Skocz do zawartości

Honda Fireblade CBR954RR ( CBR 954 RR)


Rekomendowane odpowiedzi

Bladzior po stokroć ... tańsze i ... części.

 

tu sie nie zgodze. kupowalem rozne czesci do yamahy i do hondy - te pierwsze zawsze byly tansze (czesc nowe u dealera) np. lampa R1 ok. 1000zl, CBR ok 1500zl (model 2003)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Timac - ty masz tych kolegów........ jak nie popsują ramy w zx10r to blade-a. A próbowałes dac im kowadło? ciekawe czy też by im sie popsuło;)

:lol: :lol: :lol: ale sie usmialem, a jesli chodzi o panewki , to z regoly "siadaja" jesli motocykl jeszcze na zimnym silniku dostaje mocno po garach wtedy nawet odpowiedni poziom oleju nie pomoze i tak sie rodza kolejne opowiesci....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli udało mu sie rozwalić Bladego to jest niezły mistrzu. Albo po prostu Ci ściemniał, żebyś ty nie kupował tego sprzętu ( bardzo dobrego zresztą ). Człowieku poczawszy od SC 33 po SC 44 a już na pewno SC 50 czyli 954 to motocykle praktycznie nie do zakatowania! Koniec kropka. Sprawa jedna - pilnować poziomu oleju i lać dobry olej, nie kupować w pierwszym - lepszym kiosku RUCHU. W moim nic sie nie dzieje, nie latam duzo na kole, ale z samej jazdy wiem, ze to wytrzymałe motocykle. Ja polecam - stary jak cos to tylko FireBlad'y ! Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pieprzysz, moto nie do zakatowania?

 

każde jest do zakatowania. tylko ze jedne padają szybciej a drugie wolniej np. sokoła z m3m 954 ma ponoć silnik już w kiepskim stanie, a pilnuje zawsze oleju, a cyganowi z motodawców padła skrzynia chyba w 929. więc niema reguły

 

ale fakt faktem że cbrki najbardziej odporne na katowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam nabylem honde 954 i mam pytanko czy mozna ja obnizyc bez zmiany charakterystyki zawieszenia tylnego jezeli tak to poprosze o instrukcje jak to zrobic

 

A po co chcesz ją obniżać...? TO jest lekkie i wyważone moto, jeśli sięgasz dobrze palcami, to całkowicie wystarczy. Mam GSXR K2 który ma siodło na wysokości 835 mm (czyli z 15 mm wyżej niż Ty) i przy moim wzroście wyrośniętego krasnoludka (168) spokojnie i w miare pewnie stoję na palcach... i w niczym to nie przeszkadza.

 

Po co psuć geometrię? :)

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co chcesz ją obniżać...? TO jest lekkie i wyważone moto, jeśli sięgasz dobrze palcami, to całkowicie wystarczy. Mam GSXR K2 który ma siodło na wysokości 835 mm (czyli z 15 mm wyżej niż Ty) i przy moim wzroście wyrośniętego krasnoludka (168) spokojnie i w miare pewnie stoję na palcach... i w niczym to nie przeszkadza.

 

Po co psuć geometrię? :notworthy:

 

kumpel, 165cm wzrostu, ujeżdza 954 i daje radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz popuścić mocowanie lagi w półkach i wystawić końcówki lagi np. 5cm nad górną półkę :)

on pisal o tyle a nie o przodzie :notworthy:

http://www.diamondpowersports.com/big_pic....ink_link1_b.jpg

taki badziew sobie zaqp , ceny od 50-300$

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...