Skocz do zawartości

dt 125 r Idzie wam na koło ??


Rekomendowane odpowiedzi

Moj kumpel mial XT 600 i normalnie na 1 na kolo stawial i przejezdzal jakies 30 metrow.

No zasadniczo mam filmik jak koleś jedzie cały czas na gumie. :roll:

 

Na jedynce chyba XT leci 60 km/h i stawia z gazu normalnie.

Oj nie, na fabrycznych zębatkach to góra 50 km/h. A o waleniu piona przy ruszaniu nie mówię, bo to komarem nawet zrobi. :)

 

Ale w sumie to wszystkie takie duze pojemnosci powinny stawiac z gazu.

Dokładnie, tylko jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktoś z posiadaczy ma to dosprzedania albo jak bym znał wymiery dokładne zrobiłbym sam

 

a ma ktos do sprzedania ta dzwignie do podniesienia tylnego zawieszenia albo niech poda wymiary to sobie zrobie

 

a ma ktos z posiadaczy dt 125te dzwignie zaiweszenia bo potrzebowałbym wymiary dokładne to bym zrobil jakies ;P

 

 

Ja pierdykam, nie żebym się czepiał ale ile razy jeszcze zapytasz o to samo? 8O 8O 8O

 

 

Dokładnie, tylko jak to zrobić?

 

Przedawszystkim to musisz poćwiczyć i dobrze wyczuć sprzęta.

Ja osobiście na gumie śmigać nie umiem, mówię tu o postawieniu motocykla do pionu i jechanieu ile wlezie.

Aby postawić XL-ke na koło muszę ją najpierw wkręcić na ok 4000 obr. bo poniżej się przydławia, odpuszczasz trochę manetkę i energicznie dodajesz gazu.

Staje wtedy bez żadnego szarpania za kiere nie ważne gdzie siedzisz, ale szybko kończą się jej obroty i zaraz opada więc lepiej stawiać z 2-ki.

Na 2-ce już tak łatwo nie idzie, muszę stanąć na podnóżkach i szarpnąć za kerownicę odchylając się do tyłu, tutaj jest już nieco większa prędkość więc w przypadku wywrotki możesz się nieco poobijać :mrgreen: (raz zaliczyłem dachowanie, zbyt mocno odkręciłem manetkę , więc trzeba uważać).

Z 3-ki też ją stawiałem ale tu trzeba mocno szarpnąć za kierownicę i wypchnąć motocykl nogami przed siebie.

Najważniejsze to ćwiczyć i nie robić nic na siłę, pamiętać trzeba że inaczej się stawia na asfalcie a inaczej w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętać trzeba że inaczej się stawia na asfalcie a inaczej w terenie.

prawda. szczególnie jak ktos nie ma z tyłu porządnej gumy :D w terenie udaje sie postawic DT na 2 biegu, na asfalcie na 3 bez pomocy sprzęgła :) chociaz nieudaje mi sie przejechac nawet 10 metrów bo ma zablokowana kostke cdi i po pewnym czasie przerywa. na dodatek zaworek mam ustawiony "na sztywno" więc silnik nie ma mocy na niskich obrotach czyli jezdzi sie tym jak wyczynówką :-D :)

 

co do samej techniki w DT to rozpedzam sie na srednim gazie , dochodze do chyba 6-7 tys (w sobote składam sprzeta więc powiem wtedy dokladnie), zamykam i od razu otwieram gaz. w tym samym czasie trzeba zgrac zamkniecie przepustnicy z docisnieciem kierownicy i dodanie gazu i podciagnieciem kiery.

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na dt 80 lc2 staje na podnozkach i z 2 podrywam kierownice dodając gazu i nadzwyczajnie lekko idzie na koło.Mam odblokowane cdi oraz dyfuzor.Jade juz tak na stojaka jakies 8 metrow ale cwiczyłem tylko dwa dni na boisku trawiqastym do nogi i juz raz prawie mnie koledzy wynosili z bramki :twisted: :lol: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam derbi sende i nieumiem ic nią robić jeszcze za wczesnie zebym coś ćwiczył ze sztuczek musze pierw dobrze moto wyczuć bo boje sie zeby mi nie uciekła i zeby nic nie popekało potem jak glebnie moto.

 

Prubowałem troche podnosić to jak pusciłem z miejsca moto to jak mi wyskoczyła to aż sie zlekłem i narazie nic nie robie:D:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bój żaby, ja też nic narazie nie umiem oprócz skakania, ale się przyzwyczaje do moto i będzie loozik, ponad 3 miechy nie jeździłem i sobie teraz przypominam. a tak btw mi ktm na dwójce leci ponad 80 i mam trochę stracha do gumy ....

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem w sobote na cr 250 2001 rok po tuningu kolegi :) i powiem tylko ze to dopiero idzie :) zrobilem 3 kolka na torze i zrezygnowalem bo mi rece odpadaly i najwyzszy bieg to chyba byla 3 ale bez wysokich obrotow. Co dodalem gazu to juz sie wyrywala na 1 i pewnie gdyby nie podloze (bloto + sypki piasek) by mnie niezle powozila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mysle ze chyba zetne stare na taka długośc jak trzeba tylko bede musial dac do przewiercenia otwór jeden i czy da rade gośc w firmie co sie specjalizuja to przewiercic bo widać ze bardzo mocne to i chyba były odlewane a nie wiercone dziury :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz bardziej stawiac na kolo to proponuje z tylu wieksza zebatke a z sprzodu mniejsza zobaczysz jaka jest roznica predkosc max sie zmniejszy ale bedzie bardziej zrywna

 

[ Dopisane: 28-07-2005, 00:08 ]

proponuje z tylu zwiekszyc zebatke zobaczysz ile to zmieni motorek bedzie bardzo zrywny ale predkosc max sie zmniejszy ale w koncu to enduro to 200 latac nie musi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...