Skocz do zawartości

Odpalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Dokladnie. Poczekac to trzeba w motorynce az sie benzyna przeleje z gaznika' date=' ale nie w Aprili[/quote']

ja nie mówie zeby czekać 15 minut tylko chwileczke 15 sekund...

 

a z tym ze mam gaźnik dellorto to po prostu chodziło o to ze mi samo ssanie nie opada tylko musze to zrobić ręką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Nic przy ssaniu nie trzeba czekać, nie róbcie jaj... Wyciągnąć dźwignię, odpalić, poczekać chwilkę i opuścić dźwignię ssania, chyba że sama opada (tak jest w niektórych gaźnikach). Aha, dodawanie gazu przed odpalaniem w motocyklach innych niż KTM nie ma sensu, gdyś tylko w KTM jest specjalny "wtrysk" paliwa, który działa w ten sposób, ze podaje odpowiednią dawkę paliwa po przekręceniu manetki na wyłączonym silniku.

 

PS - w razie zalania motocykla robicie tak: kranik na off, manetka odkręcona na maksa i kopiecie lub kręcicie rozrusznikiem dobrych kilkanaście razy. Potem kranik na on, zero ssania i musi odpalić po kilku kopnięciach.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. To ja jako też świeżo upieczony motocyklista proszę o szczegółową :) instrukcje odpalania Yamahy DT 80. Aha i mam jeszcze takie dwa pytania: co robić jak sie zaleje i kiedy sie zalewa, od czego to zależy oraz co robić jak mi sie kranik zapowietrzy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mi sie zalała tak dość bardzo to po pierwsze wylałem paliwo z rury a potem wykręciłem świece i biegałem na pych i paliwo wylewało sie przez cylinder. tylko rób to na wyłączonej stacyjce bo ja juz raz zrobiłem ten błąd i mi sie motor zapalił cały =( :(:P ale ugasiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Macka

 

Ja odpalam moja dt tak

 

1. podchodze

2. kluczyk w stacyjke i przekrecam

3. guxik na on

4. karnik na on lub rezerwe ;)

5. i z pierwszego kopniecia :)

6. jak bylo by zimno to bym sanie wlczaczyl ale i tak najpierw bez bym sprobowal :(

7. jezeli np pominoles punkt 2 i/lub 3 to jak masz gdzie to na pych i odpali a jezeli nie to na of kranik na off i kopiesz potem kranik na on zaplon na on i pyk z pierrwszego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe' date=' thx chciałem sie upewnić. A co robicie jak sie zapowietrzy, tzn. skończy sie paliwo do zera i jak nowe naleje to nie chce dostać sie do cylindra bo w kraniku jest powietrze?? Ja pcham aż odpali...jest jakaś inna możliwosc??[/quote']

Ja jeszcze dmucham przez tą rurke co jest w korku do odpowietrzania baku i duzo lepiej odpala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mówie zeby czekać 15 minut tylko chwileczke 15 sekund...

 

Ehhh... jak Ci wszyscy mówią, że nie trzeba czekać to chyba mają rację ... :?

 

W motorynce to po naciśnięciu pompki przelewasz gaźnik a w Aprili itp. to gdy podnosisz ssanie to zmienia się skład mieszanki paliwowo - powietrznej (dostaje więcej powietrza ) . Więc co to da, że dłużej będzie ssanie podniesione :?: :arrow: :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...