KINKY Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 witam!jestem po 4 morderczych (bo w upale) godzinach na placu. jest super, ale...koles kaze mi sie zatrzymywac, wrzucac luz, potem jedynke i ruszac. problem mam tylko z tym luzem. czasami mi sie udaje go znalezc, czasami nie. prosze o rade doswiadczone motocyklistki i doswiadczonych motocyklistow: czy jest to kwestia wprawy/ wyczucia/ kolejnych godzin wyjezdzonych, czy moze jest jakis sposob na znalezienie biegu jalowego ZAWSZE?z gory dziekujeanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 kwestia wyczucia - spróbuj delikatniej naciskać na pedał (czy jak się to nazywa) zmiany biegów i po kilku razach zobaczysz, do którego momentu jest luz a później bieg. U mnie jest jeszcze tak, że luz łatwiej wrzucić z jedynki niż z dwójki, więc też pokombinuj. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 koles kaze mi sie zatrzymywac, wrzucac luz, potem jedynke i ruszackoles sie nie zna. luz wrzuca sie najlatwiej, gdy moto jeszcze sie toczy. w niektorych sprzetach (ze sprzeglem na wale) wrzucenie luzu jest awykonalne. w japoniach raczej bezproblemowe. na czym sie uczysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Czasami po wrzuceniu luzu nie pali sie kontrolka. Sprobuj zawsze szukac luzu z 1 biegu a po przelaczeniu delikatnie puscic sprzeglo. Jesli jest 2 to bedzie ruszac a jesli nie to zgrzyty i moze wtedy kontrolka zaskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 witam!jestem po 4 morderczych (bo w upale) godzinach na placu. jest super, ale...koles kaze mi sie zatrzymywac, wrzucac luz, potem jedynke i ruszac. problem mam tylko z tym luzem. czasami mi sie udaje go znalezc, czasami nie. prosze o rade doswiadczone motocyklistki i doswiadczonych motocyklistow: czy jest to kwestia wprawy/ wyczucia/ kolejnych godzin wyjezdzonych, czy moze jest jakis sposob na znalezienie biegu jalowego ZAWSZE?z gory dziekujeanka Niestety sprzety szkolkowe maja czesto skrzynie juz ostro zuzyte :buttrock:zawsze mozesz robic to:- z lekkim przeturlaniem motocykla- popuszczajac lekko sprzeglo i wciskajac znowu- z lekka przegazowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 tak jak MichałKaczmar. proponuje z jedynki na kazdym moto jakim jezdzilem zawsze lecialem z biegami na sam dol a potem leciutko (chodzi o wyczucie) do gory :buttrock: i z czasem napewno bedzie ci to wychodzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Ja jak szukam luzu to zawsze do samego dolu i potem staram sie lekko do gory - tylko u mnie na szczescie jest kontrolka (o ktorej nie wiedzialem przy zakupie - dopiero jak wymienilem zarowki w stacyjce to sie okazalo, ze ona luz wskazuje). Jednak bez kontrolki tez dawalem rade bez problemu - puszczalem lekko sprzeglo i jesli byl bieg to zaczynalo ciagnac do przodu i wtedy odrazu wlaczalem do konca sprzeglo i dodawalem troche gazu. Za ktoryms razem zawsze trafilem :buttrock:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Ja jak szukam luzu to zawsze do samego dolu i potem staram sie lekko do gory a ja mam dokladnie odwrotnie.. lepiej mi sie znajuduje luzik z 2 w dol... i juz sie tak przyzwyczailem do tego... wiec to vhyba tylko kwestia wprawy...albo modelu moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 A mi zawsze luz wrzuca sie tak samo z 1 jak i z 2 :] lekko do góry lub lekko w dół :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Mi z dwojki wchodzi latwiej, aczkolwiek z 1 tez nie ma problemu .... lekkie pchniecie dzwigni w dol/gore i wskakuje luzik :] To pewnie tez kwestia wyczucia skoku dzwigni... jak w GS mialem spore luzy na dzwigni to ze znalezieniem luzu na poczatku tez mialem problemy, ale potem sie nauczylem :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Dodam jako ciekawostkę. W Yamaszce TW 125 na której robiłem kurs można było wrzucić luz wciskając 3 krotnie wajchę biegów z jedynki w dół 8O Nie wiem dlaczego, ale zawsze działało :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINKY Opublikowano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 dzieki za wszystkie porady! a kursie jezdze na Suzuki GN 125. najbrdziej denerwuje mnie to, ze ostatnio przez pierwsze pol godziny wchodzil mi bezblednie, natomiast potem jak mu sie chcialo... mialam nawet kilka takich sytuacji, ze wiedziala ze mam jedynke (w sensie w dol byl opor nie z tej ziemi), ale jak chcialam wrzucic luz, to do gory tez mi sie nie udawalo!!! myslalam, ze sobie wylamie palce, a i tak NIC! najgorsze bylo to, ze jak po jakim czasie sie wkurzylam i zawolalam kolesia, to on tez sie niezle napocil, zanim wrzucil luz.anka ps dwojka??? ja jej jeszcze ani razu nie wrzucilam.... :buttrock: poki co zatrzymanie, ruszanie i slalom , a wszystko na jedynce. :? czy tak to wyglada na egzaminie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 np. w NSR czasem trzeba troszkie przygazować, a i przeturlanie niezawadzi nieraz ;) na placu mieliśmy wske, wrzucanie luzu było lajtowe :twisted: mimo braku kontrolki nigdy nie wrzuciłem omyłkowo dwójki :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 w moim (byłym) gsx 400e łatwiej wchodziło z 2 niż z jedynki ale generalnie nie sprawiało to problemu. kontrolka też była ale nawet bez niej znalezienie luzu nie było problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=30126 Podałem tam kilka rad dotyczących szukania luzu. Oba wątki są pokrewne, jednak polecam Tematodawczyni zajżenie tam. Paka. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.