Domieniek Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Ja na pierwsze moto rozważam SUZUKI GS 500. Niby to całe 500ccm i 47KM ale niski moment obrotowy (podobno niski ) zapewnia łagodną jazdę. Motocykl waży jakieś 180KG bez płynów i to mnie trochę przeraża . Na pierwsze moto Gs jest bardzo dobry! Silnik dość elastyczny, przy 80km/h wrzucasz 6 bieg, dość łagodny, nie wyrywa kierownicy z rąk, stopniowo oddaje moc. Na początek jest super :-) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 kup r1 -będą tanie części Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Motocykl waży jakieś 180KG bez płynów i to mnie trochę przeraża :roll: .Nie ma się czego bać.Pójdź do salonu suzuki, i poprzymierzaj się do różnych motocykli, na koniec usiądź na GSie, on jest lekki w porównaniu do reszty. P.S. Jak przymierzałem się do armatury, to lampki w oczach mi się zapalały (jakbym tym jeździł to na światłach stawiał bym na boczną stopkę :)) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Oprócz GS brałem pod uwagę Honde NSR. Wszyscy polecają ale ja jakoś się zawiodłem. 1 cylinderek, dwusów, niecałe 30KM, V-max z trudem 140km/h. Owszem jest bardzo piękne i robi wrażenie ale to chyba za mało aby wydać ok. 6000-7000pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Oprócz GS brałem pod uwagę Honde NSR. Wszyscy polecają ale ja jakoś się zawiodłem. 1 cylinderek, dwusów, niecałe 30KM, V-max z trudem 140km/h. Owszem jest bardzo piękne i robi wrażenie ale to chyba za mało aby wydać ok. 6000-7000pln Dokladnie za ta kase kupujiesz juz nawet Honde cb500 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elgrey Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 1 cylinderek, dwusów, niecałe 30KM, V-max z trudem 140km/h. Owszem jest bardzo piękne i robi wrażenie ale to chyba za mało aby wydać ok. 6000-7000pln. 1 cylinderek... powiadasz? a ile twoim zdaniem miałaby mić cylindrów 125-tka? :) dwusuw... gdyby był to silnik 4T to by miał może z 15KM - tyle co CBR125 :lol: niecałe 30KM... uuuu :lol: pokaż mi inną 125, która miałaby sporo więcej mocy od nsr v-max "z trudem" 140... i to jest najlepsze :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 dwusuw... gdyby był to silnik 4T to by miał może z 15KM - tyle co CBR125 True TrueO tej CBR to nie warto nawet wspominać.Co do NSR jeszcze nie podjąłem decyzji, ale jak na razie nie bardzo leży mi ten motor, mimo że chyba najlepszy ze 125ccm. Ale jak wygląda ścigacz z dzwiękiem od motorynki?? Sam nie wiem Czy ten moto ma jakieś znaczące atuty. Czemu by wybrać własnie NSR a nie GS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elgrey Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jak każdy dwusuw... zawsze będzie trochę pyrkotał :) Na pierwszy wydaje mi się , że lepiej wybrać NSRkę - nie można od razu zaczynać od 500ccm :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Ale jak wygląda ścigacz z dzwiękiem od motorynki?? slyszales kiedys jakas dobra 125 ? a motorynke ? bo mi sie zdaje ze nie slyszales przynajmniej jednego z nich jesli do 18ki nie zostalo ci duzo czasu to bierz gs-a i nsr wcale sobie glowy nie zawracaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elgrey Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 EDIT: a który rocznik NSR i GS bierzesz pod uwagę? bo z tego co widziałem na allegro, GS 1999RP jest za 6500 - czyli nawet taniej od NSR z tych roczników. [ Dopisane: 16-08-2005, 18:24 ]Za GS bardziej przemawia zdecydowanie pojemność silnika :)Ale patrząc na fotkę tego moto na tej aukcji >> http://allegro.pl/show_item.php?item=59833987 >> to tak trochę...jakby...brzydal ten moto :P - tu jest dopiero na co narzekać: "Air cooling" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 swireq - GN250 może być trochę za słaby. Ja rozumiem w pełni spokojną rekreacyjną jazdę (sam zazwyczaj tak jeżdżę), ale jak popytasz doświadczonych motonitów (szczególnie turystów), to powiedzą Ci, że spokojna jazda odbywa się najprzyjemniej na motocyklach o pojemności powyżej 1000ccm i mocy ponad 80KM. Po prostu rekreacyjna jazda na maksymalnych obrotach nie jest zbyt przyjemna, a żeby gienek250 się w miarę sprawnie poruszał, to większość czasu będziesz musiał odkręcać gaz oporowo. To żaden komfort. Inna kwestia to bezpieczeństwo - nieraz jest tak, że celem uniknięcia wypadku trzeba gwałtownie przyspieszyć - GN250 tej możliwości nie daje. Może Cię to kosztować sporo stresu w niektórych sytuacjach.Polecam na początek pojemności 500-600, modele już wymieniono powyżej. Jeśli zakup ma być na więcej lat, to warto mieć pewną rezerwę mocy. Motocykle typu GS500, ER-5, XJ600 czy CB500 są łagodne i nie będziesz miał najmniejszego problemu z opanowaniem manetki gazu. W każdym razie GN250 jest za słaby do sprawnego poruszania się w mieście, czy na trasie, nie pozwala też na komfortową podróż z prędkościami uznawanymi za optymalne (90-110km/h poza terenem zabudowanym). Tu znów kwestia bezpieczeństwa - nie jest bezpiecznie być często wyprzedzanym, wystarczy że jakiś typ się nie zmieści przed autem jadącym z przeciwka i możesz się spodziewać, że uniknie wypadku spychając Cię z drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 elgrey no NSR to biorę pod uwagę od rocznika powiedzmy 95r. bo mają juz te kocie oczy 8) . One znacząco się nie zmieniały do 2001r bodajże. Najlepiej jakby była w okolicach 97r. Stoją te lepsze po ~7000pln jak patrzyłem. Cięzko znaleźć dobrą NSR za tańsze pieniądze. GS to wydatek rzędu 6000pln albo nawet mniej. A co do rocznika to powiedzmy od 92 nawet mogą być 8) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swireq Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Panowie jak sie sprawa ma z GSami 250 400 i 500? Bo w sumie one jakos tak z wygladu mi najbardziej sie podobaja a ze nie lubie sie rzucac w oczy... Wszystkie maja starte elektroniczny znaczy noznego brak? Ktos moze jezdzil GSem po Slowacji po gorskich drogach? Jak to sobie daje rade ? tam sa nachylenia rzdu... 12% (?i wiecej?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elgrey Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 One znacząco się nie zmieniały do 2001r bodajże. Z tego co wiem, to chyba do końca (2003r.?) się nie zmieniały - od modeli "kocie oczy" :) BTW: od którego rocznika zaczynały się modele "kocie oczy"? Bo na allegro widziałem nawet taki, z tym że rok prod. 93 - dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 od którego rocznika zaczynały się modele "kocie oczy"? Bo na allegro widziałem nawet taki, z tym że rok prod. 93 - dziwne. Najwyraźniej jakiś SHIT widziałeś. Kolesie zmieniają po prostu owiewki i sprzedają drożej. 93r na pewno nie miała kocich gałek :mrgreen: . Przez nieuczciwe bydło ciężko stwierdzić ale wydaje mi się że jakoś od 95r japońce wprowadzili te agresywne lampy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.