racing007 Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Siema, co to jest grane mam przedni amortyzator na olej ale na korku gdzie do wlewania oleju jest jeszcze wentylek. To co to jest grane co top jest za amortyzator ten wentylek moze sluzy do napelniania amora? Noaj nie weim pomóżcie mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Masz amortyzatory dodatkowo "pompowane", takie rozwiązanie stosowane było w starszych sprzętach. Powinieneś znaleźć jakąś serwisówkę i sprawdzić jakie są proporcje olej-powietrze i się do tych parametrów dostosować.Poza tym nie ma to jak dokładny opis motocykla jakim się jeździ :roll: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racing007 Opublikowano 17 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 to niby gdzie mam sprawdzic to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 to niby gdzie mam sprawdzic to?w instrukcji co to za motocykl w ogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racing007 Opublikowano 17 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 to jest yamaha dt50 [ Dopisane: 17-07-2005, 23:35 ]a może znasz kogoś kto ma instrukcje do tego sprzęta :)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Yamaha z 94 roku i amoryzator dodatkowo pompowany...dziwne :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Yamaha z 94 roku Gdzie Ty wyczytałeś , że to jest z 94roku :?: ;) może w innym temacie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Gdzie Ty wyczytałeś , że to jest z 94roku może w innym temacie Zgadza się :lol: http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=29593 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 ja w KLR 650 mam przednie amory Kayaba i wedlug fabrycznej nalepki na amorach mozna pompowac do 250 kpa czyli 2.5 bara ale przy 1 juz sa bardzo twarde ciekawe poco te 2.5 :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Nie pompuj nigdy tego sprężarką, tylko pompka ręczna z dokładnym zegarem i najlepiej przez wężyk z trójnikiem który wyrównuje ciśnienia w obu amorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racing007 Opublikowano 18 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 no jak gdzie to wyczytalem z dowodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 popatrz 2,3 linijki wyżej to tyczyło sie mnie,a nie Ciebie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racing007 Opublikowano 18 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 a no rzeczywiscie. [ Dopisane: 18-07-2005, 15:17 ]KML sluchaj a oleju leje sie tyle ile sie zmiesci jak jets dobity do konca czy ile??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 lejesz tyle oleju ile kaze fabryka jak nalejesz max to amor bedzie sztywny a simeringi wystrzela w kosmos przy 1 mocniejszym nacisnieciu mam orginalny trojnik obydwie lagi sa polaczone wezykiem z wentylkiem na srodku pompowalem juz sprezarka na cpn i nic sie nie dzieje przciez nie pompuje 5 minut tylko 1 nacisniecie spustu i sprawdzam ile juz jest Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 ja moge sie wypowiedzieć bo jeżde sprzętami gdzie przód i tył jest pompowany. oleju wlewam zawsze tyle ile w serwisówce a powietrza dopompowuje tak zeby sie jeździło wygodnie i nie tłukło po łapach a z kolei przy hopach działało tłumienie olejem a powietrze pomagało z tyłem jest identycznie pompuje zawsze sprężarą z pistoletem na której jest manometr, pompuje zawsze każdą lage pojedyńczo. Jak nawaliłem za duże ciśnienie około 1.8 at to przy hopie wyrwało simmering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.