Skocz do zawartości

"cyka" czasem w gaznik


arturoS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w mojej gpz-tce 1000RX '86 jak chodzi na wolnych obrotach (1500-2000) to czasem cmoknie w 1szy gaznik. glowice mam regenerowana i ustawione zawory, zrobiona takze jest synchronizacja gaznikow wraz z czyszczeniem, ustawieniem poziomow i wymienieniem zaworkow iglicowych. zmienialem swiece i nadal jest to samo jak cmoknie to podskocza na chwilke obroty z 1500 do kolo 2000 i sodaja po ok. 1 sek. krocce sa szczelene. czy moze to byc wina lancuszka rozrzdu?? przebieg to 53000 km i niesadze ze byl wymieniany :( jeszcze jedno srudby skladu mieszanki ustawione sa ksiazkowo. piszcie, podpowiadajcie itp itd. :-)

 

[ Dopisane: 02-08-2005, 00:15 ]

psiukalem na krocce samostartem nic sie nie zmienia nie wchodzi w obroty podczas psiukania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"cyka" nie metalicznie, raczej tak mieko. obejrzalem dzis dokladnie krocce. od srodka sa glaciutkie, ale z zewnatrz jak go troche scisne to widac lekkie mini pekniecia przy zmianie srednicy krocca. no i dokladnie psiukalem samostartem to troche jednak wchodzi w obroty. te pekniecia sa w sumie mikro a sam kruciec groby, czy przez takie delikatne pory przejdzie powietrze?? i dlatego moze cykac. w obecnej sytuacji nie mam zbytnio gotowki, wiec chce sie upewnic. thx za podpowiedzi.

 

[ Dopisane: 02-08-2005, 15:40 ]

Luzy sprawdziłem na przepustnicach to wg mnie to ich nie ma, a zapytam jeszcze da się jakoś wyjąc ta przepustnice i założyć nowe tulejki?? Jak to się robi nie słyszałem o takiej naprawie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a zapytam jeszcze da się jakoś wyjąc ta przepustnice i założyć nowe tulejki?? Jak to się robi nie słyszałem o takiej naprawie. :)

 

Jeżeli nie masz luzów na ośkach to nie zawracaj tym sobie głowy. Ponoć są spece, którzy regenerują takie gaźniki, ale cena za regeneracje jednego gaźnika to podobno coś w okolicach 800pln (pewnie jeszcze zależy gdzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozlaczylem gaźniki i wykręciłem jedna z przepustnic z oski luz jest minimalny (znikomy). Wydaje mi się ze jak psiukam starterem w okolice króćców gaznikowych to prawdopodobniej wezmie go przez oski niż krocce. Hmm ico dalej?? mimo ze jak pisalem wyzej krocce minimalnie sa popekane no ale nie na wylot :) (tak minimalnie ze nawet nie wejdzie tam paznokec!). cyka sobie bez roznicy czy jest zimny czy rozgrzany. :cry:

 

[ Dopisane: 02-08-2005, 17:42 ]

a i nie ma tam tulejek oska jest pasowana w korpus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie wykręcałeś przepustnice - możesz teraz miec problem z założeniem tego spowrotem. U mnie na chodzącym silniku jak się dotknie ośki przepustnicy czuć, jak stuka. Jak docisnę mocniej 2-3 ośki (4 nie daje rady :) ) to silnik zaczyna równo pracować jak na wtrysku... :mrgreen:

 

U Ciebie prawdopodobie nie są to ośki przepustnic - bo te stukają tak "mechanicznie". A małe pęknięcia na krućcach świadczą chyba o zestarzałym tworzywie i może puszcza na połączeniach?

 

PS. A tak wogole to takie "zdalne" wydawanie ekspertyz do niczego raczej nei prowadzi - cykanie cmokaniu nierówne :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...