yaaro Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Witam wszystkich :) . Ciekaw jestem Waszej opinii na temat efektu mojej pracy nad tym turystykiem. Ciągły brak czasu sprawił, że budowa zajęła mi ponad rok :? ale jakoś się udało. Motorek wymaga jeszcze pewnych kosmetycznych „poprawek” ale ogólny efekt już widać. Słowa krytyki też mile widziane. Obecnie pracuję nad inną owiewką na przód, bo ta mi się wydaje mało agresywna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 powiem krótko: fajna :twisted: owiewka jest spox ale jak znajdziesz lepszą do możesz włożyć. Fajny zadupek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SARGON Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 ladna :evil: ale przednia owiewka faktycznie nie abrdzo :/ ...no i zadupek tesz mi nie bardzo pasi...rama to rewelka :P gratuluje udanej pracy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan_007 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 mi się podoba , tyle czasu i pracy włożyłes w to ,żeby mieć to co teraz podziwiamy. A jak tyle czasu wytrzymałeś bez jazdy? czy może masz coś innego do pojeżdzienia? Fajnie fajnie :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 wpadnij pochwalic sie sprzetem na zywo :)jest bardzo fajny......ale my tez mamy kilka niezlych :evil::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 zajebi*ty !!!!!! a rama kozackaile wyniosly koszty przerobki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Kurcze to już się nazywa profesjonalna robota, wygląda jak włoski sprzęt, Nie mam większych zastrzeżen oprócz ........................... siedziska - słabo wykończone i razi to w oczy przy całokształcie.Lepsze tworzywo ( warto się też zastanowić nad kolorem) i inny profil na pewno poprawią wygląd.Mimo wszystko gratuluje super maszyny ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Może jakaś kierownica z enduro ? Widziałem pare fotek streetów z taką kierownicą i fajnie to wyglądało. Ale ogulnie fajnie motorek przerobiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 -Zadupek za ostro się zaczyna. Słabo sie komponuje ze zbiornikiem..teraz taki jest desingn w modzie :evil: --Owiewka faktycznie zbyt banalna..bo pewnie jest z atestem :-D --Układ wydechowy/kolektory/ przydałyby sie z kwasówki.. carbon to efekt snobizmu ' date=' no i niewydziela tyle ciepła :) [/quote'] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zierek Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Super! Tylko zmień układ wydechowy. Niebieski lakier + złote felgi = Subaru Impreza => o to chodziło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Kurde ja tu się podniecam ucięciem kawałka ramy, a tu TAKIE przeróbki się dzieją 8O Dla mnie - REWELACJA!!! Zrób porządek z siedzeniem ino - daj płaskie jak w sportach. Kolektory z kwasówki też na pewno dodadzą uroku. Felgi jak dla mnie też wymiatają. No a z atrapą ramy to już poszedłeś po bandzie na maksa. Niesamowita robota... Aha, i już wiem co miałeś na myśli pisząc o zaadoptowaniu wydechów z 916/748... No i JA TEŻ TAK CHCĘ !!! :) :!: carbon to efekt snobizmu ' date=' no i niewydziela tyle ciepła [/quote'] Ryżemu nie chodziło o końcówki ukł. wydechowego tylko o kolektory... :evil: pzdr [ Dopisane: 03-08-2005, 00:54 ]EDIT: podaj proszę stronkę, na której można Twój motocykl obejrzeć mega dokładnie!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Rewelacja !! 8O Wygląda jak rasowa włoska Duka Zrób tylko coś z tym siedzeniem. Kolektorami bym się nie przejmował, to nie czoper więc nie muszą się świecić. Gratuluje cierpliwości, pomysłowości i umiejętności Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaaro Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Dziekuję Wam za wszystkie komentaże :P Robote można oglądnąć na www.hotfighter.prv.pl w dziale "warsztat". Co do wydechu to też nad kwasówką myślałem jednak w przypadku V4 nie jest to taka łatwa sprawa, bo rury są nieźle "pokręcone". Poza tym zastanawiałem się nad "pługiem" pod silnik, więc większa część kolektora byłaby zasłonięta. Od miejsca w którym była kiedyś komora ozprężna (po silnikiem) wydech jest już wykonany z nierdzewki, tylko jej jescze nie wypolerowałem. Siedzenie rzeczywiście trzeba bedzie zmienić. A jak tyle czasu wytrzymałeś bez jazdy? czy może masz coś innego do pojeżdzienia? Heh :) coś innego? No w sumie tak ale ma o dwa koła za dużo :evil: Czyli samochód służbowy. ile wyniosly koszty przerobki ?kosztów wolę nie liczyć' date=' w końcu miałto być sprzęt budowany bez finansowych kompromisów. Najwięcej kasy poszło na tkaninę węglową do karbonowych detali i na wydech. Większość roboty sam wykonałem, a nie fachowcy, którym trzebaby dużo płacić i chyba dlatego tyle czasu to wymagało.bo pewnie jest z atestem :-D no niestety atestu na swoją robotę to chybabym nie dostał :DNiebieski lakier + złote felgi = Subaru Impreza => o to chodziło?..no niezupełnie. Złote felgi w połączeniu z polerowanym lub niklowanym rantem zawsze mi się podobały, a że w subaru zestawienie kolorów złotego i niebieskiego sprawdziło się to i ja co do takiego rozwiązania nie miałem wątpliwości.Natomiast, co do karbonu, to uważam, że każdymateriał high-tec jak najbardziej pasuje do streetfighterów podobnie jak polerka, czy aerograf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 spokojnie poradzisz sobie z rurami z kwasowki - nie takie straszne posiedz, pomysl i znajdziesz sposob bez problemu :)pamietaj tylko o zachowaniu dlugosci kolektorow - ale to na pewno wiesz :evil:koncowke wydechu bym teraz zrobil jedna - ja mam dwie "torpedy" - podejscie zmienia sie z czasem...siedzenie polecam z mikrogumy - jest super nie slizgasz sie i swietnie sie jezdzi a super wyglada ( wiem bo mam :P ) duzo pracy wlazyles i na pewno masz wielka radoche - supper - na pewno warto robic takie rzeczy...ja juz nie wyobrazam sobie seryjnego motocykla... a w glowie juz nastepne projekty... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 O co chodzi z tymi zadupkami zadartymi do góry jak kacze dupy? http://republika.pl/hot_fighter/galeria/st...ightery/287.jpghttp://republika.pl/hot_fighter/galeria/st...ightery/378.jpghttp://republika.pl/hot_fighter/galeria/st...ightery/348.jpghttp://republika.pl/hot_fighter/galeria/st...ightery/446.jpg Całość pracy jest ok, ale te zadupki wszystko psują. Wygląda to żałośnie. w ogóle nie komponuje się z bryłą motocykla. Jak można tak spier**lić sprawę??? :? I jeszcze te siedzonka z kawałka blachy, jeździeć musi mieć stalową dupę :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.