Skocz do zawartości

koniec moto?


zup
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli dymi na niebiesko nie na czarno to na bank są nieszczelnosci i olej dostaje sie do komory spalania.

np. przez uszczelniacze zaworowe lub pierścienie są już wyruchane ale jeśli to pierścionki to po rozgrzaniu silnika powinno byc lepiej a nei gorzej

jaki przebieg?

 

[ Dopisane: Wtorek Lipiec 26, 2005 1:38 am ]

Swiece są czarne bo zalepione przez olej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 tys i koniec silnika :?: W dodatku w VS 800 8O . Albo masz duuużo większy przebieg albo jesteś przewrażliwiony. Ile oleju dolewasz na 1000km? Dym jest napewno niebieski? "Małe" Intrudery mają tendencję do kopcenia (ale na czarno - wzbogacenie mieszanki) po założeniu tuningowego wydechu. Wtedy świece też będą czarne. Przy okazji - czy świece są czarne czy zaolejone? Jak to przestaje pracować jeden cylinder? Po rozgrzaniu silnika się odłącza? Może podwiesiło Ci się cięgno ssania (na tylnim gaźniku lubi wyskoczyć ze swojego miejsca)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisujesz kilka awarii jednocześnie. Uszczelniacze wymienione ale czy dobrze ? bo z opisu wynika że nadal bierze po nich olej. Zanik iskry na świecy to następna awaria nie mówiąc już o gaźnikach.

Wymiana pierścieni nawet nie wchodzi w rachubę , chyba że razem z tłokami ale to duży wydatek.

Podawany przez Ciebie przebieg nie kończy nawet małego fiuta a dla Twojego silnika to dopiero 1/3 przebiegu do remontu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisujesz kilka awarii jednocześnie. Uszczelniacze wymienione ale czy dobrze ? bo z opisu wynika że nadal bierze po nich olej. Zanik iskry na świecy to następna awaria nie mówiąc już o gaźnikach.

Wymiana pierścieni nawet nie wchodzi w rachubę ' date=' chyba że razem z tłokami ale to duży wydatek.

Podawany przez Ciebie przebieg nie kończy nawet małego fiuta a dla Twojego silnika to dopiero 1/3 przebiegu do remontu.[/quote']

 

Piotrze, przecież dobrze wiesz że prawie każda maszyna ( 99% ) sprzedawana w Polsce ma 30-40 tysięcy przebiegu, a 50 to już całkiem stare dziadki.

Przykład widziałem bardzo dobrze utrzymanego VX’a z przebiegiem 80 tysięcy, czyli teoretycznie w środku swojego żywota.

Za cholerę nie chciał się sprzedać.

Po cofnięciu licznika w tydzień go nie było.

 

Silnik w tym intruderze równie dobrze może mieć 155 tysięcy przebiegu, a to już robi różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy uszkodzonych uszczelniaczach dymienie przeważnie pojawia się zaraz po uruchomieniu i po rozgrzaniu zanika. Czarny nagar na świecy sugeruje złą regulację gaźnika/gaźników (zbyt bogata mieszanka). Czy po uruchomienu świeca ma tylko nagar, czy do tego jest jeszcze wilgotna (zaolejona)? Tak jak mówi Pompka - ma to znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...