Skocz do zawartości

Kto ma Triumpha??


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich Triumph'owców

 

nazywam się Łukasz i jeżdże od 2 lat Tigerem 1050.

 

służe radą w ramach skromnych możliwości odnośnie mojego modelu

 

mogę też pomóc przy zmianie map zapłonu, mam specjalny kabelek jak i program Tuneecu, a także doświadzenie w tym procesie:)

 

pomimo skandalicznie dziadowskiego oficjalnego dealera i serwisu w Warszawie na Łopuszańskiej, same Triumphy i np serducho wszystkich modeli 1050 uważam za zajebiste. bardzo fajne oddawanie mocy:)

 

pozdrawiam

 

p.s. może jakoś się zrzeszyć i spotkać razem by pogadać o naszych maszynach i nie tylko?

Witaj!

Ja również uwielbiam serducho swojego tygryska ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Też latam od zeszłego sezony Tygrysem 1050. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, ale jedna rzecz mnie martwi - przy wyższych prędkościach 160+ odczuwalne jest lekkie myszkowanie, po prostu moto nie jest już takie stabilne. Też tak macie czy muszę szukać przyczyny u siebie ?

 

pozdrawiam

Pacyf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomimo skandalicznie dziadowskiego oficjalnego dealera i serwisu w Warszawie na Łopuszańskiej...

Ale masz do nich coś konkretnego, czy tak po prostu Cię wq...? Ja w 2010 kupowałem tam swojego Bonnie. W zeszłym roku robili mi serwis po 20 tys. i nie miałem zastrzeżeń. W tym roku też się wybieram, ale jak robią jakieś kichy, to się może rozmyślę. Tyle, że oni są najbliżej :sad:

~~

 

A... OK już wiem

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/114380-serwis-w-aso-i-nie-tylko/page__st__20

 

No to się zastanowię.

Edytowane przez Stefanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Też latam od zeszłego sezony Tygrysem 1050. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, ale jedna rzecz mnie martwi - przy wyższych prędkościach 160+ odczuwalne jest lekkie myszkowanie, po prostu moto nie jest już takie stabilne. Też tak macie czy muszę szukać przyczyny u siebie ?

 

pozdrawiam

Pacyf

Spróbuj wyregulować zawieszenie pod swoją wagę - u mnie pomogło - dopiero około 200 zaczyna się walka z wiatrem ale to już chyba nic dziwnego przy tak wysokim moto.

P.S. czasami bywam w Brzegu - mam tam rodzinę i trochę znajomych.Może kiedyś się spotkamy i wspólnie polatamy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Ja również uwielbiam serducho swojego tygryska ;)

 

szkoda ze kolega tak daleko, możnaby wtedy sie umówic na piwo i pogadać o maszynach:)

 

Spróbuj wyregulować zawieszenie pod swoją wagę - u mnie pomogło - dopiero około 200 zaczyna się walka z wiatrem ale to już chyba nic dziwnego przy tak wysokim moto.

P.S. czasami bywam w Brzegu - mam tam rodzinę i trochę znajomych.Może kiedyś się spotkamy i wspólnie polatamy ;)

Hej,

 

Też latam od zeszłego sezony Tygrysem 1050. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia, ale jedna rzecz mnie martwi - przy wyższych prędkościach 160+ odczuwalne jest lekkie myszkowanie, po prostu moto nie jest już takie stabilne. Też tak macie czy muszę szukać przyczyny u siebie ?

 

pozdrawiam

Pacyf

 

regulacja łancucha, sprawdzenie śrub mocujacych silnik, dobra regulacja zawieszenia pod siebie. ja przy 86 kilo wagi mam skęcony tył na 10 pełnych obrotów od maximum, jest trochę sztywno, ale za to kontrola motocykla i wchodzenie w zakręty pewne:)

mi np. zaczęło bujac po zamontowaniu gmoli. trzeba było mocno dokręcić śruby i jest znów stabilny.

a poza tym to tez zalezy od twojej owiewki, tego czy masz kufry, pozycji na motocyklu i twojej wysokości. więc sprawdziłbym u siebie wszystko najpierw:)

Edytowane przez l00kazz

Zapraszam na jedyne w Polsce kursy angielskiego dla motocyklistów(specjalne zniżki):

http://www.englishwithlucas.com/

i

https://www.facebook.com/angielski.English.with.Lucas

Angielski bez żadnych zahamowań :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przemyśl piękny wyjatkowo, taki Eger północy. Fotka z ubiegłego roku w drodze w Bieszczady i dalej do Egeru właśnie. Tylko kurrr.... muzeum fajek było nieczynne :angry:

 

Witam wszystkich trampkaży po długiej zimowej przerwie

Przemyśl na pewno jest piekny i niech taki pozostanie,

piszcie o wiosennych wrażeniach po pierwszych przejazdach, ja latam juz drugi tydzień i ciągle mi mało ( poza dziewczynami to chyba najwspanialsza życiowa atrakcja ) dzisiaj tez przepędzilem moją daytonke ponad 250 km szkoda ze na razie z powodu braku chetnych doginam sam ale mysle ze i to sie zmieni

( Lider trzeba sie domówic ) w zyciu nie mialem żadnego sprzeta o takim bucie, to prawdziwy znikający punkt aż strach odkręcic na maxa a te jej mruczenie miodzio.

tylko jeden ,ale to mało znaczący problem, moja żonka ledwie moje eskapady znosi ale daje rade , hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich miłośników i użytkowników Triumpha . Mam Tigera 1050 2007 rok. Kupiony rok temu, wymienione opony, olej, płyny, klocki, jeszcze napęd został do wymiany (już zakupiony i czeka na kolejkę) . To był świadomy wybór (wcześniej miałem okazję dosiąść poprzednika 955 i tak zostało) również ze względu na gabaryty (192 cm wzrostu) . Wrażenia po kilku tysiącach rewelacyjne. Szczególnie po przekroczeniu 6 tyś obrotów micha się sama cieszy. Chętnie spotkam się z kimś z okolic Wrocka na pogawędki i jakiś wyjazd.

Moto kupiony z przebiegiem 34 tys. Jedyna rzecz jaką wymieniłem to śruba od tylnego zacisku (wyrobione gniazdo na imbus 50 zł za dwie sztuki).

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich miłośników i użytkowników Triumpha . Mam Tigera 1050 2007 rok. Kupiony rok temu, wymienione opony, olej, płyny, klocki, jeszcze napęd został do wymiany (już zakupiony i czeka na kolejkę) . To był świadomy wybór (wcześniej miałem okazję dosiąść poprzednika 955 i tak zostało) również ze względu na gabaryty (192 cm wzrostu) . Wrażenia po kilku tysiącach rewelacyjne. Szczególnie po przekroczeniu 6 tyś obrotów micha się sama cieszy. Chętnie spotkam się z kimś z okolic Wrocka na pogawędki i jakiś wyjazd.

Moto kupiony z przebiegiem 34 tys. Jedyna rzecz jaką wymieniłem to śruba od tylnego zacisku (wyrobione gniazdo na imbus 50 zł za dwie sztuki).

 

pozdrawiam

Powitać kolejnego "tigerowca".

Ja już się trochę przyzwywczaiłem po trzech latach użytkowania Tigera do frajdy jaką daje jazda na nim ale przez pierwszy miesiąc użytkowania na mojej twarzy widniał ciągły banan - aż głupio to musiało wyglądać hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki uśmiech to musi działać... macie oryginalne wydechy? Pamiętam że 955 był bardziej nieokrzesany... ale to Bruksela zadziałała... Ostatnio Gośc mi mówił, że taki cichy ten motor... chyba nie słyszał go powyżej 6 tys...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...