aLLy Opublikowano 24 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 no to sie uspokoilem troche, mamy identyko aprilki kristi, to samo malowanie ;d moja starsza o rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Dokladnie. Poczekac to trzeba w motorynce az sie benzyna przeleje z gaznika' date=' ale nie w Aprili[/quote']ja nie mówie zeby czekać 15 minut tylko chwileczke 15 sekund... a z tym ze mam gaźnik dellorto to po prostu chodziło o to ze mi samo ssanie nie opada tylko musze to zrobić ręką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 enduroguy napisał: Dokladnie. Poczekac to trzeba w motorynce az sie benzyna przeleje z gaznika, ale nie w Aprili ja nie mówie zeby czekać 15 minut tylko chwileczke 15 sekund... NIc nie trzeba czekać :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 no to sie uspokoilem troche' date=' mamy identyko aprilki kristi, to samo malowanie ;d moja starsza o rok[/quote'] Daj znaka czy u ciebie też jest tak z tym ssaniem bo sam jestem ciekawy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 24 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 jutro pojde do garazu to Ci powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Nic przy ssaniu nie trzeba czekać, nie róbcie jaj... Wyciągnąć dźwignię, odpalić, poczekać chwilkę i opuścić dźwignię ssania, chyba że sama opada (tak jest w niektórych gaźnikach). Aha, dodawanie gazu przed odpalaniem w motocyklach innych niż KTM nie ma sensu, gdyś tylko w KTM jest specjalny "wtrysk" paliwa, który działa w ten sposób, ze podaje odpowiednią dawkę paliwa po przekręceniu manetki na wyłączonym silniku. PS - w razie zalania motocykla robicie tak: kranik na off, manetka odkręcona na maksa i kopiecie lub kręcicie rozrusznikiem dobrych kilkanaście razy. Potem kranik na on, zero ssania i musi odpalić po kilku kopnięciach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 24 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 mam nadzieje ze odpali bez problemow ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Siema. To ja jako też świeżo upieczony motocyklista proszę o szczegółową :) instrukcje odpalania Yamahy DT 80. Aha i mam jeszcze takie dwa pytania: co robić jak sie zaleje i kiedy sie zalewa, od czego to zależy oraz co robić jak mi sie kranik zapowietrzy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 jak mi sie zalała tak dość bardzo to po pierwsze wylałem paliwo z rury a potem wykręciłem świece i biegałem na pych i paliwo wylewało sie przez cylinder. tylko rób to na wyłączonej stacyjce bo ja juz raz zrobiłem ten błąd i mi sie motor zapalił cały =( :(:P ale ugasiłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 do Macka Ja odpalam moja dt tak 1. podchodze2. kluczyk w stacyjke i przekrecam3. guxik na on 4. karnik na on lub rezerwe ;) 5. i z pierwszego kopniecia :)6. jak bylo by zimno to bym sanie wlczaczyl ale i tak najpierw bez bym sprobowal :(7. jezeli np pominoles punkt 2 i/lub 3 to jak masz gdzie to na pych i odpali a jezeli nie to na of kranik na off i kopiesz potem kranik na on zaplon na on i pyk z pierrwszego ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Hehehe, thx chciałem sie upewnić. A co robicie jak sie zapowietrzy, tzn. skończy sie paliwo do zera i jak nowe naleje to nie chce dostać sie do cylindra bo w kraniku jest powietrze?? Ja pcham aż odpali...jest jakaś inna możliwosc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Hehehe' date=' thx chciałem sie upewnić. A co robicie jak sie zapowietrzy, tzn. skończy sie paliwo do zera i jak nowe naleje to nie chce dostać sie do cylindra bo w kraniku jest powietrze?? Ja pcham aż odpali...jest jakaś inna możliwosc??[/quote']Ja jeszcze dmucham przez tą rurke co jest w korku do odpowietrzania baku i duzo lepiej odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 ja nie mówie zeby czekać 15 minut tylko chwileczke 15 sekund... Ehhh... jak Ci wszyscy mówią, że nie trzeba czekać to chyba mają rację ... :? W motorynce to po naciśnięciu pompki przelewasz gaźnik a w Aprili itp. to gdy podnosisz ssanie to zmienia się skład mieszanki paliwowo - powietrznej (dostaje więcej powietrza ) . Więc co to da, że dłużej będzie ssanie podniesione :?: :arrow: :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 no emil juz wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja jeszcze dmucham przez tą rurke co jest w korku do odpowietrzania baku i duzo lepiej odpalaTrzeba mieć tą rurke :lol: .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.