Klas500 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 witam wszystkich Triumph'owców nazywam się Łukasz i jeżdże od 2 lat Tigerem 1050. służe radą w ramach skromnych możliwości odnośnie mojego modelu mogę też pomóc przy zmianie map zapłonu, mam specjalny kabelek jak i program Tuneecu, a także doświadzenie w tym procesie:) pomimo skandalicznie dziadowskiego oficjalnego dealera i serwisu w Warszawie na Łopuszańskiej, same Triumphy i np serducho wszystkich modeli 1050 uważam za zajebiste. bardzo fajne oddawanie mocy:) pozdrawiam p.s. może jakoś się zrzeszyć i spotkać razem by pogadać o naszych maszynach i nie tylko?Witaj!Ja również uwielbiam serducho swojego tygryska ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacyf Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Hej, Też latam od zeszłego sezony Tygrysem 1050. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, ale jedna rzecz mnie martwi - przy wyższych prędkościach 160+ odczuwalne jest lekkie myszkowanie, po prostu moto nie jest już takie stabilne. Też tak macie czy muszę szukać przyczyny u siebie ? pozdrawiamPacyf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) pomimo skandalicznie dziadowskiego oficjalnego dealera i serwisu w Warszawie na Łopuszańskiej...Ale masz do nich coś konkretnego, czy tak po prostu Cię wq...? Ja w 2010 kupowałem tam swojego Bonnie. W zeszłym roku robili mi serwis po 20 tys. i nie miałem zastrzeżeń. W tym roku też się wybieram, ale jak robią jakieś kichy, to się może rozmyślę. Tyle, że oni są najbliżej :sad: ~~ A... OK już wiemhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/114380-serwis-w-aso-i-nie-tylko/page__st__20 No to się zastanowię. Edytowane 22 Marca 2013 przez Stefanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Hej, Też latam od zeszłego sezony Tygrysem 1050. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, ale jedna rzecz mnie martwi - przy wyższych prędkościach 160+ odczuwalne jest lekkie myszkowanie, po prostu moto nie jest już takie stabilne. Też tak macie czy muszę szukać przyczyny u siebie ? pozdrawiamPacyfSpróbuj wyregulować zawieszenie pod swoją wagę - u mnie pomogło - dopiero około 200 zaczyna się walka z wiatrem ale to już chyba nic dziwnego przy tak wysokim moto.P.S. czasami bywam w Brzegu - mam tam rodzinę i trochę znajomych.Może kiedyś się spotkamy i wspólnie polatamy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l00kazz Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) Witaj!Ja również uwielbiam serducho swojego tygryska ;) szkoda ze kolega tak daleko, możnaby wtedy sie umówic na piwo i pogadać o maszynach:) Spróbuj wyregulować zawieszenie pod swoją wagę - u mnie pomogło - dopiero około 200 zaczyna się walka z wiatrem ale to już chyba nic dziwnego przy tak wysokim moto.P.S. czasami bywam w Brzegu - mam tam rodzinę i trochę znajomych.Może kiedyś się spotkamy i wspólnie polatamy ;)Hej, Też latam od zeszłego sezony Tygrysem 1050. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, ale jedna rzecz mnie martwi - przy wyższych prędkościach 160+ odczuwalne jest lekkie myszkowanie, po prostu moto nie jest już takie stabilne. Też tak macie czy muszę szukać przyczyny u siebie ? pozdrawiamPacyf regulacja łancucha, sprawdzenie śrub mocujacych silnik, dobra regulacja zawieszenia pod siebie. ja przy 86 kilo wagi mam skęcony tył na 10 pełnych obrotów od maximum, jest trochę sztywno, ale za to kontrola motocykla i wchodzenie w zakręty pewne:)mi np. zaczęło bujac po zamontowaniu gmoli. trzeba było mocno dokręcić śruby i jest znów stabilny.a poza tym to tez zalezy od twojej owiewki, tego czy masz kufry, pozycji na motocyklu i twojej wysokości. więc sprawdziłbym u siebie wszystko najpierw:) Edytowane 22 Marca 2013 przez l00kazz Cytuj Zapraszam na jedyne w Polsce kursy angielskiego dla motocyklistów(specjalne zniżki):http://www.englishwithlucas.com/ihttps://www.facebook.com/angielski.English.with.LucasAngielski bez żadnych zahamowań :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wystartowałem z moim prosiakiem w konkursie forumowym. Kto ma ochote zagłosować to można tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/160079-forumowy-motocykl-miesiaca-marzec-2013-glosowanie/page__fromsearch__1 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Ksylo. Ode mnie głos masz już dawno. Pięknie zrobiony ten Twój rocket :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) głos na Rocketa oddany, tym bardziej że zdjęcie z Przemyśla :) Edytowane 29 Marca 2013 przez regis70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Przemyśl piękny wyjatkowo, taki Eger północy. Fotka z ubiegłego roku w drodze w Bieszczady i dalej do Egeru właśnie. Tylko kurrr.... muzeum fajek było nieczynne :angry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Przemyśl piękny wyjatkowo, taki Eger północy. Fotka z ubiegłego roku w drodze w Bieszczady i dalej do Egeru właśnie. Tylko kurrr.... muzeum fajek było nieczynne :angry: Witam wszystkich trampkaży po długiej zimowej przerwiePrzemyśl na pewno jest piekny i niech taki pozostanie,piszcie o wiosennych wrażeniach po pierwszych przejazdach, ja latam juz drugi tydzień i ciągle mi mało ( poza dziewczynami to chyba najwspanialsza życiowa atrakcja ) dzisiaj tez przepędzilem moją daytonke ponad 250 km szkoda ze na razie z powodu braku chetnych doginam sam ale mysle ze i to sie zmieni( Lider trzeba sie domówic ) w zyciu nie mialem żadnego sprzeta o takim bucie, to prawdziwy znikający punkt aż strach odkręcic na maxa a te jej mruczenie miodzio.tylko jeden ,ale to mało znaczący problem, moja żonka ledwie moje eskapady znosi ale daje rade , hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf66 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam wszystkich miłośników i użytkowników Triumpha . Mam Tigera 1050 2007 rok. Kupiony rok temu, wymienione opony, olej, płyny, klocki, jeszcze napęd został do wymiany (już zakupiony i czeka na kolejkę) . To był świadomy wybór (wcześniej miałem okazję dosiąść poprzednika 955 i tak zostało) również ze względu na gabaryty (192 cm wzrostu) . Wrażenia po kilku tysiącach rewelacyjne. Szczególnie po przekroczeniu 6 tyś obrotów micha się sama cieszy. Chętnie spotkam się z kimś z okolic Wrocka na pogawędki i jakiś wyjazd.Moto kupiony z przebiegiem 34 tys. Jedyna rzecz jaką wymieniłem to śruba od tylnego zacisku (wyrobione gniazdo na imbus 50 zł za dwie sztuki). pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Piękne moto ,serducho ma zajebiste . Mi tez sie micha cieszy jak odkręcam manetkę :) Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam wszystkich miłośników i użytkowników Triumpha . Mam Tigera 1050 2007 rok. Kupiony rok temu, wymienione opony, olej, płyny, klocki, jeszcze napęd został do wymiany (już zakupiony i czeka na kolejkę) . To był świadomy wybór (wcześniej miałem okazję dosiąść poprzednika 955 i tak zostało) również ze względu na gabaryty (192 cm wzrostu) . Wrażenia po kilku tysiącach rewelacyjne. Szczególnie po przekroczeniu 6 tyś obrotów micha się sama cieszy. Chętnie spotkam się z kimś z okolic Wrocka na pogawędki i jakiś wyjazd.Moto kupiony z przebiegiem 34 tys. Jedyna rzecz jaką wymieniłem to śruba od tylnego zacisku (wyrobione gniazdo na imbus 50 zł za dwie sztuki). pozdrawiamPowitać kolejnego "tigerowca".Ja już się trochę przyzwywczaiłem po trzech latach użytkowania Tigera do frajdy jaką daje jazda na nim ale przez pierwszy miesiąc użytkowania na mojej twarzy widniał ciągły banan - aż głupio to musiało wyglądać hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf66 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Taki uśmiech to musi działać... macie oryginalne wydechy? Pamiętam że 955 był bardziej nieokrzesany... ale to Bruksela zadziałała... Ostatnio Gośc mi mówił, że taki cichy ten motor... chyba nie słyszał go powyżej 6 tys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Taki uśmiech to musi działać... macie oryginalne wydechy?Ja mam Boss-a... na wolnych dużej różnicy w stosunku do oryginału nie ma ale na wyższych obrotach... to trzeba usłyszeć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.