lehoo73 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 A możesz określić w którym miejscu na poszczególnych elementach masz te numery? U mnie nie zauważyłem czegoś takiego, ale może po prostu nie zwracałem na to uwagi. Jak podpowiesz, to sprawdzę. ;-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 (edytowane) Np. na lagach koło zacisków hamulcowych, na piastach felg, pod siedzeniem na stelażu zadupka, na silniku bodajże pod pokrywą sprzęgła. 7 ostatnich cyferek VIN. Cyfry wybite, spore i jeśli są, to nie idzie ich nie zauważyć :-) Edytowane 24 Sierpnia 2012 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 To w tych miejscach na pewno nie mam. Zauważyłbym przy czyszczeniu :-) No chyba, że ślepy jestem, co w moim wieku też nie jest wykluczone :-D PozdrawiamLehoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Mozesz wstawic jaks fotke to popytam tutejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Dzięki za pomoc! Numery wyglądają tak: http://img854.imageshack.us/img854/2559/60778030.jpghttp://img405.imageshack.us/img405/4200/75762163.jpghttp://img834.imageshack.us/img834/6138/22853881.jpghttp://img542.imageshack.us/img542/4358/50529139.jpg Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Na moim zdecydowanie takich numerów nie ma. To chyba zabezpieczenie przed rozbiórką ;-) Pomysłowe PozdrawiamLehoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Też mi na to wygląda, aczkolwiek zastanawia mnie fakt, że wszędzie numery są taki same (zgodne z VIN), a akurat na lagach jest inny... Śmierdzi mi to lagami od innego egzemplarza, ale z kolei na motocyklu nie ma żadnych innych oznak dzwona czy nawet gleby, po której trzeba byłoby to robić. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 WitamOdnośnie GT-ka może jestem tu pierwszy,ale widzę trochę ST. ;) Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy ,to jak najbardziej pozytywne.Motocykl nie jest lekki ,aczkolwiek jest bardzo stabilny i przewidywalny(nawet dla ludzi z małym doświadczeniem jak ja). Myślę że dużą zasługę ma w tym silnik - od 3000 obr.równo ciągnie i nawet w zakrętach od tej wartości jest fajnie wyczuwalny ,a od 6000 obr. okazuje pazurki ha,ha.Aha jeżeli zależy ci na dobrych relacjach z plecaczkiem ,to szczególnie z centralnym kufrem nie masz o co się martwić :biggrin: PozdrawiamLider1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPRINTGT2010 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Witam wszystkich Bikersów! Melduję się (może drugi:) ze Sprintem GT z Warszwy (praktycznie Piaseczno) .Śmigam na nim od kwietnia tego roku i nakręciłem 6500km. Wcześniej dosiadałem SUZUKI C-50 ( zresztą zupełnie inny charakter hehe), ale nie spełniała moich oczekiwań na dłuższe wypady. Jak na razie o sprzęcie mogę się wypowiadać tylko w samych superlatywach. Bardzo stabilny ( ćwiczyłem w tym roku polskie koleiny na sucho i w deszczu), bardzo elastyczny silnik, jak dla mnie wystarczająca moc (130KM), świetnie pokonuje winkle, hamulce - brzytwa ( ABS jest specyficzny , ale można się przyzwyczaić - ważne, że działa i jest skuteczny). Spalanie na trasie 5,0l - polskie drogi i autostrady:)). Miałem obiekcje co do jazdy miejskiej, ale szybko się przekonałem, że śmiganie między "puszkami" jest całkiem przyjemne i nie sprawia problemu (oczywiście po zdjęciu wszystkich kufrów). Trzeba się przyzwyczaić do wagi (jest ciężki) i małego promienia skrętu ( to są być może minusy), ale nie ma ideałów - mi osobiście to nie przeszkadza.Zapraszam do wymiany doświadczeń z jazdy i użytkowania. PozdrawiamSprint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 No to jest nas dwóch !he,he :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPRINTGT2010 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Taaak ... nie należy się spodziewać tłumów :) Sprzęt u nas mało popularny. Tak jak pisałem chętnie wymienię się swoim dośwaidczeniem w użytkowaniu motocykla. Będziemy w kontakcie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Ogólnie Triumph u nas dopiero się przebija na rynku.Jeśli chodzi o samego GT-ka ,to myślę że to sprzęt niszowy - trochę przerośnięty jak na sporta , a przy BMW 1600 ,Hondzie Paneuropen (o Goldasie nie wspominając) jest nie dużym turystą.Ale ja osobiście uważam to za jego zalety - linie ma elegancką lecz dynamiczną ,przy jeździe z plecaczkiem z miejscem na kanapie nie ma problemu ,szczególnie z centralnym kufrem pasażer ma wygodnie .A przy tym wszystkim jest całkiem zwinnym sprzętem ,no i ten silnik... :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 A myślisz, że Daytona 675 jest popularna? Wszyscy patrzą na toto, jak na kosmitę... Ostatnio jeden ze "znafcuf" zapytał mnie czy to jest marka koreańska, czy indyjska... Bo niewiele słyszał. Ponadto był przekonany, że marka jest nowa bo on zna Suzuki, Kawasaki, Hondy i inne takie Hyosungi, ale o takim nie słyszał ... No cóż ... jeżdżę dziwolągiem ... Swoją drogą to dziwne, że w Europie, najbardziej egzotyczne są motocykle ... europejskie. Ale żeby nie było (z przymrużeniem oka i z całym szacunkiem) GSX-ra czy CBR prowadzi się w porównaniu z Daytkiem jak kredens lub pianino ;-PLwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Za to mozna sie poczuc nieco elitarnie, oryginalnie a nawet ekscentrycznie.............olej to. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 He, he, ja się tam nie przejmuję, tylko "zazdroszczę" wiedzy "znafcom". :-D LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.