konrad1f Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 chodziło o używki. używane Triumphy są korzystne cenowo, bo trudno znaleźć amatora. A co do nowej Daytony, to Triple675 w testach kopie dupę japońskim 600 więc może nawet być lekko droższa. ceny sa korzystne u nas, w anglii o dziwo motocykle triumph sa dosc drogie, zreszta wszystkie tu sa drogie :D w jakich testach?chyba zrobionych przez kolesi sprzedajacych te motocyklei jeszcze raz porownojac d6 do r6r6 -10KM wiecej, wiecej nowinek technicznych (inaczej wydech, sterowanie przepustnicami itd)d6 -kopia japonczykow, oprocz tego ze motor 3cylindrowy to wszystko jest "wczorajsze" ja nie uwazam ze triumph to zlom, z checia lyknalbym bonnie, po prostu do japonii to jeszcze im troszke brakuje Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 12 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Najlepsze sa wypowiedzi kolesi ktorzy nigdy nie mieli danego motocykla a poruwnuja. mialem japonczyki i mam triumpha i wcale nie jest tak zle jak mowicie. uwazm ze kawasaki w porownaniu z triumphem to prawdziwe gwno. mowie tu o zywotnosci, wytrzymałości no i jakosci.a osiagi nowej d675 w porownaniu do japoni?chyba cos wam sie pomylilo z tym odgrzewaniem. odsyłam do folderu traktujacego o w/w i porownanie do made in japan z reszta pozyjemy zobaczymy :D konrad1f patrzac na twoj podpis to poruwnujesz na podstawie GSXa z 86 i 81 roku?? :-D :-D czy yamahy RD ?? Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 ok-miales gowniana kawe -to niestety Twoj problemjesli chodzi o jakosc -mam na co dzien do czynienia z "jakoscia" w Triumph-ie :-D wystarczy spojrzec na motocykle Triumpha(wszystkie do tego roku -chocby na starannosc wykonania odlewow) i porownac do japoniii jeszcze o d6 -10KM mniej niz w R6 (podaje za angielskimi!! pismami a nie za polskim "motocklem")kreci sie o kilka tys nizejmasa kilka ladnych kg wyzszawydech pod siedzeniem (odgrzewany temat -wszyscy juz od tego odchodza)no i ok 200funtow drozsza (w anglii, gdzie do kosztow r6 trzeba doliczyc jeszcze transport z japonii)odnosnie folderu?-mam takie pytanie kto go pisal?? :-D zebyscie mnie zle nie zrozumieli -nie pisze ze triumph to kompletne gowno ale w wiekszosci komentarzy prasowych jest wiele przesady i jeszcze o triumphie w ostatnim Swiecie Motocykliotoz kilka dni temu dostalem gazetke w swoje rece i dostalem ataku smiechu czytajac o t100 :-D (fragmenty o recznym malowaniu, mistrzu w dyskretnym miejscu itd) :-D i na koniec-nie porownoje do swoich starocitak sie sklada ze w odroznieniu do Ciebie to chociaz widzialem na zywo i d6 i r6 :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 odroznieniu do Ciebie to chociaz widzialem na zywo i d6 i r6 sory szefie. to ty juz duzo widziałes w zyciu a i jeszcze jasnowidzem jestes bo wiesz co w zyciu widziałem :P ;) :P Oczywiscie japonczycy technologicznie sa na najwyzszym poziomie i to jest jasne ale angole mocno ich doaniaja. takie bajery typu tlumik pod siodlem czyz boku i takie pierdoły to tylko sprawy stylistyczne. mowie bardziej o technice. nie sa lepsi od zółtych ale praktycznie niewiele sa gorsi. poza tym sam pomysl silnika R3 to wg mnie rozwojowe przedsiewzniecie. troche im to idzie ale mysle ze w koncu sie ruszyli. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 angole jeszcze dlugo japonczykow nie dogonia, anie pod wzgledem jakosci, ani mozliwosci -mowie Ci -to jest doslownie manufaktura 3cylindry to wcale nie nowy pomysl i nie jest stosowany dlatego ze to moze byc lepsze lecz z powodow marketignowych, triumph chce sie jakos wyroznic, byc rozpoznawalny i wlasnie 3cylindry maja byc takim znakiem rozpoznawczym Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 tak odbiegając od tematu "VX 800" ślicznego masz tego swojego Triumpha Speed Tryple, i ten karbon musi pieknie walić z obrotów po uszach . Miesiąc temu sprzedałem Suzę VX 800 . Szkoda ze na takiego Trypla nie mam jeszcze kasy, ale w przyszłości ... :P Może taki własnie Trypelek wpadnie w moje posiadanie :twisted: . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 hej,Może motocykliści z Mazur mają podobne gusta, urodziłem się w Morągu w krainie najpiękniejszych dróg :PTrypel nie jest wcale taki drogi, na jakiego wygląda. A z wydechu rzeczywiście daje ognia :D, zastanawiam się tylko co będzie na badaniach. Na wydechu mam tabliczkę (widać po demontażu) "NOT FOR ROAD USE" hihi ... Może polatamy razem po warmińsko-mazurskich zakrętach, jak już będą "warunki". PZDRJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 O dzwieku Dytony powiedział mi bardzo dobry koleś m.in. z tego tematu Wiśnia Paweł , Kupił świerzo Dytonę 955i , silnik w Tryplu chyba ten sam także i efekt dzwiekowy musi być taki sam :P czyli jak Ferrari chociażby :mrgreen: (cytat Wisnia) . Na żywca nie słyszałem jeszcze tylko w TV i w necie ale i tam słychać niesamowity dzwięk. No i ten Wygląd Trypla ,dla mnie bomba . A jak z awaryjnością ?? dłogo latasz nim ?? możesz cos powiedziec o kosztach eksploatacji ?? dostepu części zamiennych ?? co mozna zrobić samemu a co tylko serwis ?? A polatać zawsze można u nas zloty sie posypaly w te wakacje i to całkiem przyjemne sami swoji . w przyszłym sezonie mysle bedzie równie miło jak w tym . To tak na marginesie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 heloł,z awaryjią ... nie wiem, bo latam dopiero parę tysiaków (może ze 3, 4), dopieszczam na razie motorek, więc mam koszty. Jak polatam dłużej, będę mógł coś powiedzieć. Kolega jednak lata Daytoną 595 i po 20 tysiącach nie stwierdził żadnych problemów,eksploatacja:- pali w trasie 6 litrów (150, na szybszych kawałkach max :P- łańcuch pewnie zjada wolniej, niż XX- opony drogie, bo z tyłu 190, ale jak komplet da radę 10kkm, będzie ok,- regulacja wytrysku :-D to 120 PLN,- oleju nie łyka w ogóle,- klocki jak w japoniiEksploatacja, jak każdy sportowiec 1000ccm ... ale warto, bo to prawdziwy ogień. Gęba się cieszy, jak się patrzy... jak się posłucha uśmiech się poszerza, ... a jak się jedzie jest jeszcze lepiej. Dla mnie bomba. Z resztą kupiłem, bo nie ma w tej chwili niczego, co bardziej by mi się podobało, niż Trypel/Daytona 97-01. Mam zamiar zestarzeć się z tym motorkiem. Dosęp do części to mały problem, bo nie ma zamienników. Ale nie jest źle, bo żadnych części nie potrzebuję. W razie problemu jest ebay, albo zamówienie w Intermotors (3 tygodnie czekania) J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 hejnowosci ze swiata triumphanie wiem czy w polsce w gazetkach juz pisza czy nie, ale tutaj juz duzo sie mowi o nowych moto triumphawiec powstal juz naked na bazie d6:) -na razie sa zdjeciajezdzi juz takze nowy tiger -ja jeszcze go nie widzialem w calosci -tylko zbiornik paliwa :-D w gazetkach angielskich pokazali jeszcze studyjny rysunek i fotke motocykla testowego jednakze nic na niej ni widac :D)niemniej bedzie to takie turystyczne supermoto -konkurencja bardziej dla multistrady niz adventure'a nie zebym sie podniecal bo triumpha i tak bym nigdy nie kupil :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 no i dla wielbicieli duzej daytonymodel 2006 jest ostatnim o bodajze osmioletniej karierze tego motocyklafirma ma zamiar skupic sie na d6od stycznia produkcja rusza "z kopyta" kupuj koles co chcesz -ja Cie przeciez do niczego nie zmuszamto nie temat o xt-eku tylko motocyklach triumpha, ktore mam okazje widywac na codzien w fazie produkcji Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Ja też chyba się skłonie w stronę Daytony, mieszkam w UK więc z zakupem nie powinno być problemów. Zresztą cały czas japońce na ulicach to trzeba zmienić :D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 nierozumiem twojego rozgoryczenia na ten temat że nigdy nie kupisz to juz dawno wiemy zamiast chwalic swojego pracodawcę to go oczerniasz troche to przykre co do widywania w fazie produkcji fajną masz pracę z ale niezgodzę sie z tobą ze TRIUMPH jest motocyklem dla niewolnikow nie do konca mnie zrozumialespochwalic kogos moge jesli zrobi cos dobrze - na razie mialem niewiele okazji by zobaczyc cos dobrego w Triumph'ienie powiem -trypel mi sie podoba ale uwazam ze zaden motocykl triumpha nie jest wart swojej ceny (jako nowy motocykl)i nie chodzi tutaj o rozgoryczenie -placa nawet dobrze, robota dosyc ciezka ale nie przyjechalem tutaj na wakacje, a z tymi niewolnikami to bylo troszke humorystycznie (zreszta chyba jest emota? -ahi -pisalem zenie motocykl dla, ale robiony przez niewolnikow :D ) ahi- czy widzieliscie kiedys fabrycznie sklejane owiewki? :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 w temacie Triumpha i rozważań, czy jest lepszy od japońców nie będę się wypowiadał, bo:- nie byłbym obiektywny (po przesiadce z idealnego XXa na Trypla nie zamieniłbym się z powrotem. Nie ma mowy.)- każdy ma z góry przyjęty pogląd i będzie się czepiał swoich racji. Jednak ogólnie. Konrad, po pracy w kanapkowym barze stwierdziłem, że w życiu nie zjem kanapki w takim miejscu. Po pracy w restauracji posanwiłem nigdy nie jeść poza domem. Zawsze wszystko wygląda ineaczej "od kuchni". Nie wiem, czy widziałeś od środka fabrykę Hondy, pewnie nie. Może po roku tam stwierdziłbyś, że Hondy w życiu nie kupisz. Dla mnie ważniejsze od tego, że w fabryce pracuje kilku "lewusów" z byłego socjalizmu (bez urazy), jest to, że Trypelek daje mi masę radochy. pzdrJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Dla mnie ważniejsze od tego, że w fabryce pracuje kilku "lewusów" z byłego socjalizmu (bez urazy), jest to, że Trypelek daje mi masę radochy. hehe- jesli to do mnie to nie moge nie czuc urazugdy wyjezdzalismy myslelismy ze bedzie cud, miod, malina, super technologie, sami fachowcy itdzreszta, na to wskazywala weryfikacja na rozmowach kwalifikacyjnychniestety rzeczywistosc okazala sie innai to nie my (oprocz Polakow pracuje troszke ludzi z Estonni) okazalismy sie lewusami ale glownie nasi angielscy przelozenisluchaj -gdy ja staram sie zrobic cos dobrze a oni mi mowia -facet olej to bo po tej stronie nikt motocykla nie bedzie nawet ogladal to co ja moge sobie pomyslec? Nie wiem, czy widziałeś od środka fabrykę Hondy, pewnie nie. Może po roku tam stwierdziłbyś, że Hondy w życiu nie kupisz. dlatego pisalem o tym na samym poczatku, -nie wiem jak to wyglada gdzie indziej ps -widzieliscie kiedys trypla w rozowym :?: ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.