zup Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Czesc mam pytanie dotyczace dymienia. Motor dymi:( niebieskim dymem jak jest cieply, na zimnym jest normalnie. Jeden cylinder przestaje pracowac. Dodam jeszcze ze swiece sa czarne. czy to zalezy od oleju, albo koniec moto?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebJaw Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 ..i tam zaraz koniec... A przyspieszenie jeszcze ma..?...może to pierścienie olejowe (wymienić)?...albo uszczelniacze zaworów (...ale chyba to nie..?)? Specjaliści na Forum Ci pomogą :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 A może raczyłbys napisac co to za motocykl i jaki ma rodzaj silnika :?: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zup Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Suzuki intruder 800. dodam jeszcze ze swiece sa czarne niestety [ Dopisane: 25-07-2005, 22:16 ]a czy geszczy olej cos pomoze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Jesli dymi na niebiesko nie na czarno to na bank są nieszczelnosci i olej dostaje sie do komory spalania.np. przez uszczelniacze zaworowe lub pierścienie są już wyruchane ale jeśli to pierścionki to po rozgrzaniu silnika powinno byc lepiej a nei gorzejjaki przebieg? [ Dopisane: Wtorek Lipiec 26, 2005 1:38 am ]Swiece są czarne bo zalepione przez olej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zup Opublikowano 26 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 przebieg 55tys. dodam jeszcze ze uszczelniacze byly wymienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 55 tys i koniec silnika :?: W dodatku w VS 800 8O . Albo masz duuużo większy przebieg albo jesteś przewrażliwiony. Ile oleju dolewasz na 1000km? Dym jest napewno niebieski? "Małe" Intrudery mają tendencję do kopcenia (ale na czarno - wzbogacenie mieszanki) po założeniu tuningowego wydechu. Wtedy świece też będą czarne. Przy okazji - czy świece są czarne czy zaolejone? Jak to przestaje pracować jeden cylinder? Po rozgrzaniu silnika się odłącza? Może podwiesiło Ci się cięgno ssania (na tylnim gaźniku lubi wyskoczyć ze swojego miejsca)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zup Opublikowano 26 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 no dokladnie przestaje pracowac, ale przedni swieca jest czarna i iskry juz potem nie ma. Tylko nie wiem czemu na zimnym nie kopci. bo na cieplym to jak lokomotywa, na zimnym wogule. moze to wina oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Opisujesz kilka awarii jednocześnie. Uszczelniacze wymienione ale czy dobrze ? bo z opisu wynika że nadal bierze po nich olej. Zanik iskry na świecy to następna awaria nie mówiąc już o gaźnikach.Wymiana pierścieni nawet nie wchodzi w rachubę , chyba że razem z tłokami ale to duży wydatek.Podawany przez Ciebie przebieg nie kończy nawet małego fiuta a dla Twojego silnika to dopiero 1/3 przebiegu do remontu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Opisujesz kilka awarii jednocześnie. Uszczelniacze wymienione ale czy dobrze ? bo z opisu wynika że nadal bierze po nich olej. Zanik iskry na świecy to następna awaria nie mówiąc już o gaźnikach.Wymiana pierścieni nawet nie wchodzi w rachubę ' date=' chyba że razem z tłokami ale to duży wydatek.Podawany przez Ciebie przebieg nie kończy nawet małego fiuta a dla Twojego silnika to dopiero 1/3 przebiegu do remontu.[/quote'] Piotrze, przecież dobrze wiesz że prawie każda maszyna ( 99% ) sprzedawana w Polsce ma 30-40 tysięcy przebiegu, a 50 to już całkiem stare dziadki. Przykład widziałem bardzo dobrze utrzymanego VX’a z przebiegiem 80 tysięcy, czyli teoretycznie w środku swojego żywota.Za cholerę nie chciał się sprzedać.Po cofnięciu licznika w tydzień go nie było. Silnik w tym intruderze równie dobrze może mieć 155 tysięcy przebiegu, a to już robi różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 No ja dzisiaj sprzedaje CB 500 mojego brata z niewiadomym przebiegiem bo tylko sam Pan Bóg go zna i tez bez problemu znalazlem kupca. Fakt ze moto jest w nienagannym stanie to już inna para kaloszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Przy uszkodzonych uszczelniaczach dymienie przeważnie pojawia się zaraz po uruchomieniu i po rozgrzaniu zanika. Czarny nagar na świecy sugeruje złą regulację gaźnika/gaźników (zbyt bogata mieszanka). Czy po uruchomienu świeca ma tylko nagar, czy do tego jest jeszcze wilgotna (zaolejona)? Tak jak mówi Pompka - ma to znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.