adamuh Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Witam!!!Znowu problem z zaplnonem w teesce... P regulacji silnik zapalil od 2 kopa..chodzil rowniutko i zbieral sie tez nie najgorzej. Po niecalych 10 km prawy gar przestal chodzic, raz po raz sczeli w tlumik...Zaplon jest sprawdzony i prawidlowy.. Co to moze byc??? pomozcie bo juz sam nie wiem!!!! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 hmmm....ja miałem podobny problm z 2 przyczyn:- zapłon (ale to już wyeliminowałeś)- świeca (tzn były 2 różne i jedna sie pierniczyła => wypadały zapłony) choć mimo wszystko sprawdził bym jeszcze raz zapłon. Może Ci się przestawia od wibracji albo coś podobnego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikK Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Ja mialem podobnie, z tym ze raz chodzil raz nie. Okazalo sie, iz przy jednym kondesatorze poluzowal sie kabelek i nie zawsze stykal. Od wibracji raz bylo OK, a raz nie. Wygladal na poprawnie zamocowany, ale jak sie okazalo trzeby bylo go poprawic. Oczywiscie sprawdz rowniez czy jest iskra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamuh Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 iskra sprawdzona... Niebiesciutka...swieczki takie same... A prawy gar wlacza sie dopiero w okolicach 5 tys. no a tak nie zamierzam jezdzic:P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 CEWKA !Meczylem sie z tym samym dobre 2 tyg. Objawy byly IDENTYCZNE. Jak masz mozliwosc to zmien cewke (ta pod bakiem) od prawego garu. Jesli nie masz z kad wziac to poprostu zamien miejscami cewki i zobacz czy objawy przeniosa sie na lewy gar. Jesli tak to masz winnego ;)Daje jakies 90% szansy, ze to to :( [ Dopisane: 14-08-2005, 13:05 ]Napisz puzniej czy mialem racje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Ja bym obstawiał zapłon, kilka razy bawiłem się z jawami i problem był taki sam, albo nie można było odpalić bo jeden gar się nie odzywał, albo iskra była za słaba i szwankujący cylinder odzywał się dopiero na wyższych obrotach. Przypuszczam że zapłon ustawiłeś na ok 3 mm przed szczytem tłoka. Tak powinno być i ja też tak mam, ale robiłem kiedyś kolesiwi jawe, miałem ustawić zapłon, ale musiał mieć więcej narąbane z silnikiem, bo jak ustawiłem 3 mm, silnik za cholere nie chciał palić, próbowałem opóźniać zapłon, i silnik zaczął normalnie chodzić dopiero jak zapłon był ustawiony na 1 mm przed szczytem :| . Nie wiem czemu tak... U drugiego koleśia było też że nie chodził jeden gar. zacząłem się troche bawić zapłonem, dokładnie to przerwą na przerywaczu. Ustawiłem najpierw na chyba 0,5 czy 0,4 mm , czyli tak jak jest zalecane. Moto chodziło jak trup, zwiększyłem przerwe dp ok 0,8 mm , jak nie więcej, bo już na oko to robiłem, motor normalnie od pierwszego odpalił, chodził normalnie i na małych i na dużych obrotach. Dlatego radze pobawić się z zapłonem, ale wiadomo, w jawach zawsze jest problem z którymś cylindrem bo powodów które mogą być temu winne jest full . Cewka i kondensator też mogą być zrąbane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 uuu moja chodzi ok choc bardziej dymi a prawego gara czyli kazda JAWA ma swoją duszę. co z cisnieniem sprężania? może pierscienie albo uszczelnienie przegród? tez był podobny problem jak koledze poluzował sie "koreczek" miedzy karterami - wiesz o czym mówię , co do zwiekszonej przewy na swiecy- potrzeba wtedy wiekszego napiecia przebicia by zainicjowac przeskok iskry i odpowiedniego sprężenia mieszanki, z praktyki wiem, ze im sprezanie słabsze to i wyprzedzenie zapłonu tez powinno sie zmniejszyc bo inaczej będę kłopoty z paleniem " z kopa"aa jakie wartości cieplne maja Twoje swiece? [ Dopisane: 14-08-2005, 16:03 ]też dziwne nyx ale CZ sąsiada ( ale silnik w opałkanym stanie i brak sprezania hihih ) też jak nie bedzie miała przerwy 1 mm to nawet szkoda pchać dziwny jest swiat ale jawa jeszcze dziwniejsza i ma swoje humory! słowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamuh Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 nie wiem bo na swicy nie jest napisaneto sa boschki...w sklepie powiedzial ze to wlasnie do jawy ts...chyba odpowiednik iskry 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 jesli to sa odpowiedniki F100 jak podaje instrukcja a silnik ma słabsze sprężanie ( przepracowł troszke) to spróbuj na swiecach o niższej wartości cieplnej nawet F65 tylko daj podkładki wcześniej , jak mówiłem CZ sąsiada tylko chodziła ma 65 ale miała sladowe ilosci cisnienia w cylindrach gdy u mnie po szlifie F95 wymiekały po kilku km moze to to?podrawiam Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Przetestuj to co Ci mowilem z cewka a jesli okaze sie, ze nie trafilem to dopiero kombinuj dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Wystarczy fajke z prawego cylindra dac na lewa swiece i na odwrot.Po czym odpalic. I juz wiesz czy cewka robi burdel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamuh Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 świece wymienione...cewki pozamieniane...zaplon sprawdzony...przerwa wyregulowana...A pali dalej tylko lewy gar:(;):(:(:( :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 zamien miejscami tez kable wysokiego, moze to one.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Wystarczy fajke z prawego cylindra dac na lewa swiece i na odwrot.Po czym odpalic. I juz wiesz czy cewka robi burdel. Qler nie poznaje cię... tożty nie wiesz że jawa ma przestawione o 180stopni tłoczki. zamieniając tak fajki uzyskujesz iskre w DMP zamiast pare stopni przed GMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamuh Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 No i wlasnie dlatego trza zamienic kable wysokiego napiecia odchodzace z przerywacza....i to uczynilem..niestety bez skutku:(;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.