Skocz do zawartości

Kto ma Triumpha??


Rekomendowane odpowiedzi

Np. na lagach koło zacisków hamulcowych, na piastach felg, pod siedzeniem na stelażu zadupka, na silniku bodajże pod pokrywą sprzęgła. 7 ostatnich cyferek VIN. Cyfry wybite, spore i jeśli są, to nie idzie ich nie zauważyć :-)

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi na to wygląda, aczkolwiek zastanawia mnie fakt, że wszędzie numery są taki same (zgodne z VIN), a akurat na lagach jest inny... Śmierdzi mi to lagami od innego egzemplarza, ale z kolei na motocyklu nie ma żadnych innych oznak dzwona czy nawet gleby, po której trzeba byłoby to robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odnośnie GT-ka może jestem tu pierwszy,ale widzę trochę ST. ;) Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy ,to jak najbardziej pozytywne.Motocykl nie jest lekki ,aczkolwiek jest bardzo stabilny i przewidywalny(nawet dla ludzi z małym doświadczeniem jak ja). Myślę że dużą zasługę ma w tym silnik - od 3000 obr.równo ciągnie i nawet w zakrętach od tej wartości jest fajnie wyczuwalny ,a od 6000 obr. okazuje pazurki ha,ha.

Aha jeżeli zależy ci na dobrych relacjach z plecaczkiem ,to szczególnie z centralnym kufrem nie masz o co się martwić :biggrin:

Pozdrawiam

Lider1979

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich Bikersów!

 

Melduję się (może drugi:) ze Sprintem GT z Warszwy (praktycznie Piaseczno) .Śmigam na nim od kwietnia tego roku i nakręciłem 6500km. Wcześniej dosiadałem SUZUKI C-50 ( zresztą zupełnie inny charakter hehe), ale nie spełniała moich oczekiwań na dłuższe wypady. Jak na razie o sprzęcie mogę się wypowiadać tylko w samych superlatywach. Bardzo stabilny ( ćwiczyłem w tym roku polskie koleiny na sucho i w deszczu), bardzo elastyczny silnik, jak dla mnie wystarczająca moc (130KM), świetnie pokonuje winkle, hamulce - brzytwa ( ABS jest specyficzny , ale można się przyzwyczaić - ważne, że działa i jest skuteczny). Spalanie na trasie 5,0l - polskie drogi i autostrady:)). Miałem obiekcje co do jazdy miejskiej, ale szybko się przekonałem, że śmiganie między "puszkami" jest całkiem przyjemne i nie sprawia problemu (oczywiście po zdjęciu wszystkich kufrów). Trzeba się przyzwyczaić do wagi (jest ciężki) i małego promienia skrętu ( to są być może minusy), ale nie ma ideałów - mi osobiście to nie przeszkadza.

Zapraszam do wymiany doświadczeń z jazdy i użytkowania.

 

Pozdrawiam

Sprint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie Triumph u nas dopiero się przebija na rynku.Jeśli chodzi o samego GT-ka ,to myślę że to sprzęt niszowy - trochę przerośnięty jak na sporta , a przy BMW 1600 ,Hondzie Paneuropen (o Goldasie nie wspominając) jest nie dużym turystą.Ale ja osobiście uważam to za jego zalety - linie ma elegancką lecz dynamiczną ,przy jeździe z plecaczkiem z miejscem na kanapie nie ma problemu ,szczególnie z centralnym kufrem pasażer ma wygodnie .A przy tym wszystkim jest całkiem zwinnym sprzętem ,no i ten silnik... :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślisz, że Daytona 675 jest popularna? Wszyscy patrzą na toto, jak na kosmitę... Ostatnio jeden ze "znafcuf" zapytał mnie czy to jest marka koreańska, czy indyjska... Bo niewiele słyszał. Ponadto był przekonany, że marka jest nowa bo on zna Suzuki, Kawasaki, Hondy i inne takie Hyosungi, ale o takim nie słyszał ... No cóż ... jeżdżę dziwolągiem ... Swoją drogą to dziwne, że w Europie, najbardziej egzotyczne są motocykle ... europejskie.

 

Ale żeby nie było (z przymrużeniem oka i z całym szacunkiem) GSX-ra czy CBR prowadzi się w porównaniu z Daytkiem jak kredens lub pianino ;-P

LwG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...