Kegriz Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 cześć :) mam zamiar poruszać się CZ (znalazłem takowy motocykl u dziadków gdzieś w garażu) ale jak narazie troche dziwnie działa... 1. żeby ją odpalić to musze kopać ją z 10 razy na wyłączonym zapłonie... dopiero potem włożyć kluczyk, włączyć zapłon i modlić się by odpaliła... a nie zawsze się to udaje... troche to irytujące... 2. jak już jestem szczęśliwy że odpaliłem moto... to sobie jade i jade i nagle zaczyna tracić obroty... ja daje gazu... a ona dalej je traci... wkońcu się zatrzymuje i gaśnie... i wtedy to już sobie moge kopać ile chce.... :? jak próbuje go pchać to sie blokuje koło (mimo ze trzymam sprzegło) i jestem udupiony 20 km od dziadków... zawsze jakos sie udawało ją włączyć, ale to zajmowalo z 30 minut ciągłych prób.... co mam z nią zrobić żeby działała? :/ w czym tkwi problem?czy wogle jest szansa żeby normalnie działała?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Witam.! No na samym początku nalezało by zmienic swieczki i przeprowadzić ponowna regulacje zapłonu i gażnika aha może zmien kondesatorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Troche to co opisujesz wyglada jak przedmuchy miedzy komorami, mam wrazenie ze czeka Cie rozpolawianie, poszukaj na 4um tematow o przedmuchach w Jawach, jest ich sporo i na pewno rozwieja Twoje watpliwosci przynajmniej czesciowo. A!! i sprawdz czy gdzies nie przytyka sie kranik i czy odpowietrznik zbiornika dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 ja bym rowniez sugerowal sprawdzic akumulator bo w CZ to jest newralgiczna sprawa...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Może napisz coś więcej o tym "blokowaniu się koła"??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 nie napisałes jaka to cezata,175 czy 350,ale sugeruje zrobic to co napisał mati,zmień swiece,wyczysc i wyreguluj gaznik,sprawdż zapłon,zobacz czy nie masz jakis syfów w baku i kraniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kegriz Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 to jest 350...i w sumie bardzo możliwe, że to kranik, bo obawiam się, że nie ma on nawet filtru :!: akumulator tez mial jakies przebicia... ale wszystkie te kabelki wymieniłem, razem ze stacyjką więc nie powinien się już chrzanić.... ale zastanawia mnie to blokujące się koło... to jest tak że jak wrzuce luz... to mogę go normalnie pchać... ale jak jest na biegu i wciskam sprzęgło to z takim dużym oporem się go pcha... (a wydaje mi się że powinno być tak samo jak na luzie) ktoś mi mówił, że trzeba go do tyłu wtedy popchać to sie odblokuje... ale to nie działa :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Prawdopodobnie za duzy luz na lince sprzęgła - podciągnij troszkę linkę i zobaczysz czy jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 to jest tak że jak wrzuce luz... to mogę go normalnie pchać... ale jak jest na biegu i wciskam sprzęgło to z takim dużym oporem się go pcha... (a wydaje mi się że powinno być tak samo jak na luzie) ktoś mi mówił' date=' że trzeba go do tyłu wtedy popchać to sie odblokuje... ale to nie działa [/quote'] może sklejły ci się tarcze sprzęgłowe,jak z olejem w silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kegriz Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 ale rzecz w tym że to nie jest tak zawsze, tylko czasami...po tym jak mi nieoczekiwanie gasnie na drodze.... bo tak normalnie... to działa dobrze prawde powiedziawszy niewiem co z olejem..... :? zreszta jak naprawie ten kranik to moze nie bedzie gasł i nie będę miał takiego problemu :P muszę narazie kupić ten filtr... (tylko jakis porządny bo ten co kupiłem to sie rozpadł podczas zakładania) -_-" podobno filtr od malucha pasuje i jest o wiele trwalszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 a wydaje mi się że powinno być tak samo jak na luzieMasz racje, wydaje Ci sie.Przy odpalaniu na pych wlaczasz zawsze 2 bieg a nie pierwszy bo na 1 jest ciezko upchac to zelastwo na sprzegle. Poza tym nigdy nei bedzie sie toczyc tak lekko jak a luzie, zapomnij o tym. Jedno pytanie -> czy przelewasz do konca gaznik jak odpalasz zimne moto ?Kranik napewno musisz przeczyscic. Jesli masz smieci w baku i/lub rdze w nim to nawet z filtrem bedzie Ci sie zapychal kranik. Bo wyglada na tyo jakby Ci sie zapychal kranik, lub dysze w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kegriz Opublikowano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 8O WOW!ale przecież czasem jak go pcham na sprzęgle to jest jakby był na luzie! jakieś coś dziwnego......... a ewentualnie jak sie pozbyć rdzy z baku? :? wystarczy go zdjąć i jakimś środkiem antykorozyjnym od środka spryskać? Czy może są lepsze sposoby...? przelewam do końca gaźnik tak pozatym.... wtedy na sucho nim macham kilka razy, włączam kluczykiem moto i odpala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubajawax Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 zdejmij zbiornik wrzuć nakretki do baku i ruszaj bakiem w lewo prwao lewo .... potem zakręć korek (jesli masz szczelny) i tak samo zrub po drugiej stronie. Zrestą jest pełno tematów na forum z dobrymi pomysłami na czysczenie zbiornika :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Hmmmmmmmmm po ok 20km gasnie i blokuje kolo..... Panowie a to czasem nie lapie tłoka? miałem kiedys cos podobnego. a mieszanke jaka masz? 1:30? i niech nikt nie pier...... ze jak jest lepszy olej to mozna przyciac i lac np 1.40 - głupota!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 weź przestań w jawach i cz stosowac powinno sie mieszanke 1:40 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.