Skocz do zawartości

odpalanie i jazda CeZet'ą :D - czy to normalne?


Kegriz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć :) mam zamiar poruszać się CZ (znalazłem takowy motocykl u dziadków gdzieś w garażu) ale jak narazie troche dziwnie działa...

 

1. żeby ją odpalić to musze kopać ją z 10 razy na wyłączonym zapłonie... dopiero potem włożyć kluczyk, włączyć zapłon i modlić się by odpaliła... a nie zawsze się to udaje... troche to irytujące...

 

2. jak już jestem szczęśliwy że odpaliłem moto... to sobie jade i jade i nagle zaczyna tracić obroty... ja daje gazu... a ona dalej je traci... wkońcu się zatrzymuje i gaśnie... i wtedy to już sobie moge kopać ile chce.... :? jak próbuje go pchać to sie blokuje koło (mimo ze trzymam sprzegło) i jestem udupiony 20 km od dziadków... zawsze jakos sie udawało ją włączyć, ale to zajmowalo z 30 minut ciągłych prób....

 

co mam z nią zrobić żeby działała? :/ w czym tkwi problem?

czy wogle jest szansa żeby normalnie działała?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to co opisujesz wyglada jak przedmuchy miedzy komorami, mam wrazenie ze czeka Cie rozpolawianie, poszukaj na 4um tematow o przedmuchach w Jawach, jest ich sporo i na pewno rozwieja Twoje watpliwosci przynajmniej czesciowo.

 

A!! i sprawdz czy gdzies nie przytyka sie kranik i czy odpowietrznik zbiornika dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest 350...

i w sumie bardzo możliwe, że to kranik, bo obawiam się, że nie ma on nawet filtru :!: akumulator tez mial jakies przebicia... ale wszystkie te kabelki wymieniłem, razem ze stacyjką więc nie powinien się już chrzanić.... ale zastanawia mnie to blokujące się koło...

 

to jest tak że jak wrzuce luz... to mogę go normalnie pchać... ale jak jest na biegu i wciskam sprzęgło to z takim dużym oporem się go pcha... (a wydaje mi się że powinno być tak samo jak na luzie) ktoś mi mówił, że trzeba go do tyłu wtedy popchać to sie odblokuje... ale to nie działa :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tak że jak wrzuce luz... to mogę go normalnie pchać... ale jak jest na biegu i wciskam sprzęgło to z takim dużym oporem się go pcha... (a wydaje mi się że powinno być tak samo jak na luzie) ktoś mi mówił' date=' że trzeba go do tyłu wtedy popchać to sie odblokuje... ale to nie działa [/quote']

 

może sklejły ci się tarcze sprzęgłowe,jak z olejem w silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale rzecz w tym że to nie jest tak zawsze, tylko czasami...

po tym jak mi nieoczekiwanie gasnie na drodze.... bo tak normalnie... to działa dobrze

 

prawde powiedziawszy niewiem co z olejem..... :?

 

zreszta jak naprawie ten kranik to moze nie bedzie gasł i nie będę miał takiego problemu :P muszę narazie kupić ten filtr... (tylko jakis porządny bo ten co kupiłem to sie rozpadł podczas zakładania) -_-" podobno filtr od malucha pasuje i jest o wiele trwalszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wydaje mi się że powinno być tak samo jak na luzie

Masz racje, wydaje Ci sie.

Przy odpalaniu na pych wlaczasz zawsze 2 bieg a nie pierwszy bo na 1 jest ciezko upchac to zelastwo na sprzegle. Poza tym nigdy nei bedzie sie toczyc tak lekko jak a luzie, zapomnij o tym.

 

Jedno pytanie -> czy przelewasz do konca gaznik jak odpalasz zimne moto ?

Kranik napewno musisz przeczyscic. Jesli masz smieci w baku i/lub rdze w nim to nawet z filtrem bedzie Ci sie zapychal kranik. Bo wyglada na tyo jakby Ci sie zapychal kranik, lub dysze w gazniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8O WOW!

ale przecież czasem jak go pcham na sprzęgle to jest jakby był na luzie! jakieś coś dziwnego.........

 

a ewentualnie jak sie pozbyć rdzy z baku? :? wystarczy go zdjąć i jakimś środkiem antykorozyjnym od środka spryskać? Czy może są lepsze sposoby...?

 

przelewam do końca gaźnik tak pozatym.... wtedy na sucho nim macham kilka razy, włączam kluczykiem moto i odpala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij zbiornik wrzuć nakretki do baku i ruszaj bakiem w lewo prwao lewo .... potem zakręć korek (jesli masz szczelny) i tak samo zrub po drugiej stronie. Zrestą jest pełno tematów na forum z dobrymi pomysłami na czysczenie zbiornika :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmmmmmmm po ok 20km gasnie i blokuje kolo..... Panowie a to czasem nie lapie tłoka? miałem kiedys cos podobnego. a mieszanke jaka masz? 1:30? i niech nikt nie pier...... ze jak jest lepszy olej to mozna przyciac i lac np 1.40 - głupota!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...