lucas Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 między 95 a 98 czułem różnice i to dużą a między 98 a v-power mniej wiecej to samo co między 95 a 98 tyle że shell jest dla mnie na drugim końcu miasta i nie chciało mi sie tam jeździć stopień sprężania w mojej kozie 1:14,4 i około 11,500 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Ale co ma zaplon do liczby oktanowej ?? Przy większej liczbie oktanowej zapłon może być wcześniejszy niepowodując spalania stukowego. Powiem szczerze, że już zgłupiałem i nieiwem czy to jest poprostu wykonalne czy wymagane i poprawia osiągi :? Jaki nastrojony silnik ? Nastrojony, czyli wyregulowany dla najlepszych osiągów. Sęk w tym, że (szczególnie w starszych konstrukcjach) ustawienie czegoś na wartość z serwisówki niekoniecznie daje najlepszy efekt - strojenie czyli szukanie optimum... Chcecie mocy Panowie??? Tylko eter...wypróbowane sposoby Będziesz miał samozapłony :D Ale taki komar - diesel to by było to :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 szczerze to bodaj od 2 tygodni leje 95 bo jest tansza a fundusze sie konczą, jako iż codziennie prawie jezdze do laski (25km w 1 strone) to na paliwo musze wydac w granicach 15 zl, coprawda detka na 95 chodzi troche gorzej no ale za to wiecej na tym paliwie przejadev-power/v-power racing tankuje tylko jak jade gdzies poszalec z kumplami :lol: :lol: wtedy kiedy zalezy mi na osiągach moto :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 V-Power tez sie mniej leje - motor jej mniej spala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 V-Power tez sie mniej leje - motor jej mniej spala.popieram ! na V-power motor ma wieksza tolerancje spalania ! tzn. przy ekonomicznej jezdzie pali mniej ! przy ekstremalnej raczej to samo co mniej oktanowe ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Witam jak w temacie jakie lejecie paliwo ja mam yamahe yzf426 4t normalna bezyne 98 czy moze jekies bardziej bogatsze typu verva? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 95. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Ja jeżdżę (YZ250F) na 98.Nic nie stoi na przeszkodzie, aby lać verve czy v-power-a Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Witam jak w temacie jakie lejecie paliwo ja mam yamahe yzf426 4t normalna bezyne 98 czy moze jekies bardziej bogatsze typu verva? Poczytaj temat od początku a na przyszłość używaj wyszukiwarki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzeł zx 12` Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Ja tam nie wierzyłem i nie będę wierzył w cudowną moc droższych paliw Tutaj mamy pomiary z hamowni na różnego rodzaju paliwach i różnych maszynach http://motormania.com.pl/testy/motocykle/test-porownawczy-paliw-czy-wiecej-oktanow-oznacza-wiecej-mocy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Cały pic w spalaniu stukowym.Ja leje najtańszą i nie mam dylematów ani zmartwień. Kultura pracy na większej ilości oktanów będzie odczuwalna ale reszta jak wyżej w poście Orzeł zx12.Raz w podróży skusiłem się na 98 i kosztowało mnie to czyszczenie gaźników bo wraz z benzyną dostałem garść metalowego pyłu z dystrybutora. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 AktualnienV-Power ma 95 a nie 98 oktanów, Racing co innego. Kiedyś Kivi na hamowni badał moc, moment itd. Na zwykłej i na V-Power i była różnica. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Ale czy to nie kwestia zawartości biokomponentów... ? W droższym jest niby mniej. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Oczywiście że to sprawa dodatków. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.