arturoS Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 w mojej gpz-tce 1000RX '86 jak chodzi na wolnych obrotach (1500-2000) to czasem cmoknie w 1szy gaznik. glowice mam regenerowana i ustawione zawory, zrobiona takze jest synchronizacja gaznikow wraz z czyszczeniem, ustawieniem poziomow i wymienieniem zaworkow iglicowych. zmienialem swiece i nadal jest to samo jak cmoknie to podskocza na chwilke obroty z 1500 do kolo 2000 i sodaja po ok. 1 sek. krocce sa szczelene. czy moze to byc wina lancuszka rozrzdu?? przebieg to 53000 km i niesadze ze byl wymieniany :( jeszcze jedno srudby skladu mieszanki ustawione sa ksiazkowo. piszcie, podpowiadajcie itp itd. :-) [ Dopisane: 02-08-2005, 00:15 ]psiukalem na krocce samostartem nic sie nie zmienia nie wchodzi w obroty podczas psiukania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Wyjaśnij "cyka" - bo u mnie "cykają" ośki przepustnic i od tego świruje trochę na wolnych obrotach. Jeśli jest to takie metaliczne stukanie to możesz mieć po prostu wyrobione tulejki na przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Sprawdź dokładnie ustawienie zapłonu lampą strobo a przy okazji odległość nadajnika impulsów od impulsatora. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 "cyka" nie metalicznie, raczej tak mieko. obejrzalem dzis dokladnie krocce. od srodka sa glaciutkie, ale z zewnatrz jak go troche scisne to widac lekkie mini pekniecia przy zmianie srednicy krocca. no i dokladnie psiukalem samostartem to troche jednak wchodzi w obroty. te pekniecia sa w sumie mikro a sam kruciec groby, czy przez takie delikatne pory przejdzie powietrze?? i dlatego moze cykac. w obecnej sytuacji nie mam zbytnio gotowki, wiec chce sie upewnic. thx za podpowiedzi. [ Dopisane: 02-08-2005, 15:40 ]Luzy sprawdziłem na przepustnicach to wg mnie to ich nie ma, a zapytam jeszcze da się jakoś wyjąc ta przepustnice i założyć nowe tulejki?? Jak to się robi nie słyszałem o takiej naprawie. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 ... a zapytam jeszcze da się jakoś wyjąc ta przepustnice i założyć nowe tulejki?? Jak to się robi nie słyszałem o takiej naprawie. :) Jeżeli nie masz luzów na ośkach to nie zawracaj tym sobie głowy. Ponoć są spece, którzy regenerują takie gaźniki, ale cena za regeneracje jednego gaźnika to podobno coś w okolicach 800pln (pewnie jeszcze zależy gdzie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Rozlaczylem gaźniki i wykręciłem jedna z przepustnic z oski luz jest minimalny (znikomy). Wydaje mi się ze jak psiukam starterem w okolice króćców gaznikowych to prawdopodobniej wezmie go przez oski niż krocce. Hmm ico dalej?? mimo ze jak pisalem wyzej krocce minimalnie sa popekane no ale nie na wylot :) (tak minimalnie ze nawet nie wejdzie tam paznokec!). cyka sobie bez roznicy czy jest zimny czy rozgrzany. :cry: [ Dopisane: 02-08-2005, 17:42 ]a i nie ma tam tulejek oska jest pasowana w korpus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Niepotrzebnie wykręcałeś przepustnice - możesz teraz miec problem z założeniem tego spowrotem. U mnie na chodzącym silniku jak się dotknie ośki przepustnicy czuć, jak stuka. Jak docisnę mocniej 2-3 ośki (4 nie daje rady :) ) to silnik zaczyna równo pracować jak na wtrysku... :mrgreen: U Ciebie prawdopodobie nie są to ośki przepustnic - bo te stukają tak "mechanicznie". A małe pęknięcia na krućcach świadczą chyba o zestarzałym tworzywie i może puszcza na połączeniach? PS. A tak wogole to takie "zdalne" wydawanie ekspertyz do niczego raczej nei prowadzi - cykanie cmokaniu nierówne :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Co z tego że masz dobrze ustawione luzy zaworowe, jak mogą być one ponadpalane, co bywa w starszych motocyklach, szczególnie jak kiedyś ktoś zaniedbał regulację luzów. pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 to nie sa zawory. pisalem ze glowica byla regenerowana. dokonywalem pomiaru spraezania i mieszcze sie w normie serwisowej 1,1MPa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Nie doczytałem dobrze :oops: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 zamowilem nowe krocce moze pomoze?? [ Dopisane: 11-08-2005, 17:37 ]Zdjąłem filtr powietrza i te „cykanie” to takie kichanie (cofka) w drugi gaźnik (nie w 1-szy) jak wcześniej pisałem. Wyczyściłem jeszcze raz gaźniki nic nie pomaga :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Jesteś pewien, że zawory są dobrze ustawione? Oprócz nadmiernych luzów, powodem cykania może być zbyt uboga mieszanka. Jaki kolor mają elektrody świecy zapłonowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Sprawdź dokladnie zaplon dla 2-3 cylindra i jeszcze raz zawory ssące 2 go cylindra czy nie są za ciasne. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 świece sa wypalone, kolor taki popielaty. zawory przeregulowalem i nic!!!! a w jakim celu mam sprawdzac zaplon skoro jest elektroniczny?? albo dziala albo nie??? czy tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.