Skocz do zawartości

kolega chce ztunningowac komara... (lol:P)


Empire
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Sprzedalem niedawno swojemu koledze komarka...przed chwilą zapytal sie mnie jak mozna ztunningowac komara:D niewiem czy wogole taki tunning komara da jakies skutki:P (moze te 5-10 km/h:]) dlatego chcialem sie zapytac was co o tym sądzicie?:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o roznych patentach. Wszystko to WT. Nie ma jak podwojny tlumik w motoryce mojego kolegi. Dodalo mu to tylko wiecej chalasu podczas jazdy :-D

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyć uszczelkę pod głowice ze sporta (aluminiowa blaszka) i gaźnik K60B (K60W po polsku). Daje to tyle, że mniej pali, odpala zawsze i szybciej jeździ (jak mój t1 niemiał jeszcze silnika 019 to śmigałem na s38. Po przeróbkach j.w. dało się jechać 40km/h we dwóch - około 160kg a samemu bujnołem to do 53km/h ale to juz był maks bo silnik juz niemógł się szybciej obracać :buttrock: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe ja miałem komarka dosyc zadbanego to 55km/h to wyciągał ale szkoda sprzta na ful obrotach to jest poprostu jest ranienie pieknego polskiego silnika, osobiscie poczytałem artykuły Sałka no i tylko z tego zrobiłem polerke komory korbowej dolotów wszytskich i glowicy bo jak wyzej piszą koledzy nie ma sensu tego tunningować, jedynie jak wypolerowałem to coś to może miał lepsze przyspieszenie nie męczył sie zbytnio ale predkości ani mocy nie było tak odczuć prawie wcale ale mniej też lekko palil, lepiej co kupić mocniejszego, chyba że poczytasz artykuły sałka taak jak polecil to tomason2, w sumie bardzo mądre te artykuły idzie sie z nich pouczyc troche podstaw na temat tunningu. Jeśli sie myle niech mnie ktoś sprostuje bo ja nie gryze :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miał lepsze przyspieszenie nie męczył sie zbytnio ale predkości ani mocy nie było tak odczuć prawie wcale ale mniej też lekko palil' date=' [/quote']

 

no i lżej wchodził na obroty i z większa kulturą pracy z nich schodził

 

a tak ogólnie to jeśli składasz silnik po remoncie to możesz właśnie conieco popolerować bo reszta naprawde niewiele daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po necie krąży już legendarna metoda tuningu silnika komarowskiego. Można podobno wyciągnąć z niego 4KM. J

Legenda stworzona przez znajomego, potem rozpropagowana na jego stronie o komarach. Po zapytaniu czy robił kiedy kolwiek te modyfikacje w swoim pierdolocie wybuchnął śmiechem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...