...niestety ducati zostało skradzione 2 dni po tym jak wyjechało z mojego garażu (zimowałem je). Nie znaleziono go do teraz. Rocznik 1996, pełne owiewki, po szlifie na prawej stronie. To chyba tyle Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Jesli juz to nie wina samego paliwa, tylko jakis uszlachetniaczy, albo syfu w pompie paliwowej- ale radzilem by przeczyscic- i uszkodzony kompjuter taka diagnoze postawilem jako ostatecznosc- szczegolnie ze sprzet nie byl bity przodem( MH ma komp z przodu w okolicach mocowania stelaza).Proponuje obserwacje swiec- szczegolnie jak zaczyna gadac na 1 cylindrze- mokra nie wypalona- sugeruje problem z iskra-czasami z rozrzadem, zas czarna,sucha bez sladow paliwa sugeruja problem paliwowy.Zycze powodzenia. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 1 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 WitamUklad paliwowy sprawdzony i wyczyszczony ,cisnienie na wtryskach ok .Zostaje ten nieszczesny komputer.Co do kloesia ktory to wysprzedaje to moze potrzebuje kasy ,rozne sa sytuacje . Napewno nie robi tego za bezcen, srednio opuszcza jakies 10% od ceny katalogowej ,moze nie jest to wiele ,aly przy samochodach za ok 150 tys $ to juz cos.pozdrawiamtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 w moim ducati nie palił na pierwszy cylinder, pomogło "gruntowne" rozmontowanie układu wtryskowego, przeczyszczenie i ponowne złożenie... jaiś kanalik był jednak zapchany, a mechanik też sugerował wcześniej uszkodzenie komputeraPozdrawiam i życzę jak najszybszej poprawy moto! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Października 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Exactly! Sugerowałbym serwis wtrysków, chyba Tomek, że zrobili to przy okazji o której wspominałeś. Poza tym gratuluję Duki, heh ona się teraz tak tylko droczy z Tobą, a jeszcze pójdzie z Tobą w tango na szosie, wierz mi :(pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabestian Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Oglądałem to cudo w salonie, drugiego takiego nie ma i nie będzie. Tylko się go nie pozbywaj. Gratulacje. PS Nie pękaj, to bęzynka nie dopływa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 WitamNo i odebralem sprzeta z serwisu ,komputer wymieniony ,zrobilem jakies 40 km i problem od nowa .Zaczynam czyscic uklad paliwowy ,czy moglby mi ktos napisac jak to sie robi ?Jakis specjalny plyn do czyszczenia ?, czy moze powietrzem ? , jak sie czysci wtryski ?Nigdy tego nie robilem .Dziekuje za podpowiedzi ,pozdrawiam tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Października 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Proponuję załozyć odrębny temat w Mechanice Ogólnej. Będzie bardziej kompleksowa wiedza, niż tutaj.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Jeszcze przypomnialo mi sie ze takie wariacje, to moga powodowac nadajnik(i) zaplonu, trzeba pozyczyc(moze pasuja od wtryskowego Monstera?) i sprawdzic -jak sa uszkodzone to do wymiany. A jak tam cewki zaplonnowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.