Empire Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Witam wszystkich. Sprzedalem niedawno swojemu koledze komarka...przed chwilą zapytal sie mnie jak mozna ztunningowac komara:D niewiem czy wogole taki tunning komara da jakies skutki:P (moze te 5-10 km/h:]) dlatego chcialem sie zapytac was co o tym sądzicie?:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 To jest poniżej jakiejkolwiek krytyki...po co w komarze więcej mocy? Jeśli brakuje mu mocy to niech kupi coś mocniejszego. Jeśli nie ma kasy to w wakacje można pracować (tak zapracowałem na swój moto). :roll: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Po necie krąży już legendarna metoda tuningu silnika komarowskiego. Można podobno wyciągnąć z niego 4KM. Jak chce, to niech spróbuje, ale wybij mu z głowy ewentualny tuning optyczny :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 A jeśli sie koniecznie upiera to proponuje www.allegro.pl tak są takie tuningowane cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Moj tata opowiadal ze tjuningowal komara poprzez splanowanie glowicy, niestety po 300m urwala sie korba :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Słyszałem o roznych patentach. Wszystko to WT. Nie ma jak podwojny tlumik w motoryce mojego kolegi. Dodalo mu to tylko wiecej chalasu podczas jazdy :-D Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Najłatwiejszy tuning komara - sprzedać i kupić coś lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 hehe;] tak mu powiem..:( to co powiedzieliscie:D p.s. misiek jak skonczysz z jawką 250 to pokaz zdjecia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Artykuł Tomasz Sałka, czyli jakl zrobić ściganta z komara.http://tomason2.w.interia.pl/4KM.rar Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Założyć uszczelkę pod głowice ze sporta (aluminiowa blaszka) i gaźnik K60B (K60W po polsku). Daje to tyle, że mniej pali, odpala zawsze i szybciej jeździ (jak mój t1 niemiał jeszcze silnika 019 to śmigałem na s38. Po przeróbkach j.w. dało się jechać 40km/h we dwóch - około 160kg a samemu bujnołem to do 53km/h ale to juz był maks bo silnik juz niemógł się szybciej obracać :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 No ciekawe ja miałem komarka dosyc zadbanego to 55km/h to wyciągał ale szkoda sprzta na ful obrotach to jest poprostu jest ranienie pieknego polskiego silnika, osobiscie poczytałem artykuły Sałka no i tylko z tego zrobiłem polerke komory korbowej dolotów wszytskich i glowicy bo jak wyzej piszą koledzy nie ma sensu tego tunningować, jedynie jak wypolerowałem to coś to może miał lepsze przyspieszenie nie męczył sie zbytnio ale predkości ani mocy nie było tak odczuć prawie wcale ale mniej też lekko palil, lepiej co kupić mocniejszego, chyba że poczytasz artykuły sałka taak jak polecil to tomason2, w sumie bardzo mądre te artykuły idzie sie z nich pouczyc troche podstaw na temat tunningu. Jeśli sie myle niech mnie ktoś sprostuje bo ja nie gryze :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 miał lepsze przyspieszenie nie męczył sie zbytnio ale predkości ani mocy nie było tak odczuć prawie wcale ale mniej też lekko palil' date=' [/quote'] no i lżej wchodził na obroty i z większa kulturą pracy z nich schodził a tak ogólnie to jeśli składasz silnik po remoncie to możesz właśnie conieco popolerować bo reszta naprawde niewiele daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 no i lżej wchodził na obroty i z większa kulturą pracy z nich schodził I to sie nazywa usprawnianie a nie tunnigowanie ja co jakiś silnik składam to tak robie. Dobra rzecz z tego jest:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 tomason te 4KM działają!!:evil: zrobilismy :] komar stal sie zrywniejszy troche;D z 6 dyszek śmiga:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Po necie krąży już legendarna metoda tuningu silnika komarowskiego. Można podobno wyciągnąć z niego 4KM. JLegenda stworzona przez znajomego, potem rozpropagowana na jego stronie o komarach. Po zapytaniu czy robił kiedy kolwiek te modyfikacje w swoim pierdolocie wybuchnął śmiechem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.