bartekrypin Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Witam. Mam pytanie do posiadaczy Suzuki Dr 600. Czy dobrze się to prowadzi? Czy czesto sie czy w ogole sie psuje? slyszalem od wielu uzytkownikow tego sprzetu ze sa z nim problemy konkretni chodzi mi o rok prod. gdzies w granicach 87+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 A wystarczy trochę po necie/po forum poszperać... i już byś miał sporo do czytania na temat DR 600. Np. znalazłbyś coś takiego:http://www.xt600.e9.pl/modules.php?name=Ne...=article&sid=21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Jeżdzę takim od trzech sezonów i jestem bardzo zadowolony - jedyne co troche przeszkadza to duża masa (ok. 180 kg). Prowadzi się dobrze do około 120 km/h - na długich łukach przy tej prędkości zachowuje się już niepewnie. Co do awaryjności to też słyszałem plotki o notorycznie psujących się egzemplażach.Ja nie narzekam - do tej pory miałem problem jedynie z gniazdem zaworowym (wydech) - wysuneło się i musiałem je wymienić.Myślę jednak że była to wina eksploatacji przez poprzedniego właściciela - mieszanka paliwowa była tak zubożona że glowica solidnie się przegrzewała (przypalony olej w okolicy prowadnic zaworowych). Pomimo tego, że znacznie zwiększyłem dawke paliwa (do wartości prawidłowych) motocykl nadal spala bardzo mało - około 3,9 l przy prędkości ok. 100 - 110 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 motocykl nadal spala bardzo mało - około 3,9 l przy prędkości ok. 100 - 110 km/h Mi XT-ciak pali przy tych prędkościach pali 10 l na setkę. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 mi KLR 650 pali 5 literow a ze DR takie ciezkie ?? myslalem ze ze 150 wazy to moja kawa waazy 175 i fakt klocek zdeka ale i po terenie da sie poszalec oczywiscie bez hardcoru :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekrypin Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 A mam jeszcze pytanie. Jak to wam idzie na kolo ?? no i oczywiscie z ktporego biegu powiedzcie. dziex i pozdro :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 jedyne co troche przeszkadza to duża masa (ok. 180 kg). zapomniałeś dopisać że tyle waży ze wszystkimi płynami bo na sucho 160kg :) a po paru zabiegach spokojnie można zejść do 145kg Jak to wam idzie na kolo ?? na koło idzie opornie moim zdaniem dlategoi że jest dobrze wyważony ale z drugiej strony to jak sie wie jak to na 3-im biegu da sie go postawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 ja miałem okazję chwilkę (dosłownie) polatać kumpla dr650rse(z owiewką i el. rozrusznikiem) na woodstockupróbowałem stawiać tylko z 1wszego i idzie bezproblemowo -miodzio :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 moj ma zmienione przelozenie i na kolo idzie nawet przed remontem silnika. co do awaryjnosci:sprzet ma przejechane okolo 50 tys i zaczal ostro nawalac sworzen , teraz zbieram na remont silnika bo chce wymienic rowniez tlok.Od jakiegos czasu mam tez problemy z gaznikiem chyba cos sie podwiesza bo paliwo nie chce plynac - co jakis czas musze przedmuchiwac pompka do samochodu.W grzaski teren to nie ma sie co tym sprzetem zapuszczac bo gleba murowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 i wyciagac z bagienka cza by chyba w 3 takich jak pudzian :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.