E-mil Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Trzeba mieć tą rurke .... zdjejmujesz korek i pompujesz ustami bez rurki a potem masz takie fajne kółko na twarzy :) Ja tego nie doświadczyłem bo raczej nie miałem z tym problemów... Pozdrawiam :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 A co robicie jak sie zapowietrzy' date=' tzn. skończy sie paliwo do zera i jak nowe naleje to nie chce dostać sie do cylindra bo w kraniku jest powietrze?? Ja pcham aż odpali...jest jakaś inna możliwosc??[/quote']Moto na pych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Moja metoda odpalania XL-ki wygląda tak:1 Odkręcam kranik2 Wciskam ssanie3 Wykonuję 2 kopnięcia na wyłączonym zapłonie4 włanczam zapłon, 1 kop i chodzi :) W momęcie zalania silnika robię podobnie jak Dominik, zakręcam kranik i na włączonym zapłonie kopię do skutku aż zapali (zazwyczaj 5-8 razy) odkręcam kranik i jadę dalej :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 a myslalem ze simson tylko nie pali za 1 na zimnym. po remacie pali mi za 2-3 razem na zimnym:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Tylko pamietaj Ally zeby kranik na on albo rezerwe właczyć :( A jezeli chodzi o moja wr'ke to rano pali z pierwszegokopniecia ale jak juz jezdze i sie zatrzymam i zgasze motor to potrafi miec problemy z odpaleniem ale mysle ze to wszystko przeez moj brak doswiadczenia - z dnia na dzien jest juz co raz lepiej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 no i sprzet odpalil bez problemu na ssaniu. Wie ktos moze gdzie sa numery na silniku w rx'ie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Wie ktos moze gdzie sa numery na silniku w rx'ie?Nie ma wogle. Masz tylko na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 no ku*wa i przez to mam teraz problem. Koles w diagnostyce nie chce mi podbic przegladu, ale naszczescie typ ktory sprzedal mi moto powiedzial ze to zalatwi i juz dzisiaj zawiozlem mu motor, oby mu sie udalo.... sry ale jestem podenerwowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 no kur*a i przez to mam teraz problem. Koles w diagnostyce nie chce mi podbic przegladu, ale naszczescie typ ktory sprzedal mi moto powiedzial ze to zalatwi i juz dzisiaj zawiozlem mu motor, oby mu sie udalo.... Zrobi, teraz już nie ma nr silnika na nowych bzykach tylko nr identyfikacjyjny czyli nr ramy. Ja jeżdze teraz rxem który tez nie ma nr silnika i jest zaresjtrowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 bo ten diagnosta to jakis stary dziad byl wiec pewnie nie na czasie jest ;/ ale jak mowisz ze mu sie uda to powinno byc good. Jeszcze zapytam sie Ciebie przy okazji. Jak mam sciagnac "blokady" w tlumiku? rozciac dyfuzor i wywalic z tamtad wszytsko? ile by to kosztowalo w serwisie bo ja nie mam dostepu do narzedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Jak mam sciagnac "blokady" w tlumiku? rozciac dyfuzor i wywalic z tamtad wszytsko?Tak + jakaś przelotowa koncówkaile by to kosztowalo w serwisie bo ja nie mam dostepu do narzedzi... Nie mam pojecia, wiem tylko tyle ze to często jest niewzięczna robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 W serwisie aLLy za taką przyjemność liczą sobie koło 200zł, kupa siana,za tyle masz zajebistą nową końcówe przelotową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 a wlasnie duzo da mi taka koncowka? gdzie ja kupic i jaka polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja mam taki patent na odpalanie mojej yz Podchodze wlaczam ssanie ,kopie delikatnie kilka razy z gazem , puszczam gaz i kopie juz normalnie yz pali od razy po chwili wylaczam ssanie i grzeje maszynke . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Wie ktos moze gdzie sa numery na silniku w rx'ie?Nie ma wogle. Masz tylko na ramie. A ja mam numer silnika u siebie wRX 50, nawet wbity w kartę pojazdu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.