pieciu7 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 A moze masz za luzny lancuch i jak przyspieszasz z wolnych obortow to stuka luzno o oslone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Nie mam jak dzis tego przestestować , bo ciągle pada, ale sprawdze ten łancuch. Stuka na każdym biegu, dokładnie przy 3 tys.obr. :rolleyes: Edytowane 5 Marca 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xjot Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Siema jestem tu nowy , od wczoraj mam Sprinta st 08 , tego czerwonego z Boostera o którym była mowa w innym temacie . Narazie muszę wymienić filtry i olej , mam podobne odczucie związane z przyspieszeniem z tych 3tyś obrotów jak kolega . w ogóle inaczej się trampkiem jeżdzi ( wcześniej Bandit 1200 ) . Do wymiany łacznik amortyzatora ( mam ten wadliwy ) . Jak się zagrzeje to na jałowym lekko obroty falują , to też mnie zastanawia . Ogólnie maszyna super , wygodna i w ogóle , w fajnym stanie jest , kop też jest fajny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Do lekkiego falowania obrotów na jałowym musisz przywyknąć :-/Gratuluję wyboru! Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xjot Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 ok dzięki za tą uwagę :) , dzwoniłem też do Triumpha Bielsko Biała , mój model nie podlega wymianie łącznika . Mało jest wiadomości o tym motocyklu więc dzięki za kazdą radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ja kombinowałem przy sondzie lambda, regulowałem czujnik położenia przepustnicy, wymieniałem i uszczelniałem świece (pierwszy cylinder od lewej) wymieniałem tłumniki, klamki na sportowe, K&N Więc jak co służę pomocą ;-) Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xjot Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Na razie mam wszystko orginalne , z ciekawostek : opony , klocki , napęd też . Zobaczymy za jakiś czas , może się coś w nim zmieni , no i nie będę ukrywał - jak się odkuję $$;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Jak sprawdzic, czy mam wadliwy ten lacznik czy nie ?Nie mam mozliwosci zerknac teraz, ale czy ograniczniki skretu, sa standardowo jsk w wiekszosci innych moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Xjot, SyrekJa też miałem info z serwisu, że nie podlega a podlegał. Sprawdz dokładnie. Najlepiej wpisz VIN w googlach i jeśli mial wadliwy łącznik, to wyskoczy Ci strona UOKIK i na niej będzie Twój VIN.W razie jakby już nie było numerów w necie dysponuje chyba taką listą i mogę ja podesłać jak wrócę z delegacji. Z tego co kojarzę chodziło o sprzęty z 2008 roku i może wcześniejsze, ale pozniejsze już nie. Na stronie UOKIK podane były tylko nr VIN sprzętów, które trafiły do PL oficjalnym importem. Pozdr.F. Edytowane 6 Marca 2013 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 trudno juz znaleźć informacje na ten temat bo akcja była w 2007 roku.Kiedyś na stronie Triumpha można było sprawdzić ale ta strona już nie działa. Ja dzwoniłem do serwisów i też w jednym mi powiedzieli że nie a w innym że podlega.Na triumphrat piszą że podlegają wszystkie Srinty do numeru VIN 298255 "Owners of machines are being notified directly by mail, however anyone who wishes to confirm whether their machine is affected by the action is asked to contact their local dealer. The recall applies to all Sprint ST 1050 models up to Vin 298255." Jeżeli masz taki łącznik to jest do wymiany, powinien być nowego typu który wygląda tak a zobaczyć można to bardzo prosto bo widać go bez problemu pod motocyklem przy tylnym amorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xjot Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 ja napewno mam łącznik z tym otworem owalnym , czyli chyba ten wadliwy . Wpisywanie VIN nic nie daje jutro zadzwonie jeszcze do przedstawiciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Czy ta wymiana dotyczy tylko sprinta? Zawiasy z tyłu mamy chyba takie same (Sprint vs.Speed) Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Tylny amor, to chyba bolączka wszystkich motocykli spod znaku Triumpha, bo w Tigerze też często padają. Nowy tylko 450 euro :huh:Jakiej firmy opony były zakłdane w nowych Sprintach, ktos wie?? Edytowane 6 Marca 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 XjotJeśli masz ten na zdjęciu powyżej, to na 100% jest to ten wadliwy. Serwis powinien Ci go wymienic za friko, nawet jeśli sprzęt pochodzi z prywatnego importu. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Przy okazji... jest akcja serwisowa Daytony 675. Wymieniają regulator napięcia i pompę paliwa. Byłem dziś na wymianie obu elementów na Łopuszańskiej. Najlepiej pisać lub dzwonić do serwisu, podać nr ramy i rocznik, bo nie wszystkie podlegają akcji. LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.